Jij was eerder, deze blijft open.quote:Op zondag 3 mei 2009 09:00 schreef Susi het volgende:
Ik zal nog eens een post plaatsen in de COS zo op de zondagmorgen
Dat magquote:Op zondag 3 mei 2009 09:00 schreef Susi het volgende:
Ik zal nog eens een post plaatsen in de COS zo op de zondagmorgen
Maar we spelen toch een spelletje?quote:Op zondag 3 mei 2009 09:02 schreef D. het volgende:
[..]
Jij riep ook 'game on', dus jouw topic was al gedoemd om te mislukken
rene is toch ook blauw?quote:Op zondag 3 mei 2009 09:07 schreef Susi het volgende:
Is PP er ? Als we zo in beide topics blijven posten wordt het wel onhandig en onduidelijk.
En ik dacht dat het donker zou zijn ?
Ja, maar op het account van Bobby zat gister ook al iemand anders, dus dat hoeft ook niet alles te zeggen ^^quote:Op zondag 3 mei 2009 09:11 schreef rene90 het volgende:
Pim wordt leider?
[..]
Kan je zien in hun profiel![]()
als ze het niet uitgeschakeld hebben
Badderen is fijnquote:Op zondag 3 mei 2009 09:16 schreef D. het volgende:
Ik ga lekker mijn bad aanzetten
Lees: kraan open draaien en bad vol met water laten lopen
Geen flauw ideequote:Op zondag 3 mei 2009 09:19 schreef Lastpost het volgende:
Hoop dat iemand dat weet, want dat email adres van hun geeft geen enkele reactie terug.
Ik weet het niet, maar het lijkt mij dat dat goede gedrag zo'n uittreksel van je gemeente moet krijgen voor je bewijs van goed gedrag. Dat is dan van hoe/of je met politie e.d. in aanraking bent geweest.quote:Op zondag 3 mei 2009 09:19 schreef Lastpost het volgende:
Nou checkte ik net het inschrijf gedeelte op de website (handige OP) en nu eist men de volgende zaken:
- Bewijs van goedgedrag
- Je verkeert in goede lichamelijke gezondheid (er kan om een gezondheidsverklaring gevraagd worden)
Nou vraag ik me dus het volgende af, dat bewijs van goed gedrag, wanneer ik dat zou willen aanvragen, vragen ze waarvoor het is (sector/beroep enz.) en dan bepalen ze of je voor dátgeen in aanmerking komt.
Wat moet je daarbij aangeven dan? Heb namelijk wel wat zaken gedaan in het verleden.
Tevens dat gezondheidsbeleid, ik heb nogal wat labeltjes opgeplakt gekregen in de loop der tijd (allergieën, astma enz.) maar kom zonder probleem door een medische keuring heen, loont het dan nog om me überhaupt in te schrijven of niet.
Hoop dat iemand dat weet, want dat email adres van hun geeft geen enkele reactie terug.
Zoals het er staat moet je een VOG (verklaring omtrend het gedrag) kunnen tonen.quote:Op zondag 3 mei 2009 09:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar het lijkt mij dat dat goede gedrag zo'n uittreksel van je gemeente moet krijgen voor je bewijs van goed gedrag. Dat is dan van hoe/of je met politie e.d. in aanraking bent geweest.
En mij lijkt het persoonlijk dat je met astma de bunker inkan (tenzij je drie keer per dag moet puffen), ik denk dat het meer gaat om zaken die je dagelijkse leven beīnvloeden.
En misschien kun je Bobby een PM sturen. Of Dementor, dat hij dat even doorgeeft daarna.
Vandaar, geen idee wat hun relevant vinden natuurlijk, zal echt de camera's niet uit die bunker stelen.quote:Heeft u wel een strafblad, dan wordt beoordeeld of uw strafbare gedrag uit het verleden relevant is ten opzichte van het doel waarvoor de VOG is aangevraagd. Dronken rijden is voor een onderwijzer niet relevant, maar voor een taxichauffeur wel.
Ik zie liever dat ze het leesvoer weghalen. Dat roken maakt me niet uit en ik voel niet de behoefte ze dat af te nemen.quote:Op zondag 3 mei 2009 09:57 schreef snetje het volgende:
en nu moet het maar eens afgelopen zijn met dat gerook ... al dat toegestop ook steeds...![]()
ik stel voor om de sigaretten die ze gisteren AL hebben gekregen nu van de dagelijkse boodschappenlijst te schrappen...
en aangezien we nu nog maar 2 rokers hebben mag het rantsoen van 10 naar 5 .... das dan maandag en dinsdag njada sigaretten
ik snap zowiezo al niet dat ze daar leesvoer hebben ....quote:Op zondag 3 mei 2009 10:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie liever dat ze het leesvoer weghalen. Dat roken maakt me niet uit en ik voel niet de behoefte ze dat af te nemen.
die stond erin...quote:Op zondag 3 mei 2009 10:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jimbo, het is handig als je een bron naar de OP in de OP zet.
ik edit em wel evenquote:
Na het matennaaiergedrag van gisteren verdienen ze ook nix meer, eens kijken hoelang ze dat zwijgen gaan volhoudenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:13 schreef beequeen het volgende:
Goed idee bewoners. Omdat ze niks krijgen willen ze gaan zwijgen.![]()
Morning all.![]()
bahquote:
Denk ook eens aan degene die het op moet ruimen.... eeeew.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:17 schreef beequeen het volgende:
Ik vind dat zo'n smerig idee. Je toiletpapier in een bak gooien.
Is 't ookquote:Op zondag 3 mei 2009 10:17 schreef beequeen het volgende:
Dus dat, arme Bobby.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:16 schreef Leandra het volgende:
Na het matennaaiergedrag van gisteren verdienen ze ook nix meer, eens kijken hoelang ze dat zwijgen gaan volhouden
Dat valt me reuze meequote:Op zondag 3 mei 2009 10:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoezo flop? Zojuist de 50.000 posts gepasseerd!
Heb je nu ontwenningsverschijnselenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:25 schreef beequeen het volgende:
Ik zie dat er weer XTC op de boodschappenlijst staat. Helaas kan ik al 3 dagen niks bestellen.
Nou, dat niet. Maar dat is toch vreemd? Kun jij wel bestellen?quote:
quote:
Ja hoor, ff een telefoontje plegen en ik heb het voorhandenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, dat niet. Maar dat is toch vreemd? Kun jij wel bestellen?
eens per zoveel tijdquote:
Morning Noek, ze gaan straks bonen sorteren. In het donker.quote:
jaquote:Op zondag 3 mei 2009 10:32 schreef D. het volgende:
[..]
Welke OP, deze deze is afgeleid van Welke Michiel, Veenstra Veenstra
ze willen ze niet teveel geven, net als dat ze een vork gebruiken als kam.,quote:Op zondag 3 mei 2009 10:33 schreef blomst het volgende:
Waarom hebben ze maar 1 theedoek om af te drogen?
Maar ze willen ook niet dat de bunkerbewoners ziek worden, waarom dan zo behelpen met het schoonmaken,afwassen e.d.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze willen ze niet teveel geven, net als dat ze een vork gebruiken als kam.,
postte er een maandje of 6 nu (sinds SR ben ik blijven hangenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan me jou trouwens niet echt herinneren in de 3FM reeks
Of ben je daar nog 'nieuw'?
ach ziek zwak en misselijk kan gewoonquote:Op zondag 3 mei 2009 10:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar ze willen ook niet dat de bunkerbewoners ziek worden, waarom dan zo behelpen met het schoonmaken,afwassen e.d.
Klopt, dat zou toch als beloning gegeven worden?quote:Op zondag 3 mei 2009 10:11 schreef snetje het volgende:
[..]
ik snap zowiezo al niet dat ze daar leesvoer hebben ....
mogguhquote:
mogguhquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 10:32 schreef D. het volgende:
[..]
Welke OP, deze deze is afgeleid van Welke Michiel, Veenstra Veenstra
ik denk dat ze ze een klein beetje bezig willen houdenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Klopt, dat zou toch als beloning gegeven worden?
Eeeeeeeh: hebben ze die verdient?
Maar wel komisch hoe braaf ze aan het schrobben nu zijn.
mag ik nu een knuffelquote:
quote:
Doen ze dat in landen als Spanje en Portugal ook niet ?quote:Op zondag 3 mei 2009 10:17 schreef beequeen het volgende:
Niks mis mee maar ze luisterden zo braaf, vond ik wel geinig.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik denk dat ze ze een klein beetje bezig willen houden
Brazilië igg wel. Maar het blijft smerigquote:Op zondag 3 mei 2009 10:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Doen ze dat in landen als Spanje en Portugal ook niet ?
niet meer iigquote:Op zondag 3 mei 2009 10:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Doen ze dat in landen als Spanje en Portugal ook niet ?
stel het voor in de indeeen boxquote:Op zondag 3 mei 2009 10:47 schreef Pl0x het volgende:
hehe Sinasappels eten LOLZ
Kunnen ze niet eens zinnig een orgie doen ofzo?
Idd, gewoon weer een opdracht die 24 uur duurt ofzo, maakt me niet eens zoveel uit wat ze moeten doen, als ze maar iets doen ^^quote:Op zondag 3 mei 2009 10:48 schreef blomst het volgende:
Een opdracht die wat langer duurt dan 1 a 2 minuten zou wel leuk zijn.
Iddquote:Op zondag 3 mei 2009 10:49 schreef NrTH het volgende:
[..]
Idd, gewoon weer een opdracht die 24 uur duurt ofzo, maakt me niet eens zoveel uit wat ze moeten doen, als ze maar iets doen ^^
bruine bonen.??????? en dan het toiletpapier in een bak omgquote:Op zondag 3 mei 2009 10:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat, arme Bobby.![]()
Zet ze maar op water en brood of water en bruine bonen. Stemmen maar.![]()
![]()
ja laten we ze weer met een bak water laten liggenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:49 schreef NrTH het volgende:
[..]
Idd, gewoon weer een opdracht die 24 uur duurt ofzo, maakt me niet eens zoveel uit wat ze moeten doen, als ze maar iets doen ^^
quote:Op zondag 3 mei 2009 10:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
bruine bonen.??????? en dan het toiletpapier in een bak omg
goedemorgen overigens
even zwaar als vorige keer ?quote:
24uur lang droogneuqenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:51 schreef Jacquelineh het volgende:
Idd laten ze aub een zwaardere opdracht verzinnen die inderdaad 24 uur duurd.Want dit slappe gedoe hebben we wel ff gehad nu
Da's iets te vaagquote:Op zondag 3 mei 2009 10:51 schreef Dementor het volgende:
Ze gaan het vandaag zwaar krijgen.
quote:
quote:
Zwaar zeer zwaar als we dementor gelovenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:54 schreef Passie36 het volgende:
Goedemorgen allemaal
Na een heftige avond, weer op volle sterkte er tegen aan
Nou ja in de bunker nog niet zo dus hahaha
Mij benieuwen hoe zwaar ze het gaan krijgen vandaag???
Dat was z'n stomme Pa, die zwaar digibeet is. Sorry...quote:Op zondag 3 mei 2009 09:12 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ja, maar op het account van Bobby zat gister ook al iemand anders, dus dat hoeft ook niet alles te zeggen ^^
mogguhquote:Op zondag 3 mei 2009 10:54 schreef Passie36 het volgende:
Goedemorgen allemaal
arme manquote:Op zondag 3 mei 2009 10:55 schreef bartoldi het volgende:
[..]
Dat was z'n stomme Pa, die zwaar digibeet is. Sorry...
nee nietquote:Op zondag 3 mei 2009 10:55 schreef D. het volgende:
Peter vind het strand/de zee #%$^*#%&(^&($&*%#@%$#$@ $
alleen in 't zwembadquote:
Vast boeiender dan bewoners met een pokersetjequote:Op zondag 3 mei 2009 10:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Zwaar maar ook boeiend om naar te kijken??
volgens mij zijn het voornamelijk de senioren, scheelt zo'n daggie strand in je Tenaquote:
wel heel makkelijkquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 10:59 schreef Pl0x het volgende:
als we onze eigen zuiverings instalatie krijgen waar we inpissen drink je dat dan peter XD
quote:
alle vrouwen en peterquote:Op zondag 3 mei 2009 10:59 schreef D. het volgende:
Eline wil alleen haar eigen gezuiverde pis drinekn
Dacht dat het Eline was die dat zeiquote:Op zondag 3 mei 2009 10:59 schreef Pl0x het volgende:
marilein : Ik zou aleen mijn eigen pis drinken
Idd, ik zwem liever een week in pis dan een dag naast die bloedende stinkdoos van Renate zittenquote:Op zondag 3 mei 2009 11:00 schreef Loedertje het volgende:
Irritant dat gezever van Peter. Als je een week kunt overleven met een Renate bacterie bom in 1 ruimte dan overleef je een zwembad ook wel.
Maar hij hoefde niet in Renatequote:Op zondag 3 mei 2009 11:00 schreef Loedertje het volgende:
Irritant dat gezever van Peter. Als je een week kunt overleven met een Renate bacterie bom in 1 ruimte dan overleef je een zwembad ook wel.
pussy !!!!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Waar kan ik de XTC vinden tussen de boodschappen?
Goedemorgen mensen [ afbeelding ]
Niet om het één of ander Jimbo, je maakt me toch erg nieuwschierig nu?quote:Op zondag 3 mei 2009 10:59 schreef Jimbo het volgende:
jeroen zou het gewoon doen
uit ervaring sprekend kan ik je zeggen dat ttyfus goor is
oh en er is een tab met verdovende middelen, wiet en Xquote:Op zondag 3 mei 2009 11:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Waar kan ik de XTC vinden tussen de boodschappen?
Goedemorgen mensen [ afbeelding ]
Ik heb de opdrachten van vandaag gezien, dit gaat leuke streams opleveren.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Zwaar maar ook boeiend om naar te kijken??
ja vrijwilligquote:Op zondag 3 mei 2009 11:02 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Niet om het één of ander Jimbo, je maakt me toch erg nieuwschierig nu?
Vrijwillig ook?
De hele dag door opdrachtenquote:Zondag 3 mei, 10.50 uur
Oorlog in The Bunker
De eerste week van The Bunker zit erop, het is een ware uitputtingsslag. De eerste echte vermoeidheidssymptomen komen nu boven water en de beperkte voeding begint nu ook zijn tol te eisen. Het is nu tijd om de Overlevers een tandje harder aan te pakken. Vandaag omstreeks 13.00 uur gaat de eerste weekuitdaging van start. De streamer heeft bepaald dat deze "8 uur geen hand voor ogen" is. In deze 8 uur zijn de Overlevers volledig verstoten van licht, electriciteit en water. Verder zal The Bunker de hele dag door opdrachten aan de Overlevers geven. We houden jullie op de hoogte...
mooi !quote:Op zondag 3 mei 2009 11:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb de opdrachten van vandaag gezien, dit gaat leuke streams opleveren.
We wachten afquote:Op zondag 3 mei 2009 11:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nog minder peuken en hij gaat Renate achternaquote:Op zondag 3 mei 2009 11:01 schreef Jimbo het volgende:
nog even en peter is de eerste die t zwaar heeftgo go go
Het is zondag en enorm rotweer, dus ik zeg laat maar komenquote:Op zondag 3 mei 2009 11:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
jank jank aandacht jank aandachtquote:Op zondag 3 mei 2009 11:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nog minder peuken en hij gaat Renate achterna
jowquote:Op zondag 3 mei 2009 11:04 schreef Susi het volgende:
Oorlog![]()
Dan zet ik nu de streams uit, kom ik over twee uur terug. Aju
Wederom vaagquote:Op zondag 3 mei 2009 11:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
dat in het pikke donker bobby terugkomt en dan is het licht en dan is het van WTFquote:Op zondag 3 mei 2009 11:03 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Het is zondag en enorm rotweer, dus ik zeg laat maar komen
En Bobby natuurlijk
hahaha oke, wel stoer om dat uit te testenquote:Op zondag 3 mei 2009 11:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja vrijwillig
iemand had zn zuiverings ding en t was van dude probveer t bla bla bla , veel drank op en toen geprobeerd
zwaar goor smaakje zit eraan, maarja water vind ik ook al goor dus,...
ok wegquote:
ja gaaf he !quote:Op zondag 3 mei 2009 11:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jimbo.
liesje1979 is vandaag in de Bunker.
En dan ook met z'n allen 1 mesje delen.. lekker..quote:Op zondag 3 mei 2009 11:06 schreef Loedertje het volgende:
Lekker hetzelfde scheermesje gebruiken om je benen, schaamstreek en de rest te scheren
doe ik ook...quote:Op zondag 3 mei 2009 11:06 schreef Loedertje het volgende:
Lekker hetzelfde scheermesje gebruiken om je benen, schaamstreek en de rest te scheren
Ranzig he? En dan mieuwen over vieze zwembadenquote:Op zondag 3 mei 2009 11:06 schreef NrTH het volgende:
[..]
En dan ook met z'n allen 1 mesje delen.. lekker..
Ik zou ze verspreiden, dan krijg je tenminste betaaldquote:Op zondag 3 mei 2009 11:05 schreef Pl0x het volgende:
Nou ik ben weer ff weg Foldertjes versprijden
een medestanderquote:Op zondag 3 mei 2009 11:05 schreef Passie36 het volgende:
[..]
hahaha oke, wel stoer om dat uit te testen
En wat water betreft, nope krijg ik ook niet weg!
Tof!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja gaaf he !
ze gaat aan bart vragen of ie die doodskist verkoopt voor me
Een tipje van de sluier oplichten misschien?quote:Op zondag 3 mei 2009 11:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Peter krijgt vast uitslag in zijn gezichtquote:Op zondag 3 mei 2009 11:06 schreef NrTH het volgende:
[..]
En dan ook met z'n allen 1 mesje delen.. lekker..
Die trui die hij draagt heeft hij daarentegen al wel de hele week aan + een aantal nachten.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:12 schreef D. het volgende:
2-3 dagen in dezelfde spijkerbroek gaat buiten Peter's principes
Niet zwaar aangezien ze van de redactie opdrachten krijgen, men gaat ze weer bezighouden en dat is wat ze willen.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:54 schreef Passie36 het volgende:
Goedemorgen allemaal
In het pikkedonker is iedere opdracht 'leuk'quote:Op zondag 3 mei 2009 11:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Niet zwaar aangezien ze van de redactie opdrachten krijgen, men gaat ze weer bezighouden en dat is wat ze willen.
En zijn sigarette, als je zijn gel en peuken afpakt dan is hij echt binnen no time pleitequote:
jammerquote:
Oww en zijn kleding hahahaquote:Op zondag 3 mei 2009 11:15 schreef Passie36 het volgende:
[..]
En zijn sigarette, als je zijn gel en peuken afpakt dan is hij echt binnen no time pleite
ik voel iets nieuws aankomen , do it !quote:Op zondag 3 mei 2009 11:15 schreef Passie36 het volgende:
[..]
En zijn sigarette, als je zijn gel en peuken afpakt dan is hij echt binnen no time pleite
nu ziet ie eruit als dennix en nog vind ie t tofjesquote:Op zondag 3 mei 2009 11:17 schreef Loedertje het volgende:
Peter is iets te zeker van zijn zaak betreffende de opmerkingen van Jeroen ( dezelfde kleding 1 week, geen gel etc) Voor Peter stopt het programma dan. (en dat weten de redactieleden ook) Hij verdomt het om eruit te gaan zien als een zwerver en voor lul te staan.
Hij dreigt meteen dat hij indien dat gaat gebeuren meneer direct opstapt .
iddquote:Op zondag 3 mei 2009 11:18 schreef D. het volgende:
Als Peter in zijn ijdelheid beperkt wordt dreigt ie per direct naar huis te gaan.
Ik pleit voor een poll of Peter zijn gel mag houden
Dat laatste is TE simpel, gewoon 5 dagen dezelfde kleding is leukerquote:Op zondag 3 mei 2009 11:18 schreef D. het volgende:
Als Peter in zijn ijdelheid beperkt wordt dreigt ie per direct naar huis te gaan.
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:18 schreef D. het volgende:
Peter in de oorlog.. Kom mannen we pakken ze!! .. .. ik ga echt niet over dit zand heenlopenquote:Op zondag 3 mei 2009 11:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
idd
maar met dit soort volk win je toch nooit de oorlogchrist
gewoon de schone was niet meer teruggevenquote:Op zondag 3 mei 2009 11:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat laatste is TE simpel, gewoon 5 dagen dezelfde kleding is leuker
dus heeft Peter alsware nu de touwtjes in handen ....quote:Op zondag 3 mei 2009 11:17 schreef Loedertje het volgende:
Peter is iets te zeker van zijn zaak betreffende de opmerkingen van Jeroen ( dezelfde kleding 1 week, geen gel etc) Voor Peter stopt het programma dan. (en dat weten de redactieleden ook) Hij verdomt het om eruit te gaan zien als een zwerver en voor lul te staan.
Hij dreigt meteen dat hij indien dat gaat gebeuren meneer direct opstapt .
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:20 schreef Dementor het volgende:
Zal ik even een poll maken of Peter zijn gel mag houden?
Yes pleasequote:Op zondag 3 mei 2009 11:20 schreef Dementor het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:20 schreef Dementor het volgende:
Peter vergelijken met een echte vent?quote:Op zondag 3 mei 2009 11:21 schreef Rica het volgende:
Peter verliest weer puntjes.
Welke echte vent (mijn mening) kan het nu wat schelen om een week in dezelfde kleren rond te lopen? In paniek als ze zijn gel afpakken. lol Soms moet je oude mensen gelijk geven dat het tegenwoordig allemaal watjes zijn.
Eline piepte ook al over die kleren trouwens.
Slappe hap.
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:19 schreef NrTH het volgende:
[..]
Peter in de oorlog.. Kom mannen we pakken ze!! .. .. ik ga echt niet over dit zand heenlopen![]()
ja !!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:20 schreef Dementor het volgende:
vrouwen logica het komt wel goed schatjequote:Op zondag 3 mei 2009 11:22 schreef beequeen het volgende:
Amber: Vechten voor je land, belachelijk. Het lijkt Amerika wel.
Huh?
Die arme man heeft tenminste nog op de ouderwetse manier Nederlandse taal geleerd en weet dus, dat je hier 'vermoordt' met 'n t erachter moet schrijven.quote:
ik ben voor!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat laatste is TE simpel, gewoon 5 dagen dezelfde kleding is leuker
ach voor iemand die niet in Nederland gestudeerd heeft / op school gezeten heeft vind ik dat gezeik over mn spelling niet relevant is aan mn interessesquote:Op zondag 3 mei 2009 11:24 schreef bartoldi het volgende:
[..]
Die arme man heeft tenminste nog op de ouderwetse manier Nederlandse taal geleerd en weet dus, dat je hier 'vermoordt' met 'n t erachter moet schrijven.
Idd, gister al een heel pakje extra, vandaag echt niks extra.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:25 schreef snetje het volgende:
nee geen sigarettenze hebben gister al genoeg gehad ..
Ze moeten de kleren van Renate opsturen, daar moet Peter dan 5 dagen in lopen..quote:Op zondag 3 mei 2009 11:26 schreef Recce het volgende:
Ik vind dat Peter als z'n kleren in moet leveren en in een overall rond moet lopen de komende dagen.
Hij wil niet *voor lul* staan.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:26 schreef Recce het volgende:
Ik vind dat Peter al z'n kleren in moet leveren en in een overall rond moet lopen de komende dagen.
Meesterlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 11:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze moeten de kleren van Renate opsturen, daar moet Peter dan 5 dagen in lopen..
Dat is wel héél erg extreem zeg (ieuw)quote:Op zondag 3 mei 2009 11:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
we willen em ziek...niet dood van een of andere infectiequote:Op zondag 3 mei 2009 11:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
60 party...WHOOHOOquote:Op zondag 3 mei 2009 11:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hij wil niet *voor lul* staan.
Mooi, Verkleden die hap, allemaal een panty van 60 den en een plofbroekje.Peter kan zijn vrouwelijke nichterige kant dan laten zien.
Van varkensgriep ga je met goede medicatie niet dood hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 11:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
we willen em ziek...niet dood van een of andere infectie
die raakt t kwijt, no mercyquote:
Thanx, gestemd.quote:
tuurlijk mag hij zijn gel houden, dat heeft hij al vanaf het begin mee, en was dus niet iets extra's.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:20 schreef Dementor het volgende:
hij mag verplicht nix van me krijgen danquote:Op zondag 3 mei 2009 11:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Van varkensgriep ga je met goede medicatie niet dood hoor
Of voor iedereen een "leuk outfitje" bij de plaatselijk kringloop cq. leger de heils weghalen.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hij wil niet *voor lul* staan.
Mooi, Verkleden die hap, allemaal een panty van 60 den en een plofbroekje.Peter kan zijn vrouwelijke nichterige kant dan laten zien.
Dat is waar, maar wij kunnen dat toch echt wel afpakken (hoop ik).quote:Op zondag 3 mei 2009 11:31 schreef blomst het volgende:
tuurlijk mag hij zijn gel houden, dat heeft hij al vanaf het begin mee, en was dus niet iets extra's.
Die zweren zelf ook bij gelquote:Op zondag 3 mei 2009 11:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij heeft een grote achterban die hem zijn gel wel gunt.
hij een fanclub. neverquote:Op zondag 3 mei 2009 11:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tja, als dat zo is, dan is die achterban minstens zo idioot als Peter.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
guidosquote:
Hij zei al dat hij dan zeep zou gaan gebruiken.quote:
dat dus ...quote:Op zondag 3 mei 2009 11:33 schreef Loedertje het volgende:
En DAT noemt men sober eten
Er is genoeg voor vandaag, daar hoeft echt niets meer bij .
Nichtje van Renate denk ikquote:Op zondag 3 mei 2009 11:35 schreef beequeen het volgende:
Peter is wel snel over de zeik zeg. Zijn ware aard komt naar boven.
Da's prima hoor, da's al meer back to basicquote:Op zondag 3 mei 2009 11:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Hij zei al dat hij dan zeep zou gaan gebruiken.
Terugzetten in de koelkast wellicht?quote:Op zondag 3 mei 2009 11:37 schreef Dementor het volgende:
Wat zouden ze toch gaan doen met al dat eten?
naar jimbo sturen ?quote:Op zondag 3 mei 2009 11:37 schreef Dementor het volgende:
Wat zouden ze toch gaan doen met al dat eten?
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:36 schreef Recce het volgende:
Whaha, Jeroen zei: "Dennis is een beetje geīrriteerd"!!![]()
liever dat jaquote:
Zou het tactisch spel zijn van Peter?quote:Op zondag 3 mei 2009 11:40 schreef Recce het volgende:
Nouja, de volgende keer wil iedereen Peter erin houden om hem meer te laten lijden dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |