Mijn kuthumeur heeft niks met dit topic te maken. Mijn humeur heeft te maken met dingen in mijn hoofd.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zie de vorige 6 pagina's van dit topic....
Het is al goed. Beide partijen moeten gewoon soms wat water bij de wijn doen en dan komt het allemaal goed.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet ophouden met zeiken maar je bent het iig met me eens.Das al heel tof.
En dat je in een rothumeur bent vind ik heel vervelend voor je. Ik bedoel het ook niet rot hoor, dat je mening me ff niet zoveel deed.
Waar het over gaat. Over seks en Sedan bashen ofzo. Geen idee ik volg het ook niet echt.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:26 schreef Murmeli het volgende:
hey djayzz... hoe gaat ie met jou dan?
ik wil denk ik liever even een samenvatting van tijn, ben zo lui als in geen zin om terug te lezen
nee een hele berg maar wel dit gezeik eromheen elke keer dat is nog het meestquote:Op zondag 3 mei 2009 17:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
True. Ik blijf ook niet bezig mijn mening te verkondigen.![]()
Er zijn er waarschijnlijk ook een berg die het niets interesseert
ajb tijn, wil je mijn naar en sex niet meer in een zin zetten dat is wel het laatste wat ik op het moment wilquote:Op zondag 3 mei 2009 17:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar het over gaat. Over seks en Sedan bashen ofzo. Geen idee ik volg het ook niet echt.
ook goed, al 5 dagen vrij en nog 3 te gaanquote:Op zondag 3 mei 2009 17:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej Murm![]()
Met mij gaat het wel goed hoor, Lekker weekend gehad
jij dan?
En het gezeik om 9 mei word ik alleen niet vrolijk van.
Het moet indd. niet bezig blijven.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee een hele berg maar wel dit gezeik eromheen elke keer dat is nog het meestervan
nu niet speciaal dat jij het aanhaalt, maar gewoon telkens weer en weer en weer en weer
zover was ik al wel hoor duimquote:Op zondag 3 mei 2009 17:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
@ sedan met 2 groepen bedoel ik een groep die weer de oude stijl wil een die t wel ok vind zo oh en groep 3 die t werkelijk niets uitmaakt denk ik.
doel niet op of mensen t met elkaar kunnen vinden of niet en noem t even groepen voor de duidelijkheid
PM zulke berichten maar naar hem. Zulke dingen zijn echt niet Singles gerelateerd!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
ajb tijn, wil je mijn naar en sex niet meer in een zin zetten dat is wel het laatste wat ik op het moment wil
Ik ga zo in mijn dagboek schrijven.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok je bent gewoon een beetje ongesteld dus... kan gebeuren.ga hardlopen ofzo, of voetballen... kan je beetje afreageren (je mag van mij ook hier gallen hoor haha)
Chill Snuitje. Het is al goedquote:Op zondag 3 mei 2009 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
PM zulke berichten maar naar hem. Zulke dingen zijn echt niet Singles gerelateerd!
Nu begin je zelf!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
PM zulke berichten maar naar hem. Zulke dingen zijn echt niet Singles gerelateerd!
als ik niet lek was wel....lekker... maar wel liever met een lekkere kale kerel (nee snuit niet jij, ik bedoel die andere, die lange)quote:
Neequote:Op zondag 3 mei 2009 17:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
ajb tijn, wil je mijn naar en sex niet meer in een zin zetten dat is wel het laatste wat ik op het moment wil
Smakelijk Duimquote:Op zondag 3 mei 2009 17:38 schreef Duimelot het volgende:
ik ga helemaal in mijn eentje eten maken nu enzo
ik ben exhibitionitisch ingesteld vind t in pm maar saaiquote:Op zondag 3 mei 2009 17:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij had al een pm maar je stuurt niks terug!
Geilquote:Op zondag 3 mei 2009 17:34 schreef Duimelot het volgende:
* duimelot plast eens lekker over snuit zijn kale bolletje
Kan ik wel doen, moeders vinden me altijd wel aardig.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:38 schreef Pien85 het volgende:
Even op herhaling: Wie maakt mijn moeder even wakker?Ik wil eten bestellen, maar ik moet eerst even weten wat zij wil hebben
Whehehequote:
Ze komt nét dr bed uitquote:Op zondag 3 mei 2009 17:39 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Kan ik wel doen, moeders vinden me altijd wel aardig.
Heb ik ooit gezegd dat de iets minder gerelateerde berichten niet gewenst waren? Nee, ik begin nu alleen te zeveren tegen een ieder die de hele tijd de rest begint af te kafferen, maar eigenlijk zelf nog 10x harder met de onzin mee doet. De groep die gewoon over gangbangs praten, hun fantasieen etc. die worden ingedamd, maar een ieder die de meest zinloze berichten post hier, en nog vooral zo hard mogelijk op de rest loopt te zeiken, daar komt applaus voor. Althans, zo komt het op mij over. Ik ben gewoon dat gezever zat hier.quote:
Watjequote:Op zondag 3 mei 2009 17:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben exhibitionitisch ingesteld vind t in pm maar saai
been there done that
gewoon open en bloot zodat iedereen mee kan genieten en erbij kan springen
1 op 1, of trio?? Beide goedquote:
In dr slaapkamerquote:Op zondag 3 mei 2009 17:39 schreef Murmeli het volgende:
waar is je moeder dan pien? anders verras je haar gewoon met iets lekkers
duim, eet smakelijks!
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben exhibitionitisch ingesteld vind t in pm maar saai
been there done that
gewoon open en bloot zodat iedereen mee kan genieten en erbij kan springen
Volledig mee eens.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat de iets minder gerelateerde berichten niet gewenst waren? Nee, ik begin nu alleen te zeveren tegen een ieder die de hele tijd de rest begint af te kafferen, maar eigenlijk zelf nog 10x harder met de onzin mee doet. De groep die gewoon over gangbangs praten, hun fantasieen etc. die worden ingedamd, maar een ieder die de meest zinloze berichten post hier, en nog vooral zo hard mogelijk op de rest loopt te zeiken, daar komt applaus voor. Althans, zo komt het op mij over. Ik ben gewoon dat gezever zat hier.
* hap *quote:Op zondag 3 mei 2009 17:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat de iets minder gerelateerde berichten niet gewenst waren? Nee, ik begin nu alleen te zeveren tegen een ieder die de hele tijd de rest begint af te kafferen, maar eigenlijk zelf nog 10x harder met de onzin mee doet. De groep die gewoon over gangbangs praten, hun fantasieen etc. die worden ingedamd, maar een ieder die de meest zinloze berichten post hier, en nog vooral zo hard mogelijk op de rest loopt te zeiken, daar komt applaus voor. Althans, zo komt het op mij over. Ik ben gewoon dat gezever zat hier.
quote:
quote:
Ik wil die kale wel eens neermaaien zodat jij weer vrij bentquote:Op zondag 3 mei 2009 17:47 schreef Murmeli het volgende:
zie je nou stopt iedereen met rellen en is het meteen rustig....
dussss.... er moet meer gereld worden.....
* Murmeli denkt na wie ze nu tegen elkaar moet opstoken
Opstandig, lente, single.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:48 schreef mrbox het volgende:
Wat is hier toch de laatste tijd aan de hand ?
ik vind die kale veel te leuk en veel te lekker dus daar blijf jij mooi vanafquote:Op zondag 3 mei 2009 17:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wil die kale wel eens neermaaien zodat jij weer vrij bentKan ik mijn seksuele lusten op jou botvieren
oooooooh, dat lijkt me geweldig!
Dat is zo vanzelfsprekend dat dat niet meer genoemd wordtquote:
Hmmm, het is lente en die lente kriebels in mijn buik zijn echt te gênant heftig en sterk, dus die helpen mij!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind die kale veel te leuk en veel te lekker dus daar blijf jij mooi vanaf
* Murmeli vraagt zich intussen ook af wie jij ervoor wil meebrengen om kwaak neer te maaien....
Hahaha inderdaad!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind die kale veel te leuk en veel te lekker dus daar blijf jij mooi vanaf
* Murmeli vraagt zich intussen ook af wie jij ervoor wil meebrengen om kwaak neer te maaien....
Doe er wat aanquote:Op zondag 3 mei 2009 17:51 schreef Howl het volgende:
We hebben het hier al een paar dagen geleden over gehad. Over of we te veel opscheppen, sjansen, hoi zeggen etc. En toch blijft dit steeds maar terugkomen.
En wat doe ik hier eigenlijk nog in [Singles]? Het is hier helemaal niet gezellig. Er zitten hier te veel mensen die alleen maar dingen willen regelen en opscheppen. Het is hier erger dan een vleesmarkt. Zie bijvoorbeeld wat er vandaag gebeurde met de meet van 9 mei.![]()
* Snuitebolletje een speld geeft.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:51 schreef Howl het volgende:
We hebben het hier al een paar dagen geleden over gehad. Over of we te veel opscheppen, sjansen, hoi zeggen etc. En toch blijft dit steeds maar terugkomen.
En wat doe ik hier eigenlijk nog in [Singles]? Het is hier helemaal niet gezellig. Er zitten hier te veel mensen die alleen maar dingen willen regelen en opscheppen. Het is hier erger dan een vleesmarkt. Zie bijvoorbeeld wat er vandaag gebeurde met de meet van 9 mei.![]()
op wie ben jij verliefd dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, het is lente en die lente kriebels in mijn buik zijn echt te gênant heftig en sterk, dus die helpen mij!
verliefdheid doet wonderen met je lichaam, je bent plots superman!
Wat is er met die meet dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:51 schreef Howl het volgende:
Ja inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:48 schreef mrbox het volgende:
Wat is hier toch de laatste tijd aan de hand ?
wat is er met de meet gebeurd dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:51 schreef Howl het volgende:
Nee, het ligt niet aan degene die kritiek ontvangt, maar aan degene die kritiek geeft, vraag maar aan Joeyquote:Op zondag 3 mei 2009 17:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
* hap *
Btw, kritiek geven zie ik niet als zeiken. Dat ligt meer aan degene die het kritiek ontvangen. Als je dat als zeiken ziet, is dat meer je eigen probleem dan van de ander denk ik.
Maar goed, ik had me voorgenomen erover op te houden. Ik blijf niet bezig en zo is voor mij de lol er zelfs af.
Ik ga ff wat anders doen.
Ik probeerde nog geheimzinnig en lief en onschuldig te zijn. Komt Sedan weer met zijn geil en ga jij het nog bevestigen ook!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is zo vanzelfsprekend dat dat niet meer genoemd wordt
Die meet wordt echt wel gezellig wees daar maar niet bang voor.quote:
Haha, iets zegt me dat ik Joey zijn mening niet zo graag wil horen omdat ik het er toch niet mee eens ben.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet aan degene die kritiek ontvangt, maar aan degene die kritiek geeft, vraag maar aan Joey
KOTS!!!!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat is er met die meet dan?
Sorry, ik had het te druk met een echt leven de laatste dagen
Nou, soms zie je weleens van die mupkes die je hart 36x laten overslaan zodat je bijna sterft (maar wat je niet dood maakt maakt je sterker) dus die! daar ben ik gek opquote:Op zondag 3 mei 2009 17:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
op wie ben jij verliefd dan?
maarre...de laatste keer dat ik het hem vroeg was kwaak ook verliefd dus die heeft die supermankrachten ook. dus ik blijf me afvragen wie jij wil meebrengen om hem neer te maaien
Als die niet komt dan kom ik ook niet. Van dat soort gezeik.quote:
vergeet vooral de echte sex niet te noemenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat is er met die meet dan?
Sorry, ik had het te druk met een echt leven de laatste dagen
Ik moest lachenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet aan degene die kritiek ontvangt, maar aan degene die kritiek geeft, vraag maar aan Joey
ach..... we peilen gewoon vrijdag wel ff wie er wel en niet komen. volgens mij zijn er nog wel een paar over.....quote:Op zondag 3 mei 2009 17:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als die niet komt dan kom ik ook niet. Van dat soort gezeik.
waar dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, iets zegt me dat ik Joey zijn mening niet zo graag wil horen omdat ik het er toch niet mee eens ben.
Maar wacht! Roddelen mag niet, staat in de OP.
Djayzz vroeg iedereen om hem te PM'en als die op de meet wou komen. Ik had hem keurig gePM'd. En ook tijn en RZ. Duimelot schijnt ook nog iets over de PM gezegd te hebben. En dat was dus het lijstje. De rest had iets van "ik zie wel of ik kom".quote:
Dit valt toch niet onder roddelen?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, iets zegt me dat ik Joey zijn mening niet zo graag wil horen omdat ik het er toch niet mee eens ben.
Maar wacht! Roddelen mag niet, staat in de OP.
Gefeliciteerd met de meest kinderachtige en kansloze post van de hele singles-reeks.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het enige wat ik doe is Sedan bashen en dat blijf ik doen, zolang ik hem tegenkom. Voor de rest vind ik het een overdreven reactie van een ieder hier. Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren en interesses. Dit is een topic waar dat allemaal in samenkomt en voor een ieder betekend het hele [Singles] weer wat anders.
De een wil een vaste relatie, huisje, boompje, beestje. De ander wil gewoon lekker batsen. Dat komt hier allemaal samen en dan krijg je verschillen en andere meningen. Daar is een forum voor.
Alleen door het gebash op Sedan, krijgt het een ander ondertoontje en daar schaam ik me niet voor, houd ik me niet voor in en boeit me totaal niet. Ik zeg wat anderen denken, dat is prima.
Ik neem geen risico's.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit valt toch niet onder roddelen?
quote:
En dat hing dan weer af van wie er komen want de mensen waar ze fourmtechnisch niet zoveel mee hadden waren niet interessant genoeg en ja, stel je toch voor dat je nieuwe mensen ontmoet, dat is even een partij eng.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:59 schreef Howl het volgende:
[..]
Djayzz vroeg iedereen om hem te PM'en als die op de meet wou komen. Ik had hem keurig gePM'd. En ook tijn en RZ. Duimelot schijnt ook nog iets over de PM gezegd te hebben. En dat was dus het lijstje. De rest had iets van "ik zie wel of ik kom".
Maar dat mag toch? Wat is daar erg aan.quote:
Plus als je ado zelf eens de waarheid vertelt gaat ie helemaal door het lint. Maar wel lekker inhakken op anderenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de meest kinderachtige en kansloze post van de hele singles-reeks.
Dat bashen doe je maar lekker per pm of zo, want dat gesodemieter van jullie bederft hier om de haverklap de hele sfeer.
Het was meer iets van :quote:Op zondag 3 mei 2009 18:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat mag toch? Wat is daar erg aan.
Ik weet niet of het je opgevallen is, maar Sedan begon met te zeggen dat hij liever had gehad dat ado zichzelf had geëlectrocuteerd.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de meest kinderachtige en kansloze post van de hele singles-reeks.
Dat bashen doe je maar lekker per pm of zo, want dat gesodemieter van jullie bederft hier om de haverklap de hele sfeer.
en dat is wat jij ervan gemaakt hebt.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het was meer iets van :
Ik ga heul niet aan djayzz doorgeven of ik kom. want straks komt die en die niet, en dan voel ik me verplicht om toch te komen omdat ik het al doorgegeven heb. En ik wil dan niet komen omdat die en die niet komen.
Dat doe ik ook.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach..... we peilen gewoon vrijdag wel ff wie er wel en niet komen. volgens mij zijn er nog wel een paar over.....
Niks. Het is alleen zo lullig als je straks als enige in Utrecht staat.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat mag toch? Wat is daar erg aan.
Wacht laat maar. Straks gaat het topic weer hele andere kanten op en waar niemand het met elkaar eens is.![]()
Ja daaagquote:Op zondag 3 mei 2009 18:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dat is wat jij ervan gemaakt hebt.
wat een gedoe! maar waarom via PM? wil je de info niet in het topic zetten ofzo?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het was meer iets van :
Ik ga heul niet aan djayzz doorgeven of ik kom. want straks komt die en die niet, en dan voel ik me verplicht om toch te komen omdat ik het al doorgegeven heb. En ik wil dan niet komen omdat die en die niet komen.
Ok, ik denk dat je o.a. op mijn reactie doelt.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het was meer iets van :
Ado had ook niet kunnen happen.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je opgevallen is, maar Sedan begon met te zeggen dat hij liever had gehad dat ado zichzelf had geëlectrocuteerd.
Dat is volwassen en netjes?
Op die manier vraagt hij er zelf om en dat weet hij.
Ik zou sowieso al niet gaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dat hing dan weer af van wie er komen want de mensen waar ze fourmtechnisch niet zoveel mee hadden waren niet interessant genoeg en ja, stel je toch voor dat je nieuwe mensen ontmoet, dat is even een partij eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |