quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:26 schreef borisz het volgende:
[UEFA CUP 30/4] HSV - Werder Bremen, RTL 7 20.45
Clubs mogen worden omgedraaid, datum aangepast en RTL7 ipv Ned 3
Wat gaan we er mee doen ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dank je.
quote:
En waarom niet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
He-le-maal niets.
En dat is gelijk einde discussie.
quote:
Nee, heb het ook verwijderd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Moet dit?
Het grote Feijenoord topic #472: Zondag Roda naar de JL!
Niet zeggen. Ze weten nog niet dat ik een kloon benquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:32 schreef Breach het volgende:
Gezien het aantal recente Ajax-topics die geopend zijn door De_Kromme, zou ik eens een IP-check doen op hem en Rots
Al zou het hem zijn, wat kan jou het schelen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:32 schreef Breach het volgende:
Gezien het aantal recente Ajax-topics die geopend zijn door De_Kromme, zou ik eens een IP-check doen op hem en Rots
Laat ze dat lekker zelf uitzoeken joh, mocht het al waar zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:32 schreef Breach het volgende:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Al zou het hem zijn, wat kan jou het schelen?
Bedankt voor de steun jongensquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:37 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Laat ze dat lekker zelf uitzoeken joh, mocht het al waar zijn.
Scheelt een aantal schrale TT's die continu aangepast moeten wordenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Al zou het hem zijn, wat kan jou het schelen?
Maar nu je toch over Rots begint. Weet jij waar hij uithangt? Heb hem al tijden niet meer gezien.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Scheelt een aantal schrale TT's die continu aangepast moeten worden
Ban van 4 weken en toen nog 1 erbij wegens klonen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maar nu je toch over Rots begint. Weet jij waar hij uithangt? Heb hem al tijden niet meer gezien.
Het is toch gewoon kinderachtig om andere users te verlinkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:40 schreef Prosac het volgende:
Willen jullie niet direct als een stel haaien er op afvliegen als iemand gewoon even een vraag stelt?
Je noemt de post van Breach een vraag? Ik vind het meer op een NSB reactie lijken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:40 schreef Prosac het volgende:
Willen jullie niet direct als een stel haaien er op afvliegen als iemand gewoon even een vraag stelt?
Ok bedankt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ban van 4 weken en toen nog 1 erbij wegens klonen.
Ja en als je het zo stelt, dan zijn jouw aanvragen voor een aanpassing van een post op VBL toch ook gewoon NSB acties?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je noemt de post van Breach een vraag? Ik vind het meer op een NSB reactie lijken.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja en als je het zo stelt, dan zijn jouw aanvragen voor een aanpassing van een post op VBL toch ook gewoon NSB acties?
Door dit soort reacties steeds op posts van users wordt FB echt verziekt.
Lul niet, het continu openen van die topics met een lompe TT of OP slaat nergens op en is bloedirritant.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:48 schreef Kopbal het volgende:
Vragen of een post ge-edit wordt vind ik toch echt wat anders dan een doodnormale user die speculeert of een andere user wel of niet een kloon zou zijn. Puur om de ander erbij te lappen.
Voor dat soort speculaties hebben we nog altijd moderators lijkt me zo.
A Check de PIquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar voor andere users die ook NSB trekjes hebben, het is vanaf nu dus geoorloofd om hier IP checks te laten doen.
Eens. Dat had je ook kunnen posten dan, in plaats van direct de link te leggen naar Rots.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Lul niet, het continu openen van die topics met een lompe TT of OP slaat nergens op en is bloedirritant.
Dan moet je dat melden, en niet hier verdenkingen gaan posten en vragen om een IP check terwijl je geen aanwijzingen hebt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Lul niet, het continu openen van die topics met een lompe TT of OP slaat nergens op en is bloedirritant.
Maar een user mag zich dat ook best afvragen en hier melden. Net als posts die we kunnen missen, kunnen we ook wel eens een mogelijke kloon over het hoofd zien. Het is bijzonder vervelend als er vervolgens allerlei posts komen dat hij dat niet zou moeten doen. FB is de laatste tijd aldoor actie -reactie. DK vraagt -al dan niet terecht- om het wijzigen van een post Jantje of Pietje vliegen er op in om te zeggen dat DK niet zo zielig moet doen. Denthemen vraagt om een oordeel van een post, Kees en Floris vliegen er direct op in dat Denthemen niet zo hypocriet moet doen. etc etc etc.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:48 schreef Kopbal het volgende:
Vragen of een post ge-edit wordt vind ik toch echt wat anders dan een doodnormale user die speculeert of een andere user wel of niet een kloon zou zijn. Puur om de ander erbij te lappen.
Voor dat soort speculaties hebben we nog altijd moderators lijkt me zo.
Hebben we al gedaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kopbal![]()
2 users 1 gedachte
edit: moet er geen IP check naar Kopbal en mij gedaan worden? We denken wel erg vaak hetzelfde.
Jij weet het altijd weer zo te draaien dat "dingen vanaf dan altijd kunnen"quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..
Maar voor andere users die ook NSB trekjes hebben, het is vanaf nu dus geoorloofd om hier IP checks te laten doen, aldus Prosac.
Dat was ook zeker mijn bedoeling de aankomende tijd. Je had denk ik al wel gemerkt dat ik hier niet zo veel meer te vinden was. Maar als er dan zo'n gast hier om een IP check komt vragen dan vind ik dat wel zo'n naaistreek dat ik er wel op moet reageren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gewoon mee ophouden, dat constante reageren op users in FB.
Die grap met de OP is maar één keer gebeurt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:49 schreef Breach het volgende:
[..]
[..]
A Check de PI
B Wie zegt dat ze het ook doen
Zo dacht ik ook!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jij weet het altijd weer zo te draaien dat "dingen vanaf dan altijd kunnen"
![]()
Je moet niets.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat was ook zeker mijn bedoeling de aankomende tijd. Je had denk ik al wel gemerkt dat ik hier niet zo veel meer te vinden was. Maar als er dan zo'n gast hier om een IP check komt vragen dan vind ik dat wel zo'n naaistreek dat ik er wel op moet reageren.
Ik heb NJ al even om een kloonscan gevraagd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook!
Prosac
2 mods 1 gedachte
Oh, dus alleen Breach mocht het vandaag?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jij weet het altijd weer zo te draaien dat "dingen vanaf dan altijd kunnen"
![]()
Het is best geoorloofd om het te vragen, of we er iets mee doen is iets anders.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oh, dus alleen Breach mocht het vandaag?
Kijk door dit soort dingen krijg je weer geouwehoer. Want is het nou geoorloofd om hier om een IP check te vragen of niet?
Ok dan is dat duidelijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is best geoorloofd om het te vragen, of we er iets mee doen is iets anders.
Als ik het antwoord geef zou ik in principe aan het lekken zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ok dan is dat duidelijk![]()
Zeg eens eerlijk, heb je idd een IP check aangevraagd tussen Rots en De_Kromme?
Dat zou echt zo stom zijn. Er is niet één aanwijzing om te denken dat ik een kloon van Rots ben.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ok dan is dat duidelijk![]()
Zeg eens eerlijk, heb je idd een IP check aangevraagd tussen Rots en De_Kromme?
Je mag je best bij gegronde reden afvragen of iemand een kloon is. De_kromme vertoonde inderdaad al enige tijd verdacht "Rots gedrag."quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oh, dus alleen Breach mocht het vandaag?
Kijk door dit soort dingen krijg je weer geouwehoer. Want is het nou geoorloofd om hier om een IP check te vragen of niet?
Het antwoord is dus "ja"quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als ik het antwoord geef zou ik in principe aan het lekken zijn.
Okéquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:04 schreef sjimz het volgende:
Maar goed, ik vind het een goed moment om deze discussie af te sluiten.
Als wij het vermoeden hebben dat het een kloon is dan vragen wij het aan.
Als je hem dan nog ziet posten mag je verwachten dat het dus geen kloon is.
Posten met een kloon mag trouwens gewoon, mits het originele account niet gebanned is.
Klopt. Maar als je geen actie hebt ondernemen en je ontkent het gewoon dan hoef je niet te lekken toch? Jij geeft aan dat je lekt als je antwoord geeftquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat staat er niet en daar laat ik het bij.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je geen actie hebt ondernemen en je ontkent het gewoon dan hoef je niet te lekken toch? Jij geeft aan dat je lekt als je antwoord geeft
Gewoon vergeten terug te zetten bij het wijzigen naar het juiste cijfer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:08 schreef De_kromme het volgende:
Maar Sjimz, waarom heb je m'n laatste TT van het Ajax-topic nou geëdit?
Okee, dan is het goedquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gewoon vergeten terug te zetten bij het wijzigen naar het juiste cijfer.
Van mij mag hij terug hoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Okee, dan is het goed![]()
Vond het anders zeer vreemd, dacht al dat ik niks misdaan had met deze TT.
Ik was eindelijk eens een keer sneller dan Sjimz.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ga je gang![]()
Ik kan geen TT's aanpassen.
Je zou toch als ex mod moeten weten dat we een ban niet voor de schermen bespreken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Gewoon even voor de nieuwgier, wat heeft jorien nu weer gedaan dan?
Bespreken hoeft ook niet, er mag toch wel gezegd worden waarom een ban is uitgedeeld?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je zou toch als ex mod moeten weten dat we een ban niet voor de schermen bespreken.
Omdat de grens weer was bereikt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bespreken hoeft ook niet, er mag toch wel gezegd worden waarom een ban is uitgedeeld?
Vond jij hem minder irritant dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bespreken hoeft ook niet, er mag toch wel gezegd worden waarom een ban is uitgedeeld?
Dat is toch juist de ban bespreken? Staat het niet in med? Heb je daar al gekeken?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja hoor, suggesties?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:27 schreef denthemen het volgende:
Ajax-topic #1290 Met een trieste supportersactie
Kan er een neutrale TT komen?
Waar begin je aan..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:27 schreef denthemen het volgende:
Ajax-topic #1290 Met een trieste supportersactie
De actie is toch gewoon triestquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:27 schreef denthemen het volgende:
Ajax-topic #1290 Met supportersactie
Vinden jij en ik misschien maar het andere deel van de users die daar posten niet.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vinden jij en ik misschien maar het andere deel van de users die daar posten niet.
Daarom een neutrale TT om iedereen tot dienst te zijn
Context? Dus als ik iemand lief kankerlijertje noem is het ook context?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:53 schreef Prosac het volgende:
context.. maar jullie moeten mekaar wel even met rust laten.
Waarom zoek je gelijk weer naar het uiterste?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Context? Dus als ik iemand lief kankerlijertje noem is het ook context?
Oke
Je moet het in een context plaatsen hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zoek je gelijk weer naar het uiterste?
En sukkel is toch wel wat anders dan kankerlijertje.
Ik heb al die ajax versus DK zooi dan ook weggehaald.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb Dirk-Kuijt even gevolgd in het Ajax topic, hij roept louter zinnige dingen. Waarom die hetze tegen deze entiteit?
Hij wordt niet voor vol aangezien én men neemt hem verre van serieus. Why?²
Ja maar dan nog steeds zie ik de context niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je moet het in een context plaatsen he
Dank je, dit is goed voor de discours. Heb je ook answers op mijn vragen? Alvast bedankt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb al die ajax versus DK zooi dan ook weggehaald.
Ik zie de context in de post van Sandman ook niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar dan nog steeds zie ik de context niet.
Maar als je het wil doen, ga je gang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |