Niet vaag, juist heel erg logisch. Je in de kijker spelen zodat je snel weg kan uit die Mickey Mouse leaguequote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar het is weer vaag dat we wel winnen van HSV (waarschijnlijk UEFA-Cup finale), Fiorentina en dat we het niet slecht doen tegen Aston Villa en Olympique.
Clubliefde??quote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Rijkaard kan naar Chelsea, Bayern, Ac Milan, en dan denk jij dat hij kiest voor Ajax? Noem mij één goede reden.²
het is allemaal de schuld van de spelers johquote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef golfer het volgende:
Wat voor excuus zal die amateur-coach nu weer hebben?
Heel seizoen naar de klote en hij blijft stoïcijns voor zich uit kijken.
Tuurlijk vindt hij het niet leuk, maar zijn houding langs de zijlijn straalt ook niks uit. Het raakt hem niet, hij coacht niet...hij doet niets.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je denkt echt dat Van Basten dit leuk vindt hè?.
Dat is toch ook niks , ja leuk hoor wat hij bij Barca heeft gepresteerd , maar dat had Frans Körver ook wel bereiktquote:Op zondag 3 mei 2009 16:27 schreef erikh het volgende:
Rijkaard dan volgend jaar maar als coach?
Rightquote:Op zondag 3 mei 2009 16:33 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat is toch ook niks , ja leuk hoor wat hij bij Barca heeft gepresteerd , maar dat had Frans Körver ook wel bereikt
Terwijl dat niet eens zijn kracht is. Nee, ik vind dat Aissati over het hele seizoen niets te verwijten valt, hij hoort bij de beteren.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:33 schreef Chadi het volgende:
Aissati beste man bij Ajax verdomme die gooide alles erin ..jezus wat een bout team
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:34 schreef RayMania het volgende:
Ik weet het echt niet meer met Van Basten.
Wie is iedereen dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:33 schreef BoerBert het volgende:
Als er volgend seizoen zo gespeeld wordt, degraderen we gewoon. Kom nou niet aan met 'Dan is iedereen fit', want dat gebeurt nooit.
Zou het helpen als we van Basten weg sturen? Ik denk dat een Rijkaard het ook niet veel beter zou doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:34 schreef RayMania het volgende:
Ik weet het echt niet meer met Van Basten.
Precies mijn gevoel op het momentquote:Op zondag 3 mei 2009 16:34 schreef Doc het volgende:Dit is Lachwekkend en compleet Ajaxonwaardig. Maar goed Ajax is niet meer wat het geweest is ...
We zijn overigens nog steeds wel de beste maar dat spreekt voor zich
Dat is de grap juist, het gaat al jaren zo en telkens zijn we aan het kankeren op de trainer. Jaar erna komt er een nieuwe trainer die het verneukt en ook weer weg moetquote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef kurk_droog het volgende:
Nu niet doen alsog marco nou alles verkeerd doet. De selectie van ajax doet het ook al jaren kk.
Wereldcoach is overdreven. Vraag dat maar aan de Sparta-supportersquote:Op zondag 3 mei 2009 16:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
RightRijkaard is een wereld coach die komt echt niet naar Ajax.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal maar niets zeggen he, want ik ben altijd zo negatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |