Ik moet eind mei.quote:
Zo moeilijk is het niet. Gewoon even wat oefenen en je haalt het wel! Ik heb het ook gehaald met 1 foutje.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:14 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik moet eind mei.
Begin april werd me al verteld zo van "Je gaat er wel achteraan he! Dat theorie examen"
Ja is goed, komt goed, ben zo thuis en dan doe ik het wel...
Ergens wist ik toch dat ik mezelf weer diep in de shit werkEn dat wist ik toen al en toch deed ik niks.. Ik wist gewoon dat het toch ging gebeuren, maar waarom ik niks deed, ik snap het zelf ook niet
![]()
Dus ik hoop op makkelijke vragen en slimme gasten naast me.
Als ik het gewoon niet meer weet kijk ik gewoon af![]()
Ik ben er achter gekomen dat in de gevaarherkenning alleen maar gas loslaten kiesquote:Op maandag 11 mei 2009 01:26 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet. Gewoon even wat oefenen en je haalt het wel! Ik heb het ook gehaald met 1 foutje.
Even op station, 5 euro in zo een hokkiequote:Op maandag 11 mei 2009 02:02 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik ben er achter gekomen dat in de gevaarherkenning alleen maar gas loslaten kies.
Dus ik had 14/25 fout, terwijl daarvan 8 a 10 geremd moest worden....
Voor de rest had ik maar 4 fout in de theorie
ik oefen wel door tot 3 uur vannacht, dan naar school, daar nog oefenen en dan naar CBR.
Het enige wat nu wel klote is dat ik nog geen pasfoto hebHeb er nog wel een van 2 jaar terug en lijk er nog wel goed op... Zal dat werken? (ik zie er wel kneiterstoned uit op die foto
)
Hoofdstuk 4 heb ik 5 gevarenherkenningsfouten! (waarvan er 4 dus ook remmen moesten wezen. Ik moet meer remmen!!, en 1 hoefde ik niets te doen).
8 fouten in theorie, en na motivatie klonk het allemaal logisch.
Ik vind het een mooie score, een 5Gewoon meer remmen
![]()
Ik heb er ook 1tje van 5 jaar terugquote:Op maandag 11 mei 2009 02:02 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik ben er achter gekomen dat in de gevaarherkenning alleen maar gas loslaten kies.
Dus ik had 14/25 fout, terwijl daarvan 8 a 10 geremd moest worden....
Voor de rest had ik maar 4 fout in de theorie
ik oefen wel door tot 3 uur vannacht, dan naar school, daar nog oefenen en dan naar CBR.
Het enige wat nu wel klote is dat ik nog geen pasfoto hebHeb er nog wel een van 2 jaar terug en lijk er nog wel goed op... Zal dat werken? (ik zie er wel kneiterstoned uit op die foto
)
Hoofdstuk 4 heb ik 5 gevarenherkenningsfouten! (waarvan er 4 dus ook remmen moesten wezen. Ik moet meer remmen!!, en 1 hoefde ik niets te doen).
8 fouten in theorie, en na motivatie klonk het allemaal logisch.
Ik vind het een mooie score, een 5Gewoon meer remmen
![]()
Zwolle.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:31 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Waar woon/les je als ik vragen mag?
Het is wel de duurste van Almere geloof ikquote:Op maandag 11 mei 2009 10:08 schreef Nouwk het volgende:
[..]
Zwolle.
@Juicyhill, hoe krijg je ooit zo'n hoog bedrag voor elkaar?
nah, het is toch altijd een gokje.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:30 schreef Valori het volgende:
ah mangezakt
te weinig kijken op kruispunten, en soms wist ik niet hoe hard ik ergens mocht rijden dus reed ik te hard of the langzaam...njah, volgende keer maar beter denk..
Shit.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:30 schreef Valori het volgende:
ah mangezakt
te weinig kijken op kruispunten, en soms wist ik niet hoe hard ik ergens mocht rijden dus reed ik te hard of the langzaam...njah, volgende keer maar beter denk..
Mn instructeur gaat vanavond alweer het volgende examen aanvragen en terwijl we wachten voor het opkomen prop ik er nog enkele lesjes tussen. Het is idd zonde dat het zoveel kost, was een dure rijles van 210 euro, maar goed, ik weet nu iniedergeval hoe het er aan toe gaat op een examen.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:49 schreef Boowtje het volgende:
[..]
Shit.![]()
Hoop dat je snel weer op kan! Jammer van je geld.. Moet je nu weer lessen of gewoon hoppa naar het volgende examen?
Niet zo negatief zijn gekkie, de instructeur heeft ook pedalen dus komt wel goedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:09 schreef Boowtje het volgende:
Btw om 2 uur heb ik mijn eerste 2 rijlessen.. dus woon je in omgeving Alkmaar blijf van de weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |