Thuis tegen Twente had ik ajax zeker nog een kans gegevenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:15 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Mensen die denken dat we tegen Twente kans zouden hebben
Dvd'tje uit '95 wellicht?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:10 schreef Black-Death het volgende:
Ik ga een dvd opzetten, stelletje achterlijke idioten bij Ajax
jawel, maar waarom zou je dure spelers van buiten halen die het ook niet brengen? Begin dan maar helemaal weer op 0.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:13 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Eigen kweek is momenteel net zo kut. Wat laten vd Wiel of Urby nou zien de laatste tijd? Arrogantie en onderschatting.
Dat dus. Laat ze volgende week maar met alleen Twente publiek voetballen. Opgetyft. En PSV komt ook gewoon weer langzij natuurlijk. Kutteamquote:Op zondag 3 mei 2009 16:17 schreef Doopy-X- het volgende:
Goddomme pleurisbakken
![]()
Ga wel lekker wat anders doen volgende week als naar die nietszeggende pleuriswedstrijd tegen Twente kijken in de ArenA
Twente speelt het beste voetbal uit de eredivisie, wij spelen nu tegen Sparta alsof het Barcelona is. Het zou volgende week echt weer zo'n wedstrijd als tegen Psv worden.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Thuis tegen Twente had ik ajax zeker nog een kans gegeven
Als mensen een keer helder zijn laten ze die zakken hooi lekker de pestpleuris krijgen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:18 schreef DJ90 het volgende:
de ArenA zal wel leeg zijn volgende week.
Hoezo achterlijk? Bassie bewijst keer op keer dat hij een waardeloze coach is.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:07 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Kun je niet eens een tijdje opneuken met je achterlijke commentaren?
Doet hij mee dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik koester nog één wens: dat Suarez niet scoort.²
Daar hoef je geen DVD voor op te zetten, dan kun je ook gewoon naar ajax.tv surfen. Alleen maar oude hoogtepunten en de huidige malaise wordt volledig genegeerd.quote:
We weten t nu wel met je eeuwige onzin gebrabbel.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:21 schreef Barca het volgende:
[..]
Hoezo achterlijk? Bassie bewijst keer op keer dat hij een waardeloze coach is.
Er zijn toch ook geen hoogtepunten meerquote:Op zondag 3 mei 2009 16:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Daar hoef je geen DVD voor op te zetten, dan kun je ook gewoon naar ajax.tv surfen. Alleen maar oude hoogtepunten en de huidige malaise wordt volledig genegeerd.
Hij heeft inderdaad aardig wat kansen gemist dit seizoen. De Moun is wat dat aangaat een stuk slimmer.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:21 schreef erikh het volgende:
suarez jongen, die had er dit seizoen met al die kansen die die kreeg toch zeker 10 meer moeten maken zeg.
Maak je nou geen illusies, boeit ze geen fuck. Als de bedrijfsvoering maar goed isquote:Op zondag 3 mei 2009 16:21 schreef Chadi het volgende:
Hoop echt dat de Arena volgende week leeg is en er alleen Twente supporters komen. Dat is dan een hele duidelijke boodschap.
Op doelsaldo weerquote:Op zondag 3 mei 2009 16:19 schreef Cheiron het volgende:
En PSV komt ook gewoon weer langzij natuurlijk. Kutteam
Jouw wens is ingewilligd.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik koester nog één wens: dat Suarez niet scoort.²
Nee daar beginnen we niet meer aan.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:14 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Kijk jij ook weer lekker met je schoonfamilie?
Ja, mogen ze alsnog een erehaag houden. Hahahahahquote:Op zondag 3 mei 2009 16:23 schreef kurk_droog het volgende:
Mag toch hopen dat ajax volgende week excuses gaat maken aan alle seizoenskaarthouders.
Zo voorspelbaarquote:Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef Saekerhett het volgende:
Bassie na afloop:
"We begonnen niet scherp en we liepen steeds achter de bal aan. Daardoor kwamen we moeilijk in ons spel en kon Sparta eigenlijk vrij gemakkelijk uitlopen naar 4-0."
Co ? Nooit meer.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:26 schreef Mr.Jorn. het volgende:
In plaats van mensen een grote witte zakdoek in het stadion volgende week.
Van Basten de deur uit, ervaren manager er in. Co Adriaanse?
11 uit mijn hoofdquote:Op zondag 3 mei 2009 16:25 schreef Enchanter het volgende:
Hoeveel doelpunten hebben we de laatste 3 wedstrijden tegen gehad , 12 of zo ?
Zo langzamerhand mag zelfs de materiaalman het van mij gaan doen, alles beter dan hoe het nu gaat.quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 16:26 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wanprestatie.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:26 schreef Blight het volgende:
Nu even geen woorden voor.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:27 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben er helemaal klaar mee. Wat een kut selectie, en wat een kut trainer![]()
![]()
Van mij part sodemieteren ze het hele zooitje op straat
Als supporters een beetje gevoel hebben komen ze gewoon niet opdagen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:26 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Dat komt omdat hun banksaldo ons continue keihard uitlacht.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:27 schreef Frasier het volgende:
Ach, die verwende jochies zullen er geen nacht minder om slapen...
Weer verloren, weer slecht gespeeld, weer fantastisch gewisseld ... lekker onzinnig inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:22 schreef Loserkid het volgende:
[..]
We weten t nu wel met je eeuwige onzin gebrabbel.
Maak jij nou maar lijstjes met onhaalbare spelers maar post ze hier niet meer
Kwou net zeggen. De arena wist niet toen hoe gauw ze van 'm af wilden en nu zou het opeens de verlosser zijn.quote:
Van mij part spelen we helemaal geen Europees voetbal. Als je niet van Sparta kunt winnen, is de gemiddelde Oostblok-ploeg ook teveel gevraagd.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:28 schreef RayMania het volgende:
En als je volgende week verliest en Ajax wint, dan wordt Ajax vierde en moeten we een extra Euro League voorronde spelen.
Te belachlijk van hem dat ie gewoon in de pers spelers bekrititseert, dan heb je het echt niet door hoor als coach, zo kweek je totaal geen vertrouwen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:28 schreef w00h00 het volgende:
De beslissingen die Van Basten over het algemeen maakt, zijn ook echt dramatisch. Omgang met spelers is kut. Opstellingen zijn kut. Wissels zijn kut. Zijn reactie is kut. donder op met die gast.
Je moet iets meer respect hebben voor de Ajax coryfeeën.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:28 schreef w00h00 het volgende:
De beslissingen die Van Basten over het algemeen maakt, zijn ook echt dramatisch. Omgang met spelers is kut. Opstellingen zijn kut. Wissels zijn kut. Zijn reactie is kut. donder op met die gast.
Waar wil je om wedden? Ik zeg dat PSV 3e wordtquote:
Euh, okay.quote:
Ik ga er niet heen want anders had ik echt zo spandoek gemaakt.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:26 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Juist.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgend seizoen dan maar kampioen worden.
Hahahaha 5 euro kan je krijgenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:27 schreef Doopy-X- het volgende:
Iemand seizoenskaart overnemen voor het seizoen 09/10?
Mooie plaats op 2e rij 2e ring.
En dan zie ik ons daar ook nog wel in falen.quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 16:28 schreef RayMania het volgende:
En als je volgende week verliest en Ajax wint, dan wordt Ajax vierde en moeten we een extra Euro League voorronde spelen.
Rijkaard kan naar Chelsea, Bayern, Ac Milan, en dan denk jij dat hij kiest voor Ajax? Noem mij één goede reden.quote:
Maar het is weer vaag dat we wel winnen van HSV (waarschijnlijk UEFA-Cup finale), Fiorentina en dat we het niet slecht doen tegen Aston Villa en Olympiquequote:Op zondag 3 mei 2009 16:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Van mij part spelen we helemaal geen Europees voetbal. Als je niet van Sparta kunt winnen, is de gemiddelde Oostblok-ploeg ook teveel gevraagd.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:27 schreef Doopy-X- het volgende:
Iemand seizoenskaart overnemen voor het seizoen 09/10?
Mooie plaats op 2e rij 2e ring.
Dat is ook weer zo. Onderschatting nekt ons, maar in Europa krijg je ook meer ruimte om te voetballen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar het is weer vaag dat we wel winnen van HSV (waarschijnlijk UEFA-Cup finale), Fiorentina en dat we het niet slecht doen tegen Aston Villa en Olympique.
Clubliefdequote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Rijkaard kan naar Chelsea, Bayern, Ac Milan, en dan denk jij dat hij kiest voor Ajax? Noem mij één goede reden.²
Je denkt echt dat Van Basten dit leuk vindt hè?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef golfer het volgende:
Wat voor excuus zal die amateur-coach nu weer hebben?
Heel seizoen naar de klote en hij blijft stoïcijns voor zich uit kijken.
waan vd dag in combinatie met korte termijn geheugen. Net of het neerzetten van weer een nieuwe trainer een wondermiddel is. Elk jaar wordt aan het begin van het seizoen gezegd"Ondanks de resultaten gaan we nu voor een coach voor langere periode" Laten we dat een x volhouden.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:30 schreef Barca het volgende:
Zo ... het heeft heel lang geduurd, maar nu meer mensen die inzien dat Bassie weg moet.
Oprotten met die lamlul. Als je je team niet kan motiveren voor een broodnodige overwinning tegen Sparta moet je lekker amateurs gaan trainenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:30 schreef Barca het volgende:
Zo ... het heeft heel lang geduurd, maar nu meer mensen die inzien dat Bassie weg moet.
Omdat Ajax zijn club is?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Rijkaard kan naar Chelsea, Bayern, Ac Milan, en dan denk jij dat hij kiest voor Ajax? Noem mij één goede reden.²
Niet vaag, juist heel erg logisch. Je in de kijker spelen zodat je snel weg kan uit die Mickey Mouse leaguequote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar het is weer vaag dat we wel winnen van HSV (waarschijnlijk UEFA-Cup finale), Fiorentina en dat we het niet slecht doen tegen Aston Villa en Olympique.
Clubliefde??quote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
het is allemaal de schuld van de spelers johquote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef golfer het volgende:
Wat voor excuus zal die amateur-coach nu weer hebben?
Heel seizoen naar de klote en hij blijft stoïcijns voor zich uit kijken.
Tuurlijk vindt hij het niet leuk, maar zijn houding langs de zijlijn straalt ook niks uit. Het raakt hem niet, hij coacht niet...hij doet niets.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je denkt echt dat Van Basten dit leuk vindt hè?.
Dat is toch ook niks , ja leuk hoor wat hij bij Barca heeft gepresteerd , maar dat had Frans Körver ook wel bereiktquote:Op zondag 3 mei 2009 16:27 schreef erikh het volgende:
Rijkaard dan volgend jaar maar als coach?
Rightquote:Op zondag 3 mei 2009 16:33 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat is toch ook niks , ja leuk hoor wat hij bij Barca heeft gepresteerd , maar dat had Frans Körver ook wel bereikt
Terwijl dat niet eens zijn kracht is. Nee, ik vind dat Aissati over het hele seizoen niets te verwijten valt, hij hoort bij de beteren.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:33 schreef Chadi het volgende:
Aissati beste man bij Ajax verdomme die gooide alles erin ..jezus wat een bout team
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:34 schreef RayMania het volgende:
Ik weet het echt niet meer met Van Basten.
Wie is iedereen dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:33 schreef BoerBert het volgende:
Als er volgend seizoen zo gespeeld wordt, degraderen we gewoon. Kom nou niet aan met 'Dan is iedereen fit', want dat gebeurt nooit.
Zou het helpen als we van Basten weg sturen? Ik denk dat een Rijkaard het ook niet veel beter zou doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:34 schreef RayMania het volgende:
Precies mijn gevoel op het momentquote:Op zondag 3 mei 2009 16:34 schreef Doc het volgende:Dit is Lachwekkend en compleet Ajaxonwaardig. Maar goed Ajax is niet meer wat het geweest is ...
We zijn overigens nog steeds wel de beste maar dat spreekt voor zich
Dat is de grap juist, het gaat al jaren zo en telkens zijn we aan het kankeren op de trainer. Jaar erna komt er een nieuwe trainer die het verneukt en ook weer weg moetquote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef kurk_droog het volgende:
Nu niet doen alsog marco nou alles verkeerd doet. De selectie van ajax doet het ook al jaren kk.
Wereldcoach is overdreven. Vraag dat maar aan de Sparta-supportersquote:Op zondag 3 mei 2009 16:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
RightRijkaard is een wereld coach die komt echt niet naar Ajax.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal maar niets zeggen he, want ik ben altijd zo negatief.
ze zagen het al aankomen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef dronkeykong het volgende:
Ze speelden wel in een mooi rouw shirt
Nou ik wel, bureautje leegmaken en vertrekken. Deze jongetjes (degene die wél Ajax waardig zijn dan) hebben een leider figuur nodig die ze op hun plaats kan zetten, letterlijk en figuurlijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:34 schreef RayMania het volgende:
Het komt allemaal wel weer goed het HWquote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef HeatWave het volgende:
Wel typisch dat je met je eerste post vooral je eigen gelijk wilt halen...quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef HeatWave het volgende:
Inderdaad - het komt allemaal door jouw bad mojo!!!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef kurk_droog het volgende:
Nu niet doen alsog marco nou alles verkeerd doet. De selectie van ajax doet het ook al jaren kk.
juist.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:36 schreef kurk_droog het volgende:
Ik wil rijkaard eerst een slecht team beter zien maken voordat het een wereldcoach is. Zelfs ronald koeman kan kampioen worden met barca.
Rijkaard kan van goede spelers een team maken. Feit is gewoon dat Ajax wel goede spelers heeft, maar dat het een dramatisch team is.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:36 schreef kurk_droog het volgende:
Ik wil rijkaard eerst een slecht team beter zien maken voordat het een wereldcoach is. Zelfs ronald koeman kan kampioen worden met barca.
Zeur toch niet zo man, Ajax presteert toch al jaren niet meer. Ik ben geen fan van van Basten, maar daar ligt niet het grootste probleem.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:30 schreef Barca het volgende:
Je hebt wel veel doelpunten gezien dan.quote:
Amen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:36 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nou ik wel, bureautje leegmaken en vertrekken. Deze jongetjes (degene die wél Ajax waardig zijn dan) hebben een leider figuur nodig die ze op hun plaats kan zetten, letterlijk en figuurlijk.
Marco heeft het bij mij nu echt verbruikt.
Wat ik veel erger vind is dat ze gemotiveerd moeten worden. Als je geen lol hebt in je werk moet je wat anders gaan doenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Oprotten met die lamlul. Als je je team niet kan motiveren voor een broodnodige overwinning tegen Sparta moet je lekker amateurs gaan trainen
Hiddink ook, maar die komt toch niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat momenteel alleen de Gaal of de Adriaan Ajax echt kunnen helpen. De rest is allemaal een tijdelijke oplossing.²
Én de sjampions league winnen? Dat is echt wel kwaliteit. Ok, in het verleden verkocht hij boxers, maar dat is helemaal niet relevant. Zelfs een topcoach als Wenger heeft dit nooit gewonnen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:36 schreef kurk_droog het volgende:
Mee eens (nou op minder dan 3 punten verschil van de eerste plek kan ook nog).quote:Op zondag 3 mei 2009 16:36 schreef Loserkid het volgende:
Volgend jaar mag marco het van mij nog proberen maar als we met de winterstop niet eerste staan mag het bestuur van mij wel alvast opzoek naar een opvolger..
Idd, ik zit hiet juchend met een fles champagne op de bank, zo blij ben ik dat ik "gelijk" heb. Ik wil geen gelijk, ik wil winnen..... en niet kansloos weggetikt worden door een degradatiekandidaat..quote:Op zondag 3 mei 2009 16:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wel typisch dat je met je eerste post vooral je eigen gelijk wilt halen...
Ja, maar spelers die totaal geen motivatie hebben? Schandalig.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:38 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Zie jij de hand Van Basten? Oftewel automatismes in het spel van Ajax? Spelers die beter zijn geworden? Nee totaal niet!
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef HeatWave het volgende:
Dat dus inderdaad! Als die spelers niet gemotiveerd zijn als ze voor een plek in de CL spelenligt het primair bij henzelf en zijn ze gewoon niet van het goede niveau. Toppers zijn nog gemotiveerder bij een potje voetvolley.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ik veel erger vind is dat ze gemotiveerd moeten worden. Als je geen lol hebt in je werk moet je wat anders gaan doen
Ja, dat is zo utopisch dat ik zijn naam niet eens noem.quote:
ochjeej, de Marokkaanse trots komt in BSB naar bovenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik voel me echt fijn, het is 100% zeker dat de Moun topscorer wordt van Nederland. Heerlijk! Én terecht.![]()
²
en dan spelen we als Chelsea zekerquote:Op zondag 3 mei 2009 16:38 schreef Saekerhett het volgende:
Haal Guus Hiddink maar bij Ajax. Dat zou pas een stunt zijn
maar dan heb je wel champions leaguequote:Op zondag 3 mei 2009 16:40 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
en dan spelen we als Chelsea zekerniet om aan te zien
Hé Cyber, jij hebt het fout. De Suar eindigt niet boven de Moun.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Marco pak je koffers en donderstraal eind op.
Zeuren? hahaha! Ajax presteert inderdaad al jaren niet meer maar met deze spelers had je kampioen moeten worden. Ook al is 't een zooi brandhout!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeur toch niet zo man, Ajax presteert toch al jaren niet meer. Ik ben geen fan van van Basten, maar daar ligt niet het grootste probleem.
Misschien niet zo gek om daar eens mee te beginnen, beter voetbal komt vanzelf als de resultaten goed zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:40 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Die winnen wel, vandaag was mooi voetbal zeker?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:40 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
jup.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:41 schreef 2Drix het volgende:
Is Suarez geschorst tegen Twente?
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:40 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Ja, voor de tweede keer dit seizoen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:41 schreef 2Drix het volgende:
Is Suarez geschorst tegen Twente?
Een goede coach weet zijn spelers te motiveren. Dat is hier toch overduidelijk niet gelukt, en helaas niet 1 keer maar meerdere keren.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, maar spelers die totaal geen motivatie hebben? Schandalig.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:38 schreef Saekerhett het volgende:
Haal Guus Hiddink maar bij Ajax. Dat zou pas een stunt zijn
Of om al die lilliputters te kopen of op te leiden.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef Barca het volgende:
[knip] hoe debiel kan je zijn om die waus aan te stellen!?!
Suarez en Oleguer geschorst voor duel tegen FC Twentequote:
Ik vraag me nog altijd af voor welke club jij nou bentquote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik voel me echt fijn, het is 100% zeker dat de Moun topscorer wordt van Nederland. Heerlijk! Én terecht.![]()
²
Maar hier zit 0.0% progressie in. We begonnen dit jaar met een nederlaag bij Willem II en eindigen met een grotere nederlaag bij Spartaquote:Op zondag 3 mei 2009 16:40 schreef Blight het volgende:
Verder is het ook onzin om Van Basten nu buiten te trappen. Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen fan, maar om nu weer met een nieuwe trainer te beginnen die weer de spelers moet leren kennen en weer dingen anders wil zien..? Dan krijgen we weer een mooi tussenjaar.
Supporters als jij die na 1 maand van basten al beginnen te kankeren maken de club kapot.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Zeuren? hahaha! Ajax presteert inderdaad al jaren niet meer maar met deze spelers had je kampioen moeten worden. Ook al is 't een zooi brandhout!
Bassie zal de club alleen maar kapot maken!
Trots, hebben ze die dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:40 schreef toma het volgende:
[..]
ochjeej, de Marokkaanse trots komt in BSB naar boven
Je moet eens weten hoe blij ik hier mee ben.Zo'n lekker zijdezacht gevoel om en nabij de lever zeg maar. Ik was bang dat hij er tegen Sparta er een aantal zou inschoppen. Gelukkig was de Suar vandaag aan mijn zijde.quote:
Dat jij ant--vBasten bent hoef je niet meer te zeggen,dat weten we al. Maar met de spelersgroepen van vele voorgaande seizoenen had je ook kampioen moeten worden en toen werden we het ook niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Zeuren? hahaha! Ajax presteert inderdaad al jaren niet meer maar met deze spelers had je kampioen moeten worden. Ook al is 't een zooi brandhout!
Bassie zal de club alleen maar kapot maken!
Idd ja, Marco leest hier mee en zit in een diepe depressie door ons gezeur hier':').quote:Op zondag 3 mei 2009 16:43 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Supporters als jij die na 1 maand van basten al beginnen te kankeren maken de club kapot.
beste mensen, de plaatsen 1 t/m 4 spelen dit jaar geen play-offs meer (bron), er zijn alleen nog play-offs voor de plaatsen 5 t/m 8 voor 1 plaatsje in de voorrondes van de Euro League (kutnaam).quote:
Kloptquote:Op zondag 3 mei 2009 16:44 schreef Palmboom313 het volgende:
Van Basten heeft gewoon een grote fout gemaakt door te kiezen voor Vermeer.
QFTquote:Op zondag 3 mei 2009 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd ja, Marco leest hier mee en zit in een diepe depressie door ons gezeur hier':').
Oh nee, die zit in zijn bubbelbadje straks met een toastje kaviaar.. Er is maar 1 iemand die de club kapot maakt en dan is hijzelf...
De vorige seizoenen deden we tot de laatste dag iig nog mee en wonnen we nog wel eens de beker. We zijn op dit moment ingehaald door twente.....quote:Op zondag 3 mei 2009 16:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat jij ant--vBasten bent hoef je niet meer te zeggen,dat weten we al. Maar met de spelersgroepen van vele voorgaande seizoenen had je ook kampioen moeten worden en toen werden we het ook niet.
De trainer eruit gooien is symptoombestrijding. Geef hem nog maar een seizoen, niets te verliezen en als het dan ook kut gaat mag hij er alsnog uit van mij.
Vermeer keepte in de tijd dat Stekelenburg geblesseerd was echt prima, toen kwam Stekelenburg terug en die verneukte op dat moment al een eventueel kampioenschap.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:44 schreef Palmboom313 het volgende:
Ook met Stekelenburg hadden we niet gewonnen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:44 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik ben voor Ajax en AZ, met een voorkeur voor AZ én de Moun.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:43 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ik vraag me nog altijd af voor welke club jij nou bentene keer lijkt het ons aller Ajax, andere keer die kaaskoppen
Van Basten moet die trots opzij zetten en een ervaren man naast hem durven zetten. Twee weten meer dan een. Leuk hoor, dat clubje met Witschge en Van 't Schip, maar met een ervaren man naast hem zou Van Basten het een stuk beter kunnen doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar hier zit 0.0% progressie in. We begonnen dit jaar met een nederlaag bij Willem II en eindigen met een grotere nederlaag bij Sparta
ja, dan houden we de schade wel beperkt tot een doelpunt of 2 verschil denk ikquote:Op zondag 3 mei 2009 16:45 schreef w00h00 het volgende:
Misschien stelt Twente volgende week wel de A ofzo op in de Arena. Dat zou vet zijn.
Moet wel.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef RayMania het volgende:
Ook een record rode kaarten volgens mij, of niet?
Sno (Willem II), Van der Wiel (Heerenveen), Vermaelen (Heerenveen), Oleguer (Sparta), Cvitanich (NEC), Vertonghen (Groningen)?
Mijn baas hoeft mij ook niet elke dag een peptalk te geven zodat ik mijn werk naar behoren doe.. en ik verdien niet eens tonnen per jaar. Vreemd dat je als volwassen vent niet kan opbrengen om gewoon je werk te doen. Moet daar een kleuterjuf voor nodig zijn?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:42 schreef erikh het volgende:
[..]
Een goede coach weet zijn spelers te motiveren. Dat is hier toch overduidelijk niet gelukt, en helaas niet 1 keer maar meerdere keren.
Jij hebt hier helemaal gelijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef Wooldoor het volgende:
Maar de Vermeer die nu staat te keepen lijkt totaal niet op de Vermeer in zijn vorige periode.
Zo zijn er nog duizenden die meteen kankeren en negatief zijn en om een vertrek gaan gillen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd ja, Marco leest hier mee en zit in een diepe depressie door ons gezeur hier':').
Oh nee, die zit in zijn bubbelbadje straks met een toastje kaviaar.. Er is maar 1 iemand die de club kapot maakt en dan is hijzelf...
De club was al kapot.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hoho ... al voor hij naar Ajax kwam!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:43 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Supporters als jij die na 1 maand van basten al beginnen te kankeren maken de club kapot.
Illustreert de totale onmacht van heat teamquote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef RayMania het volgende:
Ook een record rode kaarten volgens mij, of niet?
Sno (Willem II), Van der Wiel (Heerenveen), Vermaelen (Heerenveen), Oleguer (Sparta), Cvitanich (NEC), Vertonghen (Groningen)?
Zouden de mensen die miljoniar worden met dit "voetbal"zelf eerst eens kunnen beginnen met de club steunen?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:47 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Zo zijn er nog duizenden die meteen kankeren en negatief zijn en om een vertrek gaan gillen.
Dat is de oplossing niet dat weten we allemaal..
Maar als jij liever fluit, kankert, en met een wit zakdoekje gaat zitten zwaaien dan je club door dik en dun te steunen moet je dat lekker doen.
Iedereen hier zingt toch altijd mee met; we kunnen winnen of verliezen, maar een betere club dan deze is er niet, laat dat eens zien!
Nou joepie, ook toen zat er geen consistente lijn in.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De vorige seizoenen deden we tot de laatste dag iig nog mee en wonnen we nog wel eens de beker. We zijn op dit moment ingehaald door twente.....
Hier niet maar een aantal andere wedstrijden wel.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ook met Stekelenburg hadden we niet gewonnen.
Het draait om kwaliteit Cyber, echt.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Het liefst geef ik Anita nu een stomp voor zijn rotkop. Zo'n klein iel mannetje, met zo'n grote muil.
Kutkneus.
Nee want vermeer keepte echt heel goed toen, echter heeft ie wel een grove fout gemaakt door vermeer zo lang te laten staan terwijl hij overduidelijk een stuk minder goed was toen ie 1e keeper was geworden. Als je het lef hebt om steek opzij te zetten moet je ook het lef hebben om in te zien dat vermeer kennelijk nog niet goed met de druk kan omgaan en steek terugzetten.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:44 schreef Palmboom313 het volgende:
Als er nou progressie was dan zou ik wel vertrouwen hebben. Maar over het algemeen zijn er alleen negatieve signalen over Van Basten als coach. Godverdomme de beste spits ooit in Nederland, die nog nooit een balletje, trouwens amper ooit in detail in is getreden met Huntelaar. Wat een domme dwaas ben je dan zeg.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:47 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Zo zijn er nog duizenden die meteen kankeren en negatief zijn en om een vertrek gaan gillen.
Dat is de oplossing niet dat weten we allemaal..
Maar als jij liever fluit, kankert, en met een wit zakdoekje gaat zitten zwaaien dan je club door dik en dun te steunen moet je dat lekker doen.
Iedereen hier zingt toch altijd mee met; we kunnen winnen of verliezen, maar een betere club dan deze is er niet, laat dat eens zien!
Dat is een ander verhaal maar om meteen marco weg te willen hebben slaat nergens op het zijn de spelers die het invullen, ik zeg al heel lang dat suarez voor het team proces beter weg kan maar ja dat mag je dan weer niet zeggen...quote:Op zondag 3 mei 2009 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zouden de mensen die miljoniar worden met dit "voetbal"zelf eerst eens kunnen beginnen met de club steunen?
Niets mis met Sjonnie hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 16:50 schreef RayMania het volgende:
Anita hoeft van mij nooit meer opgesteld te worden. Wat een Sjonnie is dat.
Dat hoeft hij niet te doen, want hij bakte er zelf ook niets van, net als vorige week.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:52 schreef sjimz het volgende:
Maar lekker op teamkwaliteiten scouten ipv die eilandjes.
Urby zei trouwens dat Suarez in de rust flink tekeer aan het gaan was.
Dat is misschien wel zo, als hij zijn dag niet heeft is het 3 keer niks.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:52 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal maar om meteen marco weg te willen hebben slaat nergens op het zijn de spelers die het invullen, ik zeg al heel lang dat suarez voor het team proces beter weg kan maar ja dat mag je dan weer niet zeggen...
quote:
We kunnen van hem ook wel stellen dat hij nog steeds dezelfde speler is als 3 jaar geleden. Hij maak geen echte groei door. Ik wel fan van zijn fijne stijl van voetballen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:52 schreef RayMania het volgende:
Goede woorden van Urby.
Koeman zie ik graag terugkomen. Wel ronald dan he, erwin ben ik niet zo weg van.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef Dvm86 het volgende:
Hij heeft het voordeel van de twijfel gekregen en nu oprotten. Samen met zijn maatjes. Ik ben nooit voor zijn aanstelling geweest, maar wilde het toch objectief bekijken. Door zijn tactische onbenulligheid hebben we het kampioenschap verprutst en nu dit. Laat maar een ervaren rot komen, desnoods Koeman.
Dat woordje gebruiken überhaupt.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, als hij zijn dag niet heeft is het 3 keer niks.
En reacties editen om een woordjeGrow up mods
Klopt... ik heb ook totaal geen vertrouwen meer in Bassie( wat ik in het begin toch wel een beetje had..)quote:Op zondag 3 mei 2009 16:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar hier zit 0.0% progressie in. We begonnen dit jaar met een nederlaag bij Willem II en eindigen met een grotere nederlaag bij Sparta
Onzin! Ajax is nog steeds de meest scorende ploeg in de eredivisie (met 73 doelpunten, PSV is 2e op 5 doelpunten achterstand), en Suarez is op dit moment zelfs ook nog topscorer van nederland.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:47 schreef Doopy-X- het volgende:
Je mag nu toch ook wel zeggen dat het verkoop van KJH het seizoen weer verneukt heeft. Die stond er namelijk WEL altijd en je mist ca 15 goals aan het einde van de rit.![]()
Het geld moet op het veld staan zei hij nog aan het begin van dit seizoen
Onder hem speelden we wel CL. Onder Van Basten? Precies.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:54 schreef Cheiron het volgende:
[..]Koeman, hou toch op. Zometeen gaan we nog om ten Cate roepen..
Urby is één van de beste spelers van het seizoen geweest. Samen met Suárez.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We kunnen van hem ook wel stellen dat hij nog steeds dezelfde speler is als 3 jaar geleden. Hij maak geen echte groei door. Ik wel fan van zijn fijne stijl van voetballer.²
er zijn geen playoffs voor ajaxquote:Op zondag 3 mei 2009 16:54 schreef twi het volgende:
Die playoffs he? Als je die verliest, dan hoef je Europa toch niet in? Lijkt me een prima idee dan.
ik ga ookwat anders doen volgende week, iets met de kids, geen zin om naar die kneuzenkermis te kijkenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:47 schreef Noshiba het volgende:
Ik ga wel kijken voor een kaartje Volendam-Graafschap volgende week. Want om volgende week geirriteerd te zitten in de ArenA en een beetje belachelijk gemaakt te worden voor die tukkers, heb ik ook geen zin an.
Kom op, we zijn geen 13, er zit een verschil tussen schelden en ziekte, ik hoop dat je dat verschil inziet?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat woordje gebruiken überhaupt.
Grow up Triptamine.
Koeman is wel een trainer die zekerheden inbouwt. Volgens mij heeft Koeman nooit zo'n pak slaag gehad.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:54 schreef erikh het volgende:
[..]
Koeman zie ik graag terugkomen. Wel ronald dan he, erwin ben ik niet zo weg van.
Als je toch al voor een ander als van Basten gaat moet je volgens mij voor het type belerende schoolmeester gaan en geen trainer die er vanuit gaat dat professionaliteit al aanwezig is.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:54 schreef Cheiron het volgende:
Donder op met die gast. 2e keer op rij. Moet je nagaan als je in CL stond met die gozerquote:76. RODE KAART AJAX. Oleguer is langzamer dan Duplan en begaat een overtreding.
Ik ken nog een paar ielle mannetjes; Emanuelson, Cvitanich,sulejmani, Vermaelen, Verthongen, vd Wiel, Vermeer. Heb ik er nog een paar gemist?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Het liefst geef ik Anita nu een stomp voor zijn rotkop. Zo'n klein iel mannetje, met zo'n grote muil.
Kutkneus.
Koeman heeft er precies anderhalf seizoen over gedaan om alles dat was opgebouwd af te breken.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:55 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Onder hem speelden we wel CL. Onder Van Basten? Precies.
Dat hij een vaste waarde is geweest bij Barca, onbegrijpelijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Donder op met die gast. 2e keer op rij. Moet je nagaan als je in CL stond met die gozer
Als jij tegen een neger van 2x2 staat kom jij ook body te kort.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef Noshiba het volgende:
En vandaag is het duidelijk dat cvita body mist net als anita, enoh viel nog wel mee. Maarja ik ging er al vanuit dat we zouden verliezen/gelijk spelen. Dat die tukkers winnen vind ik wel weer typisch. Maarja het gezeik komt nu opeens los hierTerwijl het al echt 2 maanden zo gaat, en ik ook al zolang loop te zeiken. Maarja sommige dachten nog steeds dat we kampioen werden.
Ironisch, het juist is de enige speler die uberhaupt CL heeft gespeeld, een finale zelfs.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Donder op met die gast. 2e keer op rij. Moet je nagaan als je in CL stond met die gozer
Eens, in sommige wedstrijden, maar ze zijn te wisselvallig. Ajax heeft geen spelers meer waar je 100% op kan bouwen, zoals KJH.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Urby is één van de beste spelers van het seizoen geweest. Samen met Suárez.
Eens. Zou voor alle partijen het beste zijn. Één falikante mislukking is het geworden.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef Urquhart het volgende:
Ik hoop gewoon stiekem erop dat Van Basten zelf ziet dat het niet meer lukt, of dat hij het niet meer leuk vindt, en er de stekker uit trekt.
EN wie kiest die spelers? Juist!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:52 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal maar om meteen marco weg te willen hebben slaat nergens op het zijn de spelers die het invullen, ik zeg al heel lang dat suarez voor het team proces beter weg kan maar ja dat mag je dan weer niet zeggen...
Ja, de toppers voor mij waren Vermeer, de Suar, the Urb en Aissati.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Urby is één van de beste spelers van het seizoen geweest. Samen met Suárez.
Koemanquote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef Dvm86 het volgende:
Hij heeft het voordeel van de twijfel gekregen en nu oprotten. Samen met zijn maatjes. Ik ben nooit voor zijn aanstelling geweest, maar wilde het toch objectief bekijken. Door zijn tactische onbenulligheid hebben we het kampioenschap verprutst en nu dit. Laat maar een ervaren rot komen, desnoods Koeman.
Had je je voorspelling ingevuld op de Toto?quote:
ik had de hoop al voor de winterstop opgegeven, maar die 4-0, dat is gewoon onacceptabel.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef Noshiba het volgende:
En vandaag is het duidelijk dat cvita body mist net als anita, enoh viel nog wel mee. Maarja ik ging er al vanuit dat we zouden verliezen/gelijk spelen. Dat die tukkers winnen vind ik wel weer typisch. Maarja het gezeik komt nu opeens los hierTerwijl het al echt 2 maanden zo gaat, en ik ook al zolang loop te zeiken. Maarja sommige dachten nog steeds dat we kampioen werden.
quote:
Hahahahahahah. Het enige dat hij elke zondagavond analyseert is zijn bankrekening nadat hij weer cash and carry heeft gespeeld bij Studio Voetbal.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:59 schreef BoerBert het volgende:
Ik zou alleen al Koeman willen om z'n spetterende, nieuwe-werelden-openende analyses.
Toen werd Ajax tenminste nog kampioen...quote:Op zondag 3 mei 2009 16:54 schreef Cheiron het volgende:
Gabri. Scheelde enorm als hij speelde of niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:58 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Eens, in sommige wedstrijden, maar ze zijn te wisselvallig. Ajax heeft geen spelers meer waar je 100% op kan bouwen, zoals KJH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |