Thuis tegen Twente had ik ajax zeker nog een kans gegevenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:15 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Mensen die denken dat we tegen Twente kans zouden hebben
Dvd'tje uit '95 wellicht?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:10 schreef Black-Death het volgende:
Ik ga een dvd opzetten, stelletje achterlijke idioten bij Ajax
jawel, maar waarom zou je dure spelers van buiten halen die het ook niet brengen? Begin dan maar helemaal weer op 0.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:13 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Eigen kweek is momenteel net zo kut. Wat laten vd Wiel of Urby nou zien de laatste tijd? Arrogantie en onderschatting.
Dat dus. Laat ze volgende week maar met alleen Twente publiek voetballen. Opgetyft. En PSV komt ook gewoon weer langzij natuurlijk. Kutteamquote:Op zondag 3 mei 2009 16:17 schreef Doopy-X- het volgende:
Goddomme pleurisbakken
![]()
Ga wel lekker wat anders doen volgende week als naar die nietszeggende pleuriswedstrijd tegen Twente kijken in de ArenA
Twente speelt het beste voetbal uit de eredivisie, wij spelen nu tegen Sparta alsof het Barcelona is. Het zou volgende week echt weer zo'n wedstrijd als tegen Psv worden.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Thuis tegen Twente had ik ajax zeker nog een kans gegeven
Als mensen een keer helder zijn laten ze die zakken hooi lekker de pestpleuris krijgen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:18 schreef DJ90 het volgende:
de ArenA zal wel leeg zijn volgende week.
Hoezo achterlijk? Bassie bewijst keer op keer dat hij een waardeloze coach is.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:07 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Kun je niet eens een tijdje opneuken met je achterlijke commentaren?
Doet hij mee dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik koester nog één wens: dat Suarez niet scoort.²
Daar hoef je geen DVD voor op te zetten, dan kun je ook gewoon naar ajax.tv surfen. Alleen maar oude hoogtepunten en de huidige malaise wordt volledig genegeerd.quote:
We weten t nu wel met je eeuwige onzin gebrabbel.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:21 schreef Barca het volgende:
[..]
Hoezo achterlijk? Bassie bewijst keer op keer dat hij een waardeloze coach is.
Er zijn toch ook geen hoogtepunten meerquote:Op zondag 3 mei 2009 16:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Daar hoef je geen DVD voor op te zetten, dan kun je ook gewoon naar ajax.tv surfen. Alleen maar oude hoogtepunten en de huidige malaise wordt volledig genegeerd.
Hij heeft inderdaad aardig wat kansen gemist dit seizoen. De Moun is wat dat aangaat een stuk slimmer.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:21 schreef erikh het volgende:
suarez jongen, die had er dit seizoen met al die kansen die die kreeg toch zeker 10 meer moeten maken zeg.
Maak je nou geen illusies, boeit ze geen fuck. Als de bedrijfsvoering maar goed isquote:Op zondag 3 mei 2009 16:21 schreef Chadi het volgende:
Hoop echt dat de Arena volgende week leeg is en er alleen Twente supporters komen. Dat is dan een hele duidelijke boodschap.
Op doelsaldo weerquote:Op zondag 3 mei 2009 16:19 schreef Cheiron het volgende:
En PSV komt ook gewoon weer langzij natuurlijk. Kutteam
Jouw wens is ingewilligd.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik koester nog één wens: dat Suarez niet scoort.²
Nee daar beginnen we niet meer aan.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:14 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Kijk jij ook weer lekker met je schoonfamilie?
Ja, mogen ze alsnog een erehaag houden. Hahahahahquote:Op zondag 3 mei 2009 16:23 schreef kurk_droog het volgende:
Mag toch hopen dat ajax volgende week excuses gaat maken aan alle seizoenskaarthouders.
Zo voorspelbaarquote:Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef Saekerhett het volgende:
Bassie na afloop:
"We begonnen niet scherp en we liepen steeds achter de bal aan. Daardoor kwamen we moeilijk in ons spel en kon Sparta eigenlijk vrij gemakkelijk uitlopen naar 4-0."
Co ? Nooit meer.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:26 schreef Mr.Jorn. het volgende:
In plaats van mensen een grote witte zakdoek in het stadion volgende week.
Van Basten de deur uit, ervaren manager er in. Co Adriaanse?
11 uit mijn hoofdquote:Op zondag 3 mei 2009 16:25 schreef Enchanter het volgende:
Hoeveel doelpunten hebben we de laatste 3 wedstrijden tegen gehad , 12 of zo ?
Zo langzamerhand mag zelfs de materiaalman het van mij gaan doen, alles beter dan hoe het nu gaat.quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 16:26 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wanprestatie.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:26 schreef Blight het volgende:
Nu even geen woorden voor.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:27 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben er helemaal klaar mee. Wat een kut selectie, en wat een kut trainer![]()
![]()
Van mij part sodemieteren ze het hele zooitje op straat
Als supporters een beetje gevoel hebben komen ze gewoon niet opdagen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:26 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Dat komt omdat hun banksaldo ons continue keihard uitlacht.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:27 schreef Frasier het volgende:
Ach, die verwende jochies zullen er geen nacht minder om slapen...
Weer verloren, weer slecht gespeeld, weer fantastisch gewisseld ... lekker onzinnig inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:22 schreef Loserkid het volgende:
[..]
We weten t nu wel met je eeuwige onzin gebrabbel.
Maak jij nou maar lijstjes met onhaalbare spelers maar post ze hier niet meer
Kwou net zeggen. De arena wist niet toen hoe gauw ze van 'm af wilden en nu zou het opeens de verlosser zijn.quote:
Van mij part spelen we helemaal geen Europees voetbal. Als je niet van Sparta kunt winnen, is de gemiddelde Oostblok-ploeg ook teveel gevraagd.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:28 schreef RayMania het volgende:
En als je volgende week verliest en Ajax wint, dan wordt Ajax vierde en moeten we een extra Euro League voorronde spelen.
Te belachlijk van hem dat ie gewoon in de pers spelers bekrititseert, dan heb je het echt niet door hoor als coach, zo kweek je totaal geen vertrouwen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:28 schreef w00h00 het volgende:
De beslissingen die Van Basten over het algemeen maakt, zijn ook echt dramatisch. Omgang met spelers is kut. Opstellingen zijn kut. Wissels zijn kut. Zijn reactie is kut. donder op met die gast.
Je moet iets meer respect hebben voor de Ajax coryfeeën.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:28 schreef w00h00 het volgende:
De beslissingen die Van Basten over het algemeen maakt, zijn ook echt dramatisch. Omgang met spelers is kut. Opstellingen zijn kut. Wissels zijn kut. Zijn reactie is kut. donder op met die gast.
Waar wil je om wedden? Ik zeg dat PSV 3e wordtquote:
Euh, okay.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |