Ik zie geen Harkemase Boys in die post staan?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:52 schreef methodmich het volgende:
Kan een mod deze post Kampioenscompetitie amateurs in de OP van dat topic zetten?
En bij Harkemase Boys nog Henk de Jong (44) als trainer onder de selectie zetten?
Bij voorbaat dank!!
Die stond volgens mij wel in de oude OP, de jij heb weggehaald?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zie geen Harkemase Boys in die post staan?
Lekker duidelijk, weet ik veel.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die stond volgens mij wel in de oude OP, de jij heb weggehaald?
Terwijl die, volgens mij, moeten blijven staan. Die was namelijk zaterdagcompetitie en de latere OP is de zondagcompetitie.
http://74.125.77.132/search?q=cache:Xsx3ewzEMTUJ:forum.fok.nl/topic/1284213quote:Op zondag 10 mei 2009 18:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lekker duidelijk, weet ik veel.
Ik vraag wel een FA om het terug te draaien, dat kan ik niet.
Is dat al gelukt? Kampioenscompetitie amateurs is nu maar half.... En zaterdag begint het al!!!quote:Op zondag 10 mei 2009 18:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lekker duidelijk, weet ik veel.
Ik vraag wel een FA om het terug te draaien, dat kan ik niet.
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:39 schreef De_kromme het volgende:
Willem van Hanegem nieuwe trainer van Ajax
Het bovenstaande topic is per ongeluk gesloten volgens mij. Het was nog niet vol.
Zou een mod het weer open kunnen gooien?
Ben ik met je eens. Maar het mag niet te leuk worden tegenwoordig.quote:
SC is slowchatquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar het mag niet te leuk worden tegenwoordig.
Trouwens plaats deze maar in SC, wat dat ook mag betekenen.
Het grote wat denken jullie topic....
Het eerste leuke topic van jou moet ik nog tegenkomen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar het mag niet te leuk worden tegenwoordig.
Trouwens plaats deze maar in SC, wat dat ook mag betekenen.
Het grote wat denken jullie topic....
Bedoelde sticky ja, het is toch maar voor een aantal weken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe bedoel je? Sticky zoals deze? Of centraal zoals de toto's?
Nouja, vind het een leuk concept en als het terugkomt wil ik zeker meedoen dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:15 schreef Prosac het volgende:
Neu, de deelnemers hebben een PM gehad en af en toe wordt het topic wel naar boven gehaald. Het is wel goed zo. Aantal stemmers valt nu toe best mee hoor.
Maar bedankt voor het meedenken.
Waarom wordt mijn topic gelijk gesloten als er geen OP in staat, en die van dndiek niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:03 schreef sjimz het volgende:
Ik laat die van jou open.
En heb het postgedrag van De_kromme al mee naar achteren genomen.
Gast, je baggert het hele vorige topic vol.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom wordt mijn topic gelijk gesloten als er geen OP in staat, en die van dndiek niet?
Jullie benadelen Feyenoorders echt. Wordt tijd voor een Feyenoord mod hier op fok.
Dat ging om het oude topic. Ik heb het over het nieuwe topic...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is niet de bedoeling om een topic vol te spammen.
Ja, ik ben zeker voor Ajax. Verbaast me dat jij dat weet. De meeste users denken hier dat ik voor Feyenoord ben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gast, je baggert het hele vorige topic vol.
Om maar snel een nieuw topic te kunnen openen.
En je zou beter moeten weten.
En je was toch voor Ajax?
Ik wilde gewoon mijn mening over Toivonen kwijt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:10 schreef Prosac het volgende:
Met als enige doel je eigen aangemaakte topic te kunnen openen.
Had best in 1 post gekund dan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon mijn mening over Toivonen kwijt.
Ik dacht exact hetzelfde, en dat vond ik juist heel grappig, een username van een Feyenoord legende die voor Ajax is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |