Woaaaaaah, hij is huge :|quote:
Nu nog hopen dat hij zich eraan houdtquote:Op zondag 3 mei 2009 19:39 schreef Sjoegerd het volgende:
Mededeling:
Zojuist heeft onze mede-user NoelGallagher bekend gemaakt dat hij niet meer te vinden zal zijn op Fok!.
Deze kwaliteitsuser beweerde net in een diepzinnig gesprek met onderstaande dat hij een sociaal leven heeft gekregen, waardoor onze aanwezigheid overbodig blijkt.
Ook de slopende bans die NG steeds krijgt hebben hem ertoe besloten onze online community vaarwel te zeggen, en de echte wereld binnen te stappen.
Wij zijn zeer betreurd door deze mededeling, en zullen ook zijn bijdragen in dit topic missen.
Met vriendelijke groet,
Sjoegerd
Powerpuff girlsquote:
Powerpuff Girlsquote:
Ohja, nu weet ik het weer.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:42 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Nee dat is quagmire van Family Guy
Je kunt beter zo een lange tekst naar dat meisje sturen. Al dan niet zonder mededeling erboven.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:39 schreef Sjoegerd het volgende:
Mededeling:
Zojuist heeft onze mede-user NoelGallagher bekend gemaakt dat hij niet meer te vinden zal zijn op Fok!.
Deze kwaliteitsuser beweerde net in een diepzinnig gesprek met onderstaande dat hij een sociaal leven heeft gekregen, waardoor onze aanwezigheid overbodig blijkt.
Ook de slopende bans die NG steeds krijgt hebben hem ertoe besloten onze online community vaarwel te zeggen, en de echte wereld binnen te stappen.
Wij zijn zeer betreurd door deze mededeling, en zullen ook zijn bijdragen in dit topic missen.
Met vriendelijke groet,
Sjoegerd
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:43 schreef KingGone het volgende:
[..]
Je kunt beter zo een lange tekst naar dat meisje sturen. Al dan niet zonder mededeling erboven.
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:43 schreef KingGone het volgende:
[..]
Je kunt beter zo een lange tekst naar dat meisje sturen. Al dan niet zonder mededeling erboven.
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:42 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Nee dat is quagsire van Family Guy
Of het betekend 'ik val op mannen' en die letters die op 7" lijken betekenen misschien wel '7 inch cock'quote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
tis dat dat mannen teken erop staat, anders had ik je voor homo aangezien
Oh fuck dat is een vrouwenteken.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
tis dat dat mannen teken erop staat, anders had ik je voor homo aangezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |