Mensen een beetje gek maken.quote:
LOL....quote:Op zondag 3 mei 2009 17:40 schreef swarmahoer het volgende:
mijn zusje waarschuwde me er vrijdag nog voor, dat zij er wel een had gekocht en ik het alsnog moest doen.
ik heb veel gewerkt, dus geen tijd gehad om iets te kopen.
gelukkig attendeerde mijn moeder me erop dat ze graag de dvd van guus meeuwis wilde, die pas volgende week uitkomt, en bol.com pakt nog in ook, das weer een meevaller.
wat voor kado's hebben jullie gekocht voor moederdag?
Sneu!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:43 schreef PPL het volgende:
[..]
Mensen een beetje gek maken.
Weet je hoeveel ruzie ik met mijn vrouw krijg als ik moederdag vergeet namens de kids?
En ondertussen wel rellen met haar schoonmoeder.
(mijn mammie dus...)
idd, na het vaderdagtopic is iedereen wat achterdochtig geworden, of niemand durft toe te geven dat ze er stiekem in traptenquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
idd, na het vaderdagtopic is iedereen wat achterdochtig geworden, of niemand durft toe te geven dat ze er stiekem in trapten
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:51 schreef Robin__ het volgende:
[..]
![]()
ik heb hardop wel 10x neee neee neee gezegd
er staan een paar schrikreacties tussen, missie geslaagdquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er staan een paar schrikreacties tussen, missie geslaagd
Goed idee, die ga ik ook doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:05 schreef CartWOman het volgende:
Dit heb ik gedaan http://www.veronicacover.nl/
Die schrikt zich rot.
Lachen!quote:Op zondag 3 mei 2009 18:05 schreef CartWOman het volgende:
Dit heb ik gedaan http://www.veronicacover.nl/
Die schrikt zich rot.
waarom niet? het is toch leuk om je moeder eens extra in het zonnetje te zetten en haar te bedanken en te waarderen voor alles wat ze voor je gedaan heeft en voor je doet?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:10 schreef Penisbaard het volgende:
Dat er echt mensen bestaan die echt aan moederdag doen
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op zondag 3 mei 2009 21:13 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
waarom niet? het is toch leuk om je moeder eens extra in het zonnetje te zetten en haar te bedanken en te waarderen voor alles wat ze voor je gedaan heeft en voor je doet?![]()
(of je moeder moet nu overleden zijn, maar dan nog zou ik geloof ik haar wel eens gaan bezoeken op dit soort dagen. )
Hartstikke leuk, maar daar hoef ik niet een speciale dag voorquote:Op zondag 3 mei 2009 21:13 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
waarom niet? het is toch leuk om je moeder eens extra in het zonnetje te zetten en haar te bedanken en te waarderen voor alles wat ze voor je gedaan heeft en voor je doet?![]()
(of je moeder moet nu overleden zijn, maar dan nog zou ik geloof ik haar wel eens gaan bezoeken op dit soort dagen. )
ja dat dus.....quote:Op zondag 3 mei 2009 21:10 schreef Penisbaard het volgende:
Dat er echt mensen bestaan die echt aan moederdag doen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:30 schreef Manu82 het volgende:
Niks aangezien ik oorlog heb met dat figuur
Mijn moeder roept dan altijd "het is elke dag, dag van het kind" (tenminste, dat riep ze toen ik nog thuis woonde).quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:36 schreef Kai-Itza het volgende:
Mijn moeder heeft een verjaardagZoalng ik geen "dag-van-het-kind" cadeau krijg geldt dat andersom ook niet.
Is lang verhaal, iets met zich met mijn leven willen bemoeienquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
.!
Waarom dat ? Heb je je kamer niet opgeruimd ?
Laat je ff weten hoe jullie het setje vonden?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:23 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb haar een "spannend setje" gekocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |