Iemand die dit soort onzin opschrijft moeten ze naar mijn mening verplichten de rest van zijn/haar leven in een zwarte Suziki Swift te rijden.quote:is cannabis wellicht de oorzaak?
Nee je TT is onzin,quote:nb is dit mijn allereerste vervolgtopic en belangrijker, heb ik het goed gedaan?![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:22 schreef HeartCore het volgende:
[..]
Iemand die dit soort onzin opschrijft moeten ze naar mijn mening verplichten de rest van zijn/haar leven in een zwarte Suziki Swift te rijden.
http://www.telegraph.co.uk/news/worl...xi-Driver.htmlquote:Man who attacked Dutch royals shaved his hair like Robert de Niro in Taxi Driver
The man who drove his car into a crowded Dutch royal parade had shaved his hair into a Mohican like the homocidal anti-hero of the film Taxi Driver before launching the attack.
Investigators are focusing on the theory that 38-year old Karst Tates, who died of his injuries yesterday, had embarked on a mission of vengeance against society after losing his job as a night-shift security guard earlier this year.
His neighbours and locals in the town of Huissen have described an isolated but polite man whose dress sense resembled that of Travis Bickle, the loner played by Robert de Niro in the 1976 film Taxi Driver, in which he plots to assassinate the US president.
trek het je niet aan.quote:
en dan niet zo'n klein beetje ook!quote:
van je fouten moet je leren.....quote:
Verdomd.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:30 schreef ASroma het volgende:
[..]
http://www.telegraph.co.uk/news/worl...xi-Driver.html
Dit is wel de topictitel van het jaar ja ...quote:Op zondag 3 mei 2009 19:14 schreef eleusis het volgende:
Met 80km/u op menigten inrijden is inderdaad een bekende bijwerking van cannabis.
Sterker nog, er zat benzine in de tank, dus een aanslag !quote:Op zondag 3 mei 2009 21:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
Er zijn ook significante hoeveelheden diwaterstofmonoxide in zijn bloed aangetroffen!!!1111!!!
Nou sprekend. Degene die deze vergelijking maakte had vast teveel cannabis in zijn bloed zitten.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:13 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Verdomd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij K. T. is het wel geschoren, maar is wel vergelijkbare vorm.
Ik zei het als grapje, maar het is wel een feit dat cannabis-gebruik geassocieerd wordt met een aanzienlijk hogere kans op schizofrenie en andere waanstoornissen. En zo ondenkbaar is het niet dat deze man in een psychose verkeerde. In zoverre kan (pure speculatie, overigens) cannabis er iets mee te maken hebben.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:22 schreef HeartCore het volgende:
[..]
Iemand die dit soort onzin opschrijft moeten ze naar mijn mening verplichten de rest van zijn/haar leven in een zwarte Suziki Swift te rijden.
quote:Karst T. zei nog: Tot zondag!
Karst T. had zijn ouders beloofd om zondag naar een familiebijeenkomst te komen.
De ouders van Karst T. zijn afgelopen weekeinde verhoord door de nationale recherche.
"Tot zondag", had hij tegen zijn ouders gezegd.
Maar het liep allemaal anders. Karst T. pleegde op Koninginnedag in Apeldoorn met zijn Suzuki Swift aan aanslag op de Oranjes. Daarbij kwamen zes mensen om het leven. Zelf overleed hij later in het ziekenhuis aan hersenletsel.
Aldus de Telegraaf.
Een vriend van me was vroeger een regelmatig cannabisgebruiker en had toen zeer regelmatig last van geestelijke problemen zoals onrustgevoelens / halve psychoses. Nadat hij is gestopt met het gebruik ervan heeft hij nergens last meer van. Het grootste gedeelte van de cannabisgebruikers zal nergens last van hebben maar eigenlijk zou je huisarts, net als bij medicijnen, toestemming moeten geven voor het cannabisgebruikt.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:11 schreef Provinciaal het volgende:
Ik zei het als grapje, maar het is wel een feit dat cannabis-gebruik geassocieerd wordt met een aanzienlijk hogere kans op schizofrenie en andere waanstoornissen. En zo ondenkbaar is het niet dat deze man in een psychose verkeerde. In zoverre kan (pure speculatie, overigens) cannabis er iets mee te maken hebben.
Nou nou, wat een aankondiging zegquote:Op maandag 4 mei 2009 07:39 schreef Sanne het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)_gruweldaad_aan.html
Mét foto van Tates
Ik zie geen foto? Alleen van de achterkant van de auto enzo, niet van hemzelf....quote:Op maandag 4 mei 2009 07:39 schreef Sanne het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)_gruweldaad_aan.html
Mét foto van Tates
Probleem bij Cannabis is alleen dat het wat langer in je bloed blijft zitten. Ze kunnen moeilijk het tijdstip van gebruik achterhalen.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:57 schreef ethiraseth het volgende:
Lijkt me dat eventueel cannabisgebruik (of andere drugs) via een toxicologisch onderzoek kan worden vastgesteld? Alcohol was ook al uitgesloten toch?
Ik zie niet waarom dat een debiele kop is? Aankondigen kan toch ook gewoon op die manier? Hoe wil je het anders noemen?quote:Op maandag 4 mei 2009 09:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou nou, wat een aankondiging zeg.
'Dan ga ik misschien wel gekke dingen doen’
Begint 't AD nu ook al met die debiele koppen?
Ik heb gelezen dat het zelfs tot 2 maanden in je bloed kan zitten.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:04 schreef SicSicSics het volgende:
Probleem bij Cannabis is alleen dat het wat langer in je bloed blijft zitten. Ze kunnen moeilijk het tijdstip van gebruik achterhalen.
Bij een gemiddelde gebruik kan het na 4/ 5 dagen nog aangetoond worden via urine, bij een regelmatig gebruiker kan dit oplopen tot 3 weken.
quote:Op maandag 4 mei 2009 09:18 schreef Metatron het volgende:
Canabis de oorzaak?
Ik denk eerder dat het rijden in een Suzuki Swift de oorzaak is. Ik kan me in ieder geval goed voorstellen dat het moeten rondrijden in zo'n koekblik voor een ernstig geestelijk trauma kan zorgen.
Het AD sugereert nu dat de actiee zoals Tates die heeft uitgevoerd, al bekend was. Maar het was alleen maar een algemeen iets. Iets geks doen, kan ook betekenen voor de trein gaan liggen, aan een brug gaan hangen of een pilletje teveel nemen. Iets waarvan iedereen nu zal zeggen "had die dat maar gedaan".quote:Op maandag 4 mei 2009 10:11 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom dat een debiele kop is? Aankondigen kan toch ook gewoon op die manier? Hoe wil je het anders noemen?
Dat snap ik, maar nu we achteraf weten wat hij heeft gedaan, met die wetenschap kun je nu dus zeggen dat hij heeft aangekondigt iets te gaan doen. Dat hij niet specifiek heeft gezegd wat doet er dan niet toe, hij heeft aangekondigt iets geks te gaan doen. Zo heel veel waarde moet je er dan ook niet aan hechten, maar debiel vind ik het niet. Het dekt gewoon de lading.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:38 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Het AD sugereert nu dat de actiee zoals Tates die heeft uitgevoerd, al bekend was. Maar het was alleen maar een algemeen iets. Iets geks doen, kan ook betekenen voor de trein gaan liggen, aan een brug gaan hangen of een pilletje teveel nemen. Iets waarvan iedereen nu zal zeggen "had die dat maar gedaan".
Bron: de onvolprezen website met altijd goede teksten NU.NLquote:'Karst T. kondigde daad aan'
Uitgegeven: 4 mei 2009 07:45
Laatst gewijzigd: 4 mei 2009 07:45
AMSTERDAM - De dader van de aanslag bij Koninginnedag heeft zijn daad nog geen maand geleden aangekondigd. Dat zegt zijn voormalige buurman uit Velp maandag in het AD.
Toen Karst T. nog in Velp woonde, zou hij zich in een café in een gesprek met de buurman hebben beklaagd over de uitzichtloosheid van zijn bestaan.
Nadat hij had geblowd zou hij hebben gezegd dat hij baalde van zijn situatie als werkloze en dat hij 'misschien wel gekke dingen' ging doen als hij de huur niet meer kon betalen.
Volgens het AD had hij afgelopen vrijdag, een dag na het drama, de sleutels in moeten leveren. De buurman nam de uitingen destijds niet serieus.
Willem-Alexander
De Telegraaf schrijft op basis van medewerkers van de marechaussee dat T. het had voorzien op prins Willem-Alexander en prinses Máxima. Hij zou hun namen meerdere keren hebben genoemd na vragen van een agent die direct na de aanslag was toegesneld.
De ex-buurman van T. gaat er niet van uit dat hij het speciaal op de twee had gemunt. Volgens hem wilde T., die 'iets tegen het keurslijf van de maatschappij' had, deze maatschappij raken door het Koningshuis in het algemeen te treffen.
Een oud collega van hem had toch ook verteld dat K al meer dan een jaar terug aangaf wat te willen doen, iets in de trant van 'als ik ga, dan zij ook', oid.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:55 schreef eleusis het volgende:
Knarst T. had al langer plannen!
[..]
Bron: de onvolprezen website met altijd goede teksten NU.NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |