Die trui die hij draagt heeft hij daarentegen al wel de hele week aan + een aantal nachten.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:12 schreef D. het volgende:
2-3 dagen in dezelfde spijkerbroek gaat buiten Peter's principes
Niet zwaar aangezien ze van de redactie opdrachten krijgen, men gaat ze weer bezighouden en dat is wat ze willen.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:54 schreef Passie36 het volgende:
Goedemorgen allemaal
Na een heftige avond, weer op volle sterkte er tegen aan
Nou ja in de bunker nog niet zo dus hahaha
Mij benieuwen hoe zwaar ze het gaan krijgen vandaag???
In het pikkedonker is iedere opdracht 'leuk'quote:Op zondag 3 mei 2009 11:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Niet zwaar aangezien ze van de redactie opdrachten krijgen, men gaat ze weer bezighouden en dat is wat ze willen.
En zijn sigarette, als je zijn gel en peuken afpakt dan is hij echt binnen no time pleitequote:
jammerquote:
Oww en zijn kleding hahahaquote:Op zondag 3 mei 2009 11:15 schreef Passie36 het volgende:
[..]
En zijn sigarette, als je zijn gel en peuken afpakt dan is hij echt binnen no time pleite
ik voel iets nieuws aankomen , do it !quote:Op zondag 3 mei 2009 11:15 schreef Passie36 het volgende:
[..]
En zijn sigarette, als je zijn gel en peuken afpakt dan is hij echt binnen no time pleite
nu ziet ie eruit als dennix en nog vind ie t tofjesquote:Op zondag 3 mei 2009 11:17 schreef Loedertje het volgende:
Peter is iets te zeker van zijn zaak betreffende de opmerkingen van Jeroen ( dezelfde kleding 1 week, geen gel etc) Voor Peter stopt het programma dan. (en dat weten de redactieleden ook) Hij verdomt het om eruit te gaan zien als een zwerver en voor lul te staan.
Hij dreigt meteen dat hij indien dat gaat gebeuren meneer direct opstapt .
iddquote:Op zondag 3 mei 2009 11:18 schreef D. het volgende:
Als Peter in zijn ijdelheid beperkt wordt dreigt ie per direct naar huis te gaan.
Ik pleit voor een poll of Peter zijn gel mag houden
Dat laatste is TE simpel, gewoon 5 dagen dezelfde kleding is leukerquote:Op zondag 3 mei 2009 11:18 schreef D. het volgende:
Als Peter in zijn ijdelheid beperkt wordt dreigt ie per direct naar huis te gaan.
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:18 schreef D. het volgende:
Peter in de oorlog.. Kom mannen we pakken ze!! .. .. ik ga echt niet over dit zand heenlopenquote:Op zondag 3 mei 2009 11:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
idd
maar met dit soort volk win je toch nooit de oorlogchrist
gewoon de schone was niet meer teruggevenquote:Op zondag 3 mei 2009 11:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat laatste is TE simpel, gewoon 5 dagen dezelfde kleding is leuker
dus heeft Peter alsware nu de touwtjes in handen ....quote:Op zondag 3 mei 2009 11:17 schreef Loedertje het volgende:
Peter is iets te zeker van zijn zaak betreffende de opmerkingen van Jeroen ( dezelfde kleding 1 week, geen gel etc) Voor Peter stopt het programma dan. (en dat weten de redactieleden ook) Hij verdomt het om eruit te gaan zien als een zwerver en voor lul te staan.
Hij dreigt meteen dat hij indien dat gaat gebeuren meneer direct opstapt .
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:20 schreef Dementor het volgende:
Zal ik even een poll maken of Peter zijn gel mag houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |