Volgens mij heeft Feyenoord dat(of iets vergelijkbaars) weleens voor PSV gedaan. in 2005 of 2006.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom?
Er is nooit een erehaag geweest in NL
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:52 schreef HocBarr het volgende:
Erehaag straks voor AZ door FC Twente.
Respect, zij misgunnen het AZ in ieder geval niet, zoals arrogante Ajax doet.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:52 schreef HocBarr het volgende:
Erehaag straks voor AZ door FC Twente.
zie PIquote:Op zondag 3 mei 2009 13:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom?
Er is nooit een erehaag geweest in NL
Ajax gaat winnen, helaas zie ik Suarez er wel 2 inprikken.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoi entiteit BansheeBoy. Wat denk jij dat het vandaag gaat worden?.
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Respect, zij misgunnen het AZ in ieder geval niet, zoals arrogante Ajax doet.²
Een bloemetje en bijbehorende felicitaties zijn genoeg. Wat heeft Ajax er overigens mee te maken nu FC Twente dit besluit?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Respect, zij misgunnen het AZ in ieder geval niet, zoals arrogante Ajax doet.²
Luis gaat De Moun zeker voorbij.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ajax gaat winnen, helaas zie ik Suarez er wel 2 inprikken.²
Dát was pas gemaakt. Dit is gewoon een sportief en mooi gebaar.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:00 schreef waterreus23 het volgende:
volgens mij heeft ADO Den Haag dit seizoen een erehaag voor Ajax gemaakt. (om hun respect te tonen).
ADO Den Erehaag?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:00 schreef waterreus23 het volgende:
volgens mij heeft ADO Den Haag dit seizoen een erehaag voor Ajax gemaakt. (om hun respect te tonen).
Ja, dat zie ik wel gebeuren. Ik ben een groot fan van Suarez, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik hem op dit moment geen schorsing of blessure zou gunnen.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |