Mijn kuthumeur heeft niks met dit topic te maken. Mijn humeur heeft te maken met dingen in mijn hoofd.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zie de vorige 6 pagina's van dit topic....
Het is al goed. Beide partijen moeten gewoon soms wat water bij de wijn doen en dan komt het allemaal goed.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet ophouden met zeiken maar je bent het iig met me eens.Das al heel tof.
En dat je in een rothumeur bent vind ik heel vervelend voor je. Ik bedoel het ook niet rot hoor, dat je mening me ff niet zoveel deed.
Waar het over gaat. Over seks en Sedan bashen ofzo. Geen idee ik volg het ook niet echt.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:26 schreef Murmeli het volgende:
hey djayzz... hoe gaat ie met jou dan?
ik wil denk ik liever even een samenvatting van tijn, ben zo lui als in geen zin om terug te lezen
nee een hele berg maar wel dit gezeik eromheen elke keer dat is nog het meestquote:Op zondag 3 mei 2009 17:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
True. Ik blijf ook niet bezig mijn mening te verkondigen.![]()
Er zijn er waarschijnlijk ook een berg die het niets interesseert
ajb tijn, wil je mijn naar en sex niet meer in een zin zetten dat is wel het laatste wat ik op het moment wilquote:Op zondag 3 mei 2009 17:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar het over gaat. Over seks en Sedan bashen ofzo. Geen idee ik volg het ook niet echt.
ook goed, al 5 dagen vrij en nog 3 te gaanquote:Op zondag 3 mei 2009 17:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej Murm![]()
Met mij gaat het wel goed hoor, Lekker weekend gehad
jij dan?
En het gezeik om 9 mei word ik alleen niet vrolijk van.
Het moet indd. niet bezig blijven.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee een hele berg maar wel dit gezeik eromheen elke keer dat is nog het meestervan
nu niet speciaal dat jij het aanhaalt, maar gewoon telkens weer en weer en weer en weer
zover was ik al wel hoor duimquote:Op zondag 3 mei 2009 17:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
@ sedan met 2 groepen bedoel ik een groep die weer de oude stijl wil een die t wel ok vind zo oh en groep 3 die t werkelijk niets uitmaakt denk ik.
doel niet op of mensen t met elkaar kunnen vinden of niet en noem t even groepen voor de duidelijkheid
PM zulke berichten maar naar hem. Zulke dingen zijn echt niet Singles gerelateerd!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
ajb tijn, wil je mijn naar en sex niet meer in een zin zetten dat is wel het laatste wat ik op het moment wil
Ik ga zo in mijn dagboek schrijven.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok je bent gewoon een beetje ongesteld dus... kan gebeuren.ga hardlopen ofzo, of voetballen... kan je beetje afreageren (je mag van mij ook hier gallen hoor haha)
Chill Snuitje. Het is al goedquote:Op zondag 3 mei 2009 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
PM zulke berichten maar naar hem. Zulke dingen zijn echt niet Singles gerelateerd!
Nu begin je zelf!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
PM zulke berichten maar naar hem. Zulke dingen zijn echt niet Singles gerelateerd!
als ik niet lek was wel....lekker... maar wel liever met een lekkere kale kerel (nee snuit niet jij, ik bedoel die andere, die lange)quote:
Neequote:Op zondag 3 mei 2009 17:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
ajb tijn, wil je mijn naar en sex niet meer in een zin zetten dat is wel het laatste wat ik op het moment wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |