Smakelijk Duimquote:Op zondag 3 mei 2009 17:38 schreef Duimelot het volgende:
ik ga helemaal in mijn eentje eten maken nu enzo
ik ben exhibitionitisch ingesteld vind t in pm maar saaiquote:Op zondag 3 mei 2009 17:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij had al een pm maar je stuurt niks terug!
Geilquote:Op zondag 3 mei 2009 17:34 schreef Duimelot het volgende:
* duimelot plast eens lekker over snuit zijn kale bolletje
Kan ik wel doen, moeders vinden me altijd wel aardig.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:38 schreef Pien85 het volgende:
Even op herhaling: Wie maakt mijn moeder even wakker?Ik wil eten bestellen, maar ik moet eerst even weten wat zij wil hebben
Whehehequote:
Ze komt nét dr bed uitquote:Op zondag 3 mei 2009 17:39 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Kan ik wel doen, moeders vinden me altijd wel aardig.
Heb ik ooit gezegd dat de iets minder gerelateerde berichten niet gewenst waren? Nee, ik begin nu alleen te zeveren tegen een ieder die de hele tijd de rest begint af te kafferen, maar eigenlijk zelf nog 10x harder met de onzin mee doet. De groep die gewoon over gangbangs praten, hun fantasieen etc. die worden ingedamd, maar een ieder die de meest zinloze berichten post hier, en nog vooral zo hard mogelijk op de rest loopt te zeiken, daar komt applaus voor. Althans, zo komt het op mij over. Ik ben gewoon dat gezever zat hier.quote:
Watjequote:Op zondag 3 mei 2009 17:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben exhibitionitisch ingesteld vind t in pm maar saai
been there done that
gewoon open en bloot zodat iedereen mee kan genieten en erbij kan springen
1 op 1, of trio?? Beide goedquote:
In dr slaapkamerquote:Op zondag 3 mei 2009 17:39 schreef Murmeli het volgende:
waar is je moeder dan pien? anders verras je haar gewoon met iets lekkers
duim, eet smakelijks!
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben exhibitionitisch ingesteld vind t in pm maar saai
been there done that
gewoon open en bloot zodat iedereen mee kan genieten en erbij kan springen
Volledig mee eens.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat de iets minder gerelateerde berichten niet gewenst waren? Nee, ik begin nu alleen te zeveren tegen een ieder die de hele tijd de rest begint af te kafferen, maar eigenlijk zelf nog 10x harder met de onzin mee doet. De groep die gewoon over gangbangs praten, hun fantasieen etc. die worden ingedamd, maar een ieder die de meest zinloze berichten post hier, en nog vooral zo hard mogelijk op de rest loopt te zeiken, daar komt applaus voor. Althans, zo komt het op mij over. Ik ben gewoon dat gezever zat hier.
* hap *quote:Op zondag 3 mei 2009 17:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat de iets minder gerelateerde berichten niet gewenst waren? Nee, ik begin nu alleen te zeveren tegen een ieder die de hele tijd de rest begint af te kafferen, maar eigenlijk zelf nog 10x harder met de onzin mee doet. De groep die gewoon over gangbangs praten, hun fantasieen etc. die worden ingedamd, maar een ieder die de meest zinloze berichten post hier, en nog vooral zo hard mogelijk op de rest loopt te zeiken, daar komt applaus voor. Althans, zo komt het op mij over. Ik ben gewoon dat gezever zat hier.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |