Volgens mij heeft Feyenoord dat(of iets vergelijkbaars) weleens voor PSV gedaan. in 2005 of 2006.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom?
Er is nooit een erehaag geweest in NL
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:52 schreef HocBarr het volgende:
Erehaag straks voor AZ door FC Twente.
Respect, zij misgunnen het AZ in ieder geval niet, zoals arrogante Ajax doet.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:52 schreef HocBarr het volgende:
Erehaag straks voor AZ door FC Twente.
zie PIquote:Op zondag 3 mei 2009 13:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom?
Er is nooit een erehaag geweest in NL
Ajax gaat winnen, helaas zie ik Suarez er wel 2 inprikken.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoi entiteit BansheeBoy. Wat denk jij dat het vandaag gaat worden?.
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Respect, zij misgunnen het AZ in ieder geval niet, zoals arrogante Ajax doet.²
Een bloemetje en bijbehorende felicitaties zijn genoeg. Wat heeft Ajax er overigens mee te maken nu FC Twente dit besluit?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Luis gaat De Moun zeker voorbij.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ajax gaat winnen, helaas zie ik Suarez er wel 2 inprikken.²
Dát was pas gemaakt. Dit is gewoon een sportief en mooi gebaar.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:00 schreef waterreus23 het volgende:
volgens mij heeft ADO Den Haag dit seizoen een erehaag voor Ajax gemaakt. (om hun respect te tonen).
ADO Den Erehaag?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:00 schreef waterreus23 het volgende:
volgens mij heeft ADO Den Haag dit seizoen een erehaag voor Ajax gemaakt. (om hun respect te tonen).
Ja, dat zie ik wel gebeuren. Ik ben een groot fan van Suarez, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik hem op dit moment geen schorsing of blessure zou gunnen.quote:
quote:
In Engeland ook. Alleen lullig dat er dan altijd een boel B-spelers meedoenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:06 schreef HocBarr het volgende:
Trouwens, in Spanje is het traditie. Speciaal voor WeebI een mooier beeld na de afgang van gisteren:
Inderdaad.. Dat Twente ophemelen. Pffff.quote:
Inderdaad. Gaat nu al 39 minuten over hoe goed FC Twente wel niet isquote:Op zondag 3 mei 2009 14:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Inderdaad.. Dat Twente ophemen. Pffff.
Volgend seizoen graag een analist die niet in dienst is bij een club momenteel.
Helemaal jouw types dus !quote:Op zondag 3 mei 2009 14:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe vaker ik hem zie hoe meer ik begin te denken dat Humberto niet spoort: wat een vragen zeg. En Halst kijkt hem ook vaak onnozel aan.²
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:06 schreef Kopbal het volgende:
Stadion: Stadion Galgenwaard, Utrecht
Scheidsrechter: Roelof Luinge
Aanvangstijdstip: 14:30 uur
FC Utrecht: De Ruiter; Cornelisse, Keller, Dickoh, Nesu; Silberbauer, Maguire, Caluwé; George, Skoubo, Van der Gun.
Feyenoord: Timmer; Leerdam, Landzaat, Bahia, De Cler; Wijnaldum, Fer, Van Bronckhorst, Tomasson; Biseswar en Makaay.
Dude.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ga eens een tukje doen of waag je in het AJAX topicquote:Op zondag 3 mei 2009 14:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Marco "doe mij een donut" van Basten wordt aardig grijs. Sno drijft hem tot wanhoop.²
Als het alleen maar over Ajax ging zat jij nu ook te zeiken wss.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:16 schreef need2009 het volgende:
[..]
Je weet dat je niet hoeft te kijken, toch?
Is ie nog niet ontslagen. Mmm, in duitsland zijn ze tenminste wel consequent.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Marco "doe mij een donut" van Basten wordt aardig grijs. Sno drijft hem tot wanhoop.²
Serieus?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:17 schreef Noshiba het volgende:
Vertonghen in het uitvak! Extra support!
We mogen toch wel enige objectiviteit verwachten? Het is bijna genant...quote:Op zondag 3 mei 2009 14:16 schreef need2009 het volgende:
[..]
Je weet dat je niet hoeft te kijken, toch?
Ja, denk ik wel. Maar op deze zender is Twente-Az. Wat had ie anders gedacht dan, dat het over heracles ging?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:18 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Als het alleen maar over Ajax ging zat jij nu ook te zeiken wss.
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:19 schreef Kopbal het volgende:
'Als Feyenoord wint zijn ze zeker van Europees voetbal.'
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:19 schreef Kopbal het volgende:
'Als Feyenoord wint zijn ze zeker van Europees voetbal.'
quote:
Vind je dat echt mooi, die strepen op de schouder?quote:
irritant is dat inderdaad..quote:Op zondag 3 mei 2009 14:32 schreef RayMania het volgende:
Haha, typisch dit. Het wordt weer wat drukker hier en gelijk FOK! down. Zoals de laatste twee jaar.
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:32 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Alex FergussonWat moet die nou weer daar
De strepen vind ik dan wat minder ja, maar verder heeft het shirt aardig wat weg uit het shirt van '06'07. En dat is vandaag de dag by far mijn favoriete uitshirt.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vind je dat echt mooi, die strepen op de schouder?
In Engeland klappen ze nu toch een minuut?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
In Engeland moet je dat pas eens zien, daar hoor je echt niets, maar dan ook echt niets! Echt stil, kippenvel krijg je daar dan van!
Dat is standaard. Behalve wanneer Guus Meeuwis zingt.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In het Philips stadion kon je ook een speld horen vallen
Laten we hopen dat Sparta wint en Twente wint, dan mag Ajax volgende week winnenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:37 schreef RayMania het volgende:
Het zou ideaal zijn als Ajax wint en Twente niet. Dan heeft Ajax aan een gelijkspel genoeg volgende week.
Te Veel Prutsers op het veld!quote:
Van de lijn gehaald in de 1ste minuutquote:Op zondag 3 mei 2009 14:39 schreef -Willempie- het volgende:
Nog weinig doelpunten!
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:37 schreef RayMania het volgende:
Het zou ideaal zijn als Ajax verliest en Twente ook. Dan heeft PSV aan een gelijkspel tussen Ajax-Twente genoeg volgende week.
Het zou wat zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:37 schreef RayMania het volgende:
Het zou ideaal zijn als Ajax wint en Twente niet. Dan heeft Ajax aan een gelijkspel genoeg volgende week.
X2, wou het net zggen, maar goed, ben je weer arrogant enzo als een provinciaanquote:Op zondag 3 mei 2009 14:39 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Sparta wint en Twente wint, dan mag Ajax volgende week winnen
Werkt hier gewoon hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 14:40 schreef Saekerhett het volgende:
Ja eredivisielive.nl doet het dus niet
Heb gebeld naar 0909-0101, maar alle medewerkers zijn in gesprek (goh).
?quote:
Dat meen je niet!quote:Op zondag 3 mei 2009 14:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Kuuf.
Ik krijg EredivisieLive ook niet werkend hoor.
Je zei Eredivisielive.nl, niet de streams...quote:Op zondag 3 mei 2009 14:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
?
Firefox of IE?
Met Firefox krijg ik een zwart scherm, en bij IE blijft hij hangen op 'Bezig met laden'....
Ik heb zo'n Texaco actiekaartje.
Op eredivisielive.nl staan toch streams, of ben ik nou gek?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je zei Eredivisielive.nl, niet de streams...
Wat een idioot is dat ja.quote:
IDDquote:Op zondag 3 mei 2009 14:44 schreef HocBarr het volgende:
Radio Langs de Lijn heeft niemand bij Feyenoord en PSV zitten.
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:44 schreef HocBarr het volgende:
quote:
No worries, PSV maakt zo de 1-0quote:Op zondag 3 mei 2009 14:46 schreef Spougle het volgende:
9 wedstrijden in de Eredivisie 15 min aan de gang en nog steeds geen doelpunt. Ik had anders verwacht
9x 0-0 zou ook wel een keer leuk zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 14:46 schreef Spougle het volgende:
9 wedstrijden in de Eredivisie 15 min aan de gang en nog steeds geen doelpunt. Ik had anders verwacht
Echt onbegrijpelijkquote:Op zondag 3 mei 2009 14:44 schreef HocBarr het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:44 schreef HocBarr het volgende:
Zijn misser maakt hij meer dan goed. Heerlijke streep.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
1-0 Caluwe.
Vind vind het shirt mooi, alleen de rugnummers vind ik leklijk het lijk weder bremen welquote:Op zondag 3 mei 2009 14:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Best mooi shirt van Ajax, maar die rugnummers met wat rood erin, lijkt net op die verdomde magnum waar ook iets roods in zat...
Vorige week?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:49 schreef Damzkieee het volgende:
Heracles is geen schim van het team dat vorige week NAC met 4-0 versloeg
nee, voor het hele volgend seizoenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die rode broekjes van Ajax zijn alleen voor vandaag lijkt me toch?²
Bedankt, dat dacht ik al inderdaad. Want dit is echt geen plaat.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee mafkees, dat is alleen omdat Sparta zwarte broeken heeft.
Verhaegh. Büttner voor hem erin.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:52 schreef Damzkieee het volgende:
Aiii daar heeft dr eentje van Vitesse een heul vervelende knieblessure
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb de Zeeuw nog nooit zo slecht zien spelen. Kennelijk is het alcoholpromillage nog te hoog.²
Hihi je zei buttquote:Op zondag 3 mei 2009 14:54 schreef Damzkieee het volgende:
Verhaegh dus geblesseerd, Buttner erin.
Eraf? In dat geval mag ie van mij weg teab deze zomer.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tomasson verstapt zich weer eens.Weer een blessure.
Kan er met de kop niet bij.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:55 schreef Damzkieee het volgende:
Allemamoggies wat slecht Heracles
Dit wordt zo 1-0
Doet weer mee.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eraf? In dat geval mag ie van mij weg teab deze zomer.
Suarez wordt gewoon topscorer ipv die overschatte hamdoeiquote:Op zondag 3 mei 2009 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Het kan toch niet zo zijn dat Suarez vandaag niet scoort?²
Ik snap dr ook geen snars van, alle duels worden verlorenquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Rot lekker op en ga je eigen zielige clubje bekijken.
Afgekeurd.quote:
Jij vindt de Moun geen goede speler?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Suarez wordt gewoon topscorer ipv die overschatte hamdoei
En dan wordt Boakye als enige geslachtofferd.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik snap dr ook geen snars van, alle duels worden verloren
Gewoon compleet slappe hap...
Hopelijk wel.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 3 mei 2009 14:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
En dan wordt Boakye als enige geslachtofferd.
Achterin niet echt scherp..quote:
Utrechtquote:Minuut stilte Utrecht wreed verstoord
Na amper 20 seconden klonk uit het vak van de fanatieke aanhangers van de thuisclub de eerste verwensing aan het adres van de bezoekende club. Daarop volgde snel een soortgelijke schreeuw vanaf de tribune met Rotterdamse fans.
Vroeger was dat rood, wat hij net deed.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:02 schreef Blawh het volgende:
Fledderus al 6 gele kaarten na 12 of 13 wedstrijden.
Hij heeft het geluk dat ie in een goed ingespeeld team speelt want hij heeft nooit vaak gescoord op dit seizoen naquote:Op zondag 3 mei 2009 14:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij vindt de Moun geen goede speler?²
quote:
Rotterdamquote:Daarop volgde snel een soortgelijke schreeuw vanaf de tribune met Rotterdamse fans.
quote:
Mee eens.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:03 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hij heeft het geluk dat ie in een goed ingespeeld team speelt want hij heeft nooit vaak gescoord op dit seizoen na
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:03 schreef Ritmo het volgende:
Schop die Caluwe even flink neer, als ie tegen Ajax zoveel inzet toonde...
tjah als Utrecht niet was begonnen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:04 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Daarop volgde snel een soortgelijke schreeuw vanaf de tribune met [b]Rotterdamse fans. [/b]
Rotterdam
Dit seizoen heeft Feyenoord meerdere keren minuten stilte gehad. Dan was het zelfs in De Kuip stil.quote:
Logisch er viel dit seizoen bijzonder weinig te genieten in de kuip.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:06 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Dit seizoen heeft Feyenoord meerdere keren minuten stilte gehad. Dan was het zelfs in De Kuip stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |