quote:
Ik wil die kale wel eens neermaaien zodat jij weer vrij bentquote:Op zondag 3 mei 2009 17:47 schreef Murmeli het volgende:
zie je nou stopt iedereen met rellen en is het meteen rustig....
dussss.... er moet meer gereld worden.....
* Murmeli denkt na wie ze nu tegen elkaar moet opstoken
Opstandig, lente, single.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:48 schreef mrbox het volgende:
Wat is hier toch de laatste tijd aan de hand ?
ik vind die kale veel te leuk en veel te lekker dus daar blijf jij mooi vanafquote:Op zondag 3 mei 2009 17:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wil die kale wel eens neermaaien zodat jij weer vrij bentKan ik mijn seksuele lusten op jou botvieren
oooooooh, dat lijkt me geweldig!
Dat is zo vanzelfsprekend dat dat niet meer genoemd wordtquote:
Hmmm, het is lente en die lente kriebels in mijn buik zijn echt te gênant heftig en sterk, dus die helpen mij!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind die kale veel te leuk en veel te lekker dus daar blijf jij mooi vanaf
* Murmeli vraagt zich intussen ook af wie jij ervoor wil meebrengen om kwaak neer te maaien....
Hahaha inderdaad!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind die kale veel te leuk en veel te lekker dus daar blijf jij mooi vanaf
* Murmeli vraagt zich intussen ook af wie jij ervoor wil meebrengen om kwaak neer te maaien....
Doe er wat aanquote:Op zondag 3 mei 2009 17:51 schreef Howl het volgende:
We hebben het hier al een paar dagen geleden over gehad. Over of we te veel opscheppen, sjansen, hoi zeggen etc. En toch blijft dit steeds maar terugkomen.
En wat doe ik hier eigenlijk nog in [Singles]? Het is hier helemaal niet gezellig. Er zitten hier te veel mensen die alleen maar dingen willen regelen en opscheppen. Het is hier erger dan een vleesmarkt. Zie bijvoorbeeld wat er vandaag gebeurde met de meet van 9 mei.![]()
* Snuitebolletje een speld geeft.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:51 schreef Howl het volgende:
We hebben het hier al een paar dagen geleden over gehad. Over of we te veel opscheppen, sjansen, hoi zeggen etc. En toch blijft dit steeds maar terugkomen.
En wat doe ik hier eigenlijk nog in [Singles]? Het is hier helemaal niet gezellig. Er zitten hier te veel mensen die alleen maar dingen willen regelen en opscheppen. Het is hier erger dan een vleesmarkt. Zie bijvoorbeeld wat er vandaag gebeurde met de meet van 9 mei.![]()
op wie ben jij verliefd dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, het is lente en die lente kriebels in mijn buik zijn echt te gênant heftig en sterk, dus die helpen mij!
verliefdheid doet wonderen met je lichaam, je bent plots superman!
Wat is er met die meet dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:51 schreef Howl het volgende:
Ja inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:48 schreef mrbox het volgende:
Wat is hier toch de laatste tijd aan de hand ?
wat is er met de meet gebeurd dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:51 schreef Howl het volgende:
Nee, het ligt niet aan degene die kritiek ontvangt, maar aan degene die kritiek geeft, vraag maar aan Joeyquote:Op zondag 3 mei 2009 17:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
* hap *
Btw, kritiek geven zie ik niet als zeiken. Dat ligt meer aan degene die het kritiek ontvangen. Als je dat als zeiken ziet, is dat meer je eigen probleem dan van de ander denk ik.
Maar goed, ik had me voorgenomen erover op te houden. Ik blijf niet bezig en zo is voor mij de lol er zelfs af.
Ik ga ff wat anders doen.
Ik probeerde nog geheimzinnig en lief en onschuldig te zijn. Komt Sedan weer met zijn geil en ga jij het nog bevestigen ook!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is zo vanzelfsprekend dat dat niet meer genoemd wordt
Die meet wordt echt wel gezellig wees daar maar niet bang voor.quote:
Haha, iets zegt me dat ik Joey zijn mening niet zo graag wil horen omdat ik het er toch niet mee eens ben.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet aan degene die kritiek ontvangt, maar aan degene die kritiek geeft, vraag maar aan Joey
KOTS!!!!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat is er met die meet dan?
Sorry, ik had het te druk met een echt leven de laatste dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |