In Engeland ook. Alleen lullig dat er dan altijd een boel B-spelers meedoenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:06 schreef HocBarr het volgende:
Trouwens, in Spanje is het traditie. Speciaal voor WeebI een mooier beeld na de afgang van gisteren:
Inderdaad.. Dat Twente ophemelen. Pffff.quote:
Inderdaad. Gaat nu al 39 minuten over hoe goed FC Twente wel niet isquote:Op zondag 3 mei 2009 14:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Inderdaad.. Dat Twente ophemen. Pffff.
Volgend seizoen graag een analist die niet in dienst is bij een club momenteel.
Helemaal jouw types dus !quote:Op zondag 3 mei 2009 14:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe vaker ik hem zie hoe meer ik begin te denken dat Humberto niet spoort: wat een vragen zeg. En Halst kijkt hem ook vaak onnozel aan.²
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:06 schreef Kopbal het volgende:
Stadion: Stadion Galgenwaard, Utrecht
Scheidsrechter: Roelof Luinge
Aanvangstijdstip: 14:30 uur
FC Utrecht: De Ruiter; Cornelisse, Keller, Dickoh, Nesu; Silberbauer, Maguire, Caluwé; George, Skoubo, Van der Gun.
Feyenoord: Timmer; Leerdam, Landzaat, Bahia, De Cler; Wijnaldum, Fer, Van Bronckhorst, Tomasson; Biseswar en Makaay.
Dude.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Respect, zij misgunnen het AZ in ieder geval niet, zoals arrogante Ajax doet.²
Ga eens een tukje doen of waag je in het AJAX topicquote:Op zondag 3 mei 2009 14:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Marco "doe mij een donut" van Basten wordt aardig grijs. Sno drijft hem tot wanhoop.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |