De strepen vind ik dan wat minder ja, maar verder heeft het shirt aardig wat weg uit het shirt van '06'07. En dat is vandaag de dag by far mijn favoriete uitshirt.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vind je dat echt mooi, die strepen op de schouder?
In Engeland klappen ze nu toch een minuut?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
In Engeland moet je dat pas eens zien, daar hoor je echt niets, maar dan ook echt niets! Echt stil, kippenvel krijg je daar dan van!
Dat is standaard. Behalve wanneer Guus Meeuwis zingt.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In het Philips stadion kon je ook een speld horen vallen
Laten we hopen dat Sparta wint en Twente wint, dan mag Ajax volgende week winnenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:37 schreef RayMania het volgende:
Het zou ideaal zijn als Ajax wint en Twente niet. Dan heeft Ajax aan een gelijkspel genoeg volgende week.
Te Veel Prutsers op het veld!quote:
Van de lijn gehaald in de 1ste minuutquote:Op zondag 3 mei 2009 14:39 schreef -Willempie- het volgende:
Nog weinig doelpunten!
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:37 schreef RayMania het volgende:
Het zou ideaal zijn als Ajax verliest en Twente ook. Dan heeft PSV aan een gelijkspel tussen Ajax-Twente genoeg volgende week.
Het zou wat zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:37 schreef RayMania het volgende:
Het zou ideaal zijn als Ajax wint en Twente niet. Dan heeft Ajax aan een gelijkspel genoeg volgende week.
X2, wou het net zggen, maar goed, ben je weer arrogant enzo als een provinciaanquote:Op zondag 3 mei 2009 14:39 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Sparta wint en Twente wint, dan mag Ajax volgende week winnen
Werkt hier gewoon hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 14:40 schreef Saekerhett het volgende:
Ja eredivisielive.nl doet het dus niet
Heb gebeld naar 0909-0101, maar alle medewerkers zijn in gesprek (goh).
?quote:
Dat meen je niet!quote:Op zondag 3 mei 2009 14:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Kuuf.
Ik krijg EredivisieLive ook niet werkend hoor.
Je zei Eredivisielive.nl, niet de streams...quote:Op zondag 3 mei 2009 14:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
?
Firefox of IE?
Met Firefox krijg ik een zwart scherm, en bij IE blijft hij hangen op 'Bezig met laden'....
Ik heb zo'n Texaco actiekaartje.
Op eredivisielive.nl staan toch streams, of ben ik nou gek?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je zei Eredivisielive.nl, niet de streams...
Wat een idioot is dat ja.quote:
IDDquote:Op zondag 3 mei 2009 14:44 schreef HocBarr het volgende:
Radio Langs de Lijn heeft niemand bij Feyenoord en PSV zitten.
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:44 schreef HocBarr het volgende:
quote:
No worries, PSV maakt zo de 1-0quote:Op zondag 3 mei 2009 14:46 schreef Spougle het volgende:
9 wedstrijden in de Eredivisie 15 min aan de gang en nog steeds geen doelpunt. Ik had anders verwacht
9x 0-0 zou ook wel een keer leuk zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 14:46 schreef Spougle het volgende:
9 wedstrijden in de Eredivisie 15 min aan de gang en nog steeds geen doelpunt. Ik had anders verwacht
Echt onbegrijpelijkquote:Op zondag 3 mei 2009 14:44 schreef HocBarr het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:44 schreef HocBarr het volgende:
Zijn misser maakt hij meer dan goed. Heerlijke streep.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
1-0 Caluwe.
Vind vind het shirt mooi, alleen de rugnummers vind ik leklijk het lijk weder bremen welquote:Op zondag 3 mei 2009 14:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Best mooi shirt van Ajax, maar die rugnummers met wat rood erin, lijkt net op die verdomde magnum waar ook iets roods in zat...
Vorige week?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:49 schreef Damzkieee het volgende:
Heracles is geen schim van het team dat vorige week NAC met 4-0 versloeg
nee, voor het hele volgend seizoenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die rode broekjes van Ajax zijn alleen voor vandaag lijkt me toch?²
Bedankt, dat dacht ik al inderdaad. Want dit is echt geen plaat.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee mafkees, dat is alleen omdat Sparta zwarte broeken heeft.
Verhaegh. Büttner voor hem erin.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:52 schreef Damzkieee het volgende:
Aiii daar heeft dr eentje van Vitesse een heul vervelende knieblessure
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |