Jij was eerder, deze blijft open.quote:Op zondag 3 mei 2009 09:00 schreef Susi het volgende:
Ik zal nog eens een post plaatsen in de COS zo op de zondagmorgen
Dat magquote:Op zondag 3 mei 2009 09:00 schreef Susi het volgende:
Ik zal nog eens een post plaatsen in de COS zo op de zondagmorgen
Maar we spelen toch een spelletje?quote:Op zondag 3 mei 2009 09:02 schreef D. het volgende:
[..]
Jij riep ook 'game on', dus jouw topic was al gedoemd om te mislukken
rene is toch ook blauw?quote:Op zondag 3 mei 2009 09:07 schreef Susi het volgende:
Is PP er ? Als we zo in beide topics blijven posten wordt het wel onhandig en onduidelijk.
En ik dacht dat het donker zou zijn ?
Ja, maar op het account van Bobby zat gister ook al iemand anders, dus dat hoeft ook niet alles te zeggen ^^quote:Op zondag 3 mei 2009 09:11 schreef rene90 het volgende:
Pim wordt leider?
[..]
Kan je zien in hun profiel![]()
als ze het niet uitgeschakeld hebben
Badderen is fijnquote:Op zondag 3 mei 2009 09:16 schreef D. het volgende:
Ik ga lekker mijn bad aanzetten
Lees: kraan open draaien en bad vol met water laten lopen
Geen flauw ideequote:Op zondag 3 mei 2009 09:19 schreef Lastpost het volgende:
Hoop dat iemand dat weet, want dat email adres van hun geeft geen enkele reactie terug.
Ik weet het niet, maar het lijkt mij dat dat goede gedrag zo'n uittreksel van je gemeente moet krijgen voor je bewijs van goed gedrag. Dat is dan van hoe/of je met politie e.d. in aanraking bent geweest.quote:Op zondag 3 mei 2009 09:19 schreef Lastpost het volgende:
Nou checkte ik net het inschrijf gedeelte op de website (handige OP) en nu eist men de volgende zaken:
- Bewijs van goedgedrag
- Je verkeert in goede lichamelijke gezondheid (er kan om een gezondheidsverklaring gevraagd worden)
Nou vraag ik me dus het volgende af, dat bewijs van goed gedrag, wanneer ik dat zou willen aanvragen, vragen ze waarvoor het is (sector/beroep enz.) en dan bepalen ze of je voor dátgeen in aanmerking komt.
Wat moet je daarbij aangeven dan? Heb namelijk wel wat zaken gedaan in het verleden.
Tevens dat gezondheidsbeleid, ik heb nogal wat labeltjes opgeplakt gekregen in de loop der tijd (allergieën, astma enz.) maar kom zonder probleem door een medische keuring heen, loont het dan nog om me überhaupt in te schrijven of niet.
Hoop dat iemand dat weet, want dat email adres van hun geeft geen enkele reactie terug.
Zoals het er staat moet je een VOG (verklaring omtrend het gedrag) kunnen tonen.quote:Op zondag 3 mei 2009 09:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar het lijkt mij dat dat goede gedrag zo'n uittreksel van je gemeente moet krijgen voor je bewijs van goed gedrag. Dat is dan van hoe/of je met politie e.d. in aanraking bent geweest.
En mij lijkt het persoonlijk dat je met astma de bunker inkan (tenzij je drie keer per dag moet puffen), ik denk dat het meer gaat om zaken die je dagelijkse leven beīnvloeden.
En misschien kun je Bobby een PM sturen. Of Dementor, dat hij dat even doorgeeft daarna.
Vandaar, geen idee wat hun relevant vinden natuurlijk, zal echt de camera's niet uit die bunker stelen.quote:Heeft u wel een strafblad, dan wordt beoordeeld of uw strafbare gedrag uit het verleden relevant is ten opzichte van het doel waarvoor de VOG is aangevraagd. Dronken rijden is voor een onderwijzer niet relevant, maar voor een taxichauffeur wel.
Ik zie liever dat ze het leesvoer weghalen. Dat roken maakt me niet uit en ik voel niet de behoefte ze dat af te nemen.quote:Op zondag 3 mei 2009 09:57 schreef snetje het volgende:
en nu moet het maar eens afgelopen zijn met dat gerook ... al dat toegestop ook steeds...![]()
ik stel voor om de sigaretten die ze gisteren AL hebben gekregen nu van de dagelijkse boodschappenlijst te schrappen...
en aangezien we nu nog maar 2 rokers hebben mag het rantsoen van 10 naar 5 .... das dan maandag en dinsdag njada sigaretten
ik snap zowiezo al niet dat ze daar leesvoer hebben ....quote:Op zondag 3 mei 2009 10:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie liever dat ze het leesvoer weghalen. Dat roken maakt me niet uit en ik voel niet de behoefte ze dat af te nemen.
die stond erin...quote:Op zondag 3 mei 2009 10:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jimbo, het is handig als je een bron naar de OP in de OP zet.
ik edit em wel evenquote:
Na het matennaaiergedrag van gisteren verdienen ze ook nix meer, eens kijken hoelang ze dat zwijgen gaan volhoudenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:13 schreef beequeen het volgende:
Goed idee bewoners. Omdat ze niks krijgen willen ze gaan zwijgen.![]()
Morning all.![]()
bahquote:
Denk ook eens aan degene die het op moet ruimen.... eeeew.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:17 schreef beequeen het volgende:
Ik vind dat zo'n smerig idee. Je toiletpapier in een bak gooien.
Is 't ookquote:Op zondag 3 mei 2009 10:17 schreef beequeen het volgende:
Ik vind dat zo'n smerig idee. Je toiletpapier in een bak gooien.
Dus dat, arme Bobby.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:16 schreef Leandra het volgende:
Na het matennaaiergedrag van gisteren verdienen ze ook nix meer, eens kijken hoelang ze dat zwijgen gaan volhouden
Dat valt me reuze meequote:Op zondag 3 mei 2009 10:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoezo flop? Zojuist de 50.000 posts gepasseerd!
Heb je nu ontwenningsverschijnselenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:25 schreef beequeen het volgende:
Ik zie dat er weer XTC op de boodschappenlijst staat. Helaas kan ik al 3 dagen niks bestellen.
Nou, dat niet. Maar dat is toch vreemd? Kun jij wel bestellen?quote:
quote:
Ja hoor, ff een telefoontje plegen en ik heb het voorhandenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, dat niet. Maar dat is toch vreemd? Kun jij wel bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |