Soort van bieslook, maar dan met knoflooksmaak. Afgaande op het plaatje op het pakje.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:03 schreef Oceanonix het volgende:
Je kunt ook de stengels van de knoflook eten. Een paar tenen de grond in en zodra het groen boven de grodn komt kan je beginnen met knippen. Er lekker in salades.
Gewoon nog even wachten tot ze wat groter zijn. Dan gaat het een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:06 schreef Burdie het volgende:
Even een kort vraagje; ik heb vingerhoedskruid en karpatenklokjes gezaaid in kweekbakjes maar ze komen nu op en zijn echt mini! 1 a 2 mm zal geen overdrijving zijn. Hoe kan ik die het beste verspenen?
I knowquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:15 schreef sigme het volgende:
Vingerhoedskruid & karpatenklokjes verspenen: geen idee. Mogelijk weten ze daar hier meer van: Het grote bloemen en planten topic # Nazomeren!. Vingerhoedskruid is erg giftig.
deze staat bij mij op het balkon net als de kruiden. En daar is niets meerjarig.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:15 schreef sigme het volgende:
[..]. Voordeel van die snijknoflook zou moeten zijn dat het meerjarig is.
Yep, zo'n moestuintje heb ik hier ook staanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:41 schreef BuupWerk het volgende:
Zit ff in me pauze mee te kijken...maarre ik wil ook een MOESTUIN...in ons nieuwe huis (duurt nog ff)
alleen kwam ik op:
sqaure foot gardening
leek me wel leuk om mee te beginnen...iemand ervaring ??
Is dat hetzelfde als makkelijke moestuin? Een moestuin van 1 x 1 verdeeld in vakjes. Alleen zaaien wat je nodig hebt en niet hoeven uitdunnen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:41 schreef BuupWerk het volgende:
Zit ff in me pauze mee te kijken...maarre ik wil ook een MOESTUIN...in ons nieuwe huis (duurt nog ff)
alleen kwam ik op:
sqaure foot gardening
leek me wel leuk om mee te beginnen...iemand ervaring ??
Ja dus, zie mijn post hier bovenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:27 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als makkelijke moestuin? Een moestuin van 1 x 1 verdeeld in vakjes. Alleen zaaien wat je nodig hebt en niet hoeven uitdunnen?
hoe moet ik me dat voorstellen ??quote:Overigens heb ik mijn 'velden' nog weer met een kunststof randje van elkaar gescheiden, vorig jaar gingen de gewassen nog wel eens door elkaar lopen, omdat ik niet secuur genoeg had gezaaid.
ik heb de 'velden' onderling van elkaar gescheiden door stukjes borderbandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop