Had ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:28 schreef rene90 het volgende:
Wat kut dat je opeens in een andere auto moet dan
Achja, was ff wennen en dat wist hij ook. In het begin zweerde ik dat het echt dezelfde auto was.. eigenlijk nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:28 schreef rene90 het volgende:
Wat kut dat je opeens in een andere auto moet dan
Ik was om precies dezelfde rede gezaktquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:06 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Achja, was ff wennen en dat wist hij ook. In het begin zweerde ik dat het echt dezelfde auto was.. eigenlijk niet. Het had alleen een zwaarder blok en was een halve ton nieuwer (en dat merk je echt). Maar het was wel fun
Het was verleidelijk om toch even lekker gas te geven of em in zn 6 te zetten. Toch spijt dat ik et niet even deed
![]()
En laatst is een vriend gezaktEcht om een onzinnige reden!!
Hij reed in een woonwijk in een 50 kilometer zone, en moest voorrang verlenen aan bestuurders van rechts.
Omdat hij dus rechts voorrang moest verlenen, reed hij 40 km/h, wat rustiger dus, zodat ie het beter aan ziet komen. Hij reed hartstikke goed. En je raadt het al.... Hij was GEZAKT!
Namelijk omdat ie te zacht reed, dus 40 in plaats van 50.. WTF, je moet voorrang verlenen aan rechts! En het was al niet al te overzichtelijk! Zijn instructeur was het er ook niet mee eens en vond dat ie em echt zou moeten laten slagen. Zo zie je maar, net dat je denkt dat je te hard rijdt, rij je te zacht. Het is inderdaad een loterij, ben benieuwd of ik het wel haalIk hoop dat mn rijschool het juiste lootje heeft getrokken (
)
En nee, hij reed echt niet te hard, hij reed echt TE ZACHT... Dat is toch fucking bullshit?!![]()
In een woonwijk 50 rijden vind ik sowieso al wat apart, en 40 rijden voor een onoverzichtelijke bocht, compleet gelijk en kon wat mij betreft zelfs nog wel langzamer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:06 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Achja, was ff wennen en dat wist hij ook. In het begin zweerde ik dat het echt dezelfde auto was.. eigenlijk niet. Het had alleen een zwaarder blok en was een halve ton nieuwer (en dat merk je echt). Maar het was wel fun
Het was verleidelijk om toch even lekker gas te geven of em in zn 6 te zetten. Toch spijt dat ik et niet even deed
![]()
En laatst is een vriend gezaktEcht om een onzinnige reden!!
Hij reed in een woonwijk in een 50 kilometer zone, en moest voorrang verlenen aan bestuurders van rechts.
Omdat hij dus rechts voorrang moest verlenen, reed hij 40 km/h, wat rustiger dus, zodat ie het beter aan ziet komen. Hij reed hartstikke goed. En je raadt het al.... Hij was GEZAKT!
Namelijk omdat ie te zacht reed, dus 40 in plaats van 50.. WTF, je moet voorrang verlenen aan rechts! En het was al niet al te overzichtelijk! Zijn instructeur was het er ook niet mee eens en vond dat ie em echt zou moeten laten slagen. Zo zie je maar, net dat je denkt dat je te hard rijdt, rij je te zacht. Het is inderdaad een loterij, ben benieuwd of ik het wel haalIk hoop dat mn rijschool het juiste lootje heeft getrokken (
)
En nee, hij reed echt niet te hard, hij reed echt TE ZACHT... Dat is toch fucking bullshit?!![]()
Als iedereen 50 (wil) rijden en jij rijd 30, hou je iedereen op. Zorgt voor irritatie en dat uiteindelijk weer tot gevaarlijke situaties.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
In een woonwijk 50 rijden vind ik sowieso al wat apart, en 40 rijden voor een onoverzichtelijke bocht, compleet gelijk en kon wat mij betreft zelfs nog wel langzamer.
Vooralsnog moet ik voor Harderwijk 4 weekjes wachtenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:00 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Weer langer wachten op rijexamen
Lekker dan, 3 maanden op sommige plekken. Laat ik nou net in een grote stad wonen!
Niet midden in een woonwijk. Er loopt dus een 2 richtingsweg door de woonwijken heen waar je 50 mag (met aparte fietspaden). Maar daar moest hij dus 50 rijden, EN voorrang verlenen aan rechts.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
In een woonwijk 50 rijden vind ik sowieso al wat apart, en 40 rijden voor een onoverzichtelijke bocht, compleet gelijk en kon wat mij betreft zelfs nog wel langzamer.
Ik beweer nergens dat hij terecht gezakt is, ik ben het juist met hem eens dat hij vertraagd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:31 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Niet midden in een woonwijk. Er loopt dus een 2 richtingsweg door de woonwijken heen waar je 50 mag (met aparte fietspaden). Maar daar moest hij dus 50 rijden, EN voorrang verlenen aan rechts.
Nu kan jij, Rene90, wel zeggen dat hij terecht gezakt was, maar ik vind van niet.
De examinator vond dat hij niet 40, maar 50 moest rijden!! Terwijl ik toch ook duidelijk leer dat als ik rechts voorrang moet verlenen en het nodig is, te vertragen. En als ik om de zoveel kleine meters telkens een zijstraat van rechts tegenkom, dan ga ik ook geen gas geven. Dan rij je een constante snelheid en is het verkeer om je heen ook zekerder.
Dat hij is gezakt is gewoon bullshit. En dan vond de instructeur ook.
Komt vaak voor dat je 50 ergens moet/mag rijden en voorrang geven aan rechts.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:31 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Niet midden in een woonwijk. Er loopt dus een 2 richtingsweg door de woonwijken heen waar je 50 mag (met aparte fietspaden). Maar daar moest hij dus 50 rijden, EN voorrang verlenen aan rechts.
Nu kan jij, Rene90, wel zeggen dat hij terecht gezakt was, maar ik vind van niet.
De examinator vond dat hij niet 40, maar 50 moest rijden!! Terwijl ik toch ook duidelijk leer dat als ik rechts voorrang moet verlenen en het nodig is, te vertragen. En als ik om de zoveel kleine meters telkens een zijstraat van rechts tegenkom, dan ga ik ook geen gas geven. Dan rij je een constante snelheid en is het verkeer om je heen ook zekerder.
Dat hij is gezakt is gewoon bullshit. En dan vond de instructeur ook.
Verkeerd begrepen, my badquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat hij terecht gezakt is, ik ben het juist met hem eens dat hij vertraagd.
Het word drukker, jongeren veroorzaken meer ongelukken, auto`s veranderen van techniek waar je mee moet leren omgaan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:34 schreef SoulThief het volgende:
Waar ik persoonlijk niets van snap is waarom ze iedere keer om de zoveel jaar alles moeten veranderen, strengere regels andere soort theorie ik snap het allemaal niet meer hoor.
Ik vind het soms ziellig gewoon dat sommige mensen echt hele moeilijke dingen moeten doen.
Als het zo door gaat moet je straks een bepaald IQ hebben wil je uberhaubt mogen rijden :/
Ik denk dat het een wanhoopsdaad is om te trachten het verkeer veiliger te maken. Iedereen heeft echter een eigen rijstijl die na het halen van het plasticje vanzelf vorm gaat krijgen. Daar ga je merken wat voor rijstijl het wordt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:34 schreef SoulThief het volgende:
Waar ik persoonlijk niets van snap is waarom ze iedere keer om de zoveel jaar alles moeten veranderen, strengere regels andere soort theorie ik snap het allemaal niet meer hoor.
Ik vind het soms ziellig gewoon dat sommige mensen echt hele moeilijke dingen moeten doen.
Als het zo door gaat moet je straks een bepaald IQ hebben wil je uberhaubt mogen rijden :/
Je koopt toch ook geen huis voordat je uberhaupt uit huis kan en magquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:35 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Verkeerd begrepen, my bad
Het is echt balen voor hem. Want hij heeft een nieuwe auto gekregen en nou moet ie 6 weken langer wachten tot hij kans maakt om in de auto te rijden. Maak er 2 maanden van dat die auto voor de deur stilstaat (voor hem dan).
Geen probleemquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:35 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Verkeerd begrepen, my bad
Het is echt balen voor hem. Want hij heeft een nieuwe auto gekregen en nou moet ie 6 weken langer wachten tot hij kans maakt om in de auto te rijden. Maak er 2 maanden van dat die auto voor de deur stilstaat (voor hem dan).
Ook @ Rene90quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je koopt toch ook geen huis voordat je uberhaupt uit huis kan en mag
Het beginnersrijbewijs is 5 jaar geldig.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:40 schreef Sjibble het volgende:
Dus de eisen die ze aan het examen stellen is alleen van toepassing op jonge bestuurders.
In principe is zo'n rijbewijs maar 2 jaar geldig en iedereen rijdt zoals ie zelf wilt (of iets rond de 20.000km)
Dus de eisen hangen af van de jongere bestuurders, want je past je later toch aan het verkeer aan. En uiteindelijk heb je wel genoeg ervaring om geen ongeluk te krijgen (op wat zondagrijders na, maar wat bereik je ermee, na 10x zakken zullen ze wel een mazzelritje hebben en hun roze pasje toch krijgen).
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het beginnersrijbewijs is 5 jaar geldig.![]()
ook een theorieexamen vraag
Ik kreeg een vraag hoe lang het rijbewijs geldig is, met daarbij een foto van een rijbewijs waar zeer duidelijk een ontvangst- en verloopdatum opstondquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het beginnersrijbewijs is 5 jaar geldig.![]()
ook een theorieexamen vraag
had ik ook een keer met zo een soort vraag. mensen allemaal beetje lachen maar je zag er een paar vet moeilijk kijken die het niet snaptenquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kreeg een vraag hoe lang het rijbewijs geldig is, met daarbij een foto van een rijbewijs waar zeer duidelijk een ontvangst- en verloopdatum opstond
Reactie uit een nieuwsbericht.. Dat is toch vreselijk?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:45 schreef simmu het volgende:
[..]
ja doei: ik heb een keer gehad dat die ***tr*t al op het parkeerterrein op de rem stond, en ook direct zei: 'nu ben je gezakt, maar rij maar door, je betaalt ervoor tenslotte'. toen ik terugkwam vroeg mijn eigen instructeur waarom ik daar in vredesnaam remde...............dus ik de zaak uitgelegd, de keer erop reed hij mee, en slaagde ik [afbeelding] maar zoiets kost je wel poen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |