quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:06 schreef Feivel1 het volgende:
Dus Daniël is een lustobject voor de gemiddelde FOK!ster, gefeliciteerd!
Alleen voor pr volgens mij hoor, nou weet ik niet of zij de gemiddelde FOK!ster isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:06 schreef Feivel1 het volgende:
Haha, ik denk dat ik het niet zo snap..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:07 schreef Briggy het volgende:
[..]
Alleen voor pr volgens mij hoor, nou weet ik niet of zij de gemiddelde FOK!ster is
Ik moet ook maar ff doorposten dan, voordat Hans mij ook inhaaltquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:07 schreef borisz het volgende:
Hans check
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals maar
Mogen vrouwen dat niet hebben dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:06 schreef Feivel1 het volgende:
Haha, okayquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:07 schreef borisz het volgende:
Hans check
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals maar
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je fleurt dit topic wel wat op zeg, dit is het eerste wat ik zie als ik op F5 druk, hehe!
Hahaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik moet ook maar ff doorposten dan, voordat Hans mij ook inhaalt.
nou op annemieke kun je niet genoeg kwijlenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mogen vrouwen dat niet hebben dan?Of mogen alleen de mannen kwijlen over de tieten van de vrouwelijke dj's of de vrouwelijke gasten?
en verder, doe es niet zo serieus, tis zaterdagavond man
Jij maar denken dat ik op zaterdagavond nog serieus ben?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mogen vrouwen dat niet hebben dan?Of mogen alleen de mannen kwijlen over de tieten van de vrouwelijke dj's of de vrouwelijke gasten?
en verder, doe es niet zo serieus, tis zaterdagavond man
Gruwelijk goed inderdaad en uiteraard de vocals door Kelly Rowland. Meesterlijke track. Nog even wachten en dan officieel uitquote:
Eens!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Veel mooiere vrouwen zijn er bijna niet op 't moment
.
Hij is inmiddels officieel uit!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gruwelijk goed inderdaad en uiteraard de vocals door Kelly Rowland. Meesterlijke track. Nog even wachten en dan officieel uit
ja ok maar dat terzijdequote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:10 schreef themauster het volgende:
[..]
nou op annemieke kun je niet genoeg kwijlen
quote:
Ah, dat is goed om te horen! Misschien niet direct een plaat die je overdag veel op 3FM zal gaan horen, maar zo af en toe zou wel tof zijn. Gewoon echt weer een goede plaat van David Guetta (zoals zovaak)quote:
Geweldigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:12 schreef Briggy het volgende:
En de kwaliteit wordt steeds beter![]()
![]()
[ afbeelding ]
ff terugzwaaien
Hahaha!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:12 schreef Briggy het volgende:
En de kwaliteit wordt steeds beter![]()
![]()
[ afbeelding ]
ff terugzwaaien
Die stream van 3fm is echt om te janken zo slechtquote:
Wie wil er ooit vrijwillig naar Hoorn gaan ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:17 schreef Sersjee het volgende:
Tip van ome Sersjee: mochten jullie ooit in Hoorn zijn en zin hebben in Chinees, tegenover het station zit een hele goede![]()
En niet om het een of ander, maar die jongen van Lippens heeft een heel geinig programma zo.
Draait die dan ook dance?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:26 schreef -Hans- het volgende:
Daniel is trouwens elke zondagavond van 01:00 - 04:00 ook te checken op 3FM. Beetje een klote avond zo vlak voor het begin van de werkweek.
Ik. Vorige week zondag, vandaag en morgen. Opvallend puntje van vandaag (en tevens alvast voor morgen): Ben de Graaf (van Studio Sport van vroegâh) was er ook! Wat een chagrijnig stuk vreten is dat...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Wie wil er ooit vrijwillig naar Hoorn gaan ?.
Weet ik eerlijk gezegd nietquote:
Andere BBC is beter - Have I got a little bit more news for you -quote:
ik zal kijken of ik zover ga komen tis alleen wel een beetje een rottijdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet ik eerlijk gezegd niet. Volgens mij zijn dat wat meer de platen die je overdag ook op 3FM hoort. Afgaande wat ik een keer op 3FMfan zag staan
.
Gewoon normale 3FM muziek, rock-georienteerd dus.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet ik eerlijk gezegd niet. Volgens mij zijn dat wat meer de platen die je overdag ook op 3FM hoort. Afgaande wat ik een keer op 3FMfan zag staan
.
Gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat dat voor de meeste vrouwen geldt.
Volgens mij is The Sense Of Dance inderdaad alleen voor Dance, en staat z'n andere programma daar los van.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
.
Ga het morgennacht even checken maandag toch vrijquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:32 schreef Daniellippens het volgende:
[..]
Gewoon normale 3FM muziek, rock-georienteerd dus.
Als je een requestje voor me kan draaien ben ik er absoluut bij!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:32 schreef Daniellippens het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja
Ik heb weer andere ook belangrijke skillz
Als ik een keer vrij ben op maandag dan ga ik wel even luisteren, maar het is voor mij wel te laat als ik maandag moet werkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik zal kijken of ik zover ga komen tis alleen wel een beetje een rottijd
Ah, okayquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:32 schreef Daniellippens het volgende:
Ik was er ff niet... sorryquote:
Heb jij de SoD part 2 al eens gehoord?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Volgens mij is The Sense Of Dance inderdaad alleen voor Dance, en staat z'n andere programma daar los van.
Na 00'en tune ik uit. Morgen moet ik namelijk weer gewoon schuiven om 12.00, en ik wil graag nog ff 9 uurtjes slaap pakken, zodat ik wel fris benquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb jij de SoD part 2 al eens gehoord?.
Oja, jij moet morgen weer on airquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:45 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Na 00'en tune ik uit. Morgen moet ik namelijk weer gewoon schuiven om 12.00, en ik wil graag nog ff 9 uurtjes slaap pakken, zodat ik wel fris ben.
Ik schuif alleen he, ik ben geen selfsupporter ofzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, jij moet morgen weer on air. Kan me wel voorstellen dat je het dan niet al te laat wil maken. Ik heb het trouwens nog niet gehoord. Misschien vanavond even checken.
Is mij ooit gebeurd toen ik technicus was bij BNR, nét niet helemaal weggezakt toenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik schuif alleen he, ik ben geen selfsupporter ofzo.
Op zondag doe ik het programma voor de oudere (muziek uit de jaren 30, 40, 50, 60, polka's etc..).
Ik heb geen zin om in slaap te vallen op het mengpaneel. (Ik ken verhalen van mensen waar dat bij gebeurde. Lijkt me vreselijk gênant, van de webcam staat ook aan!)
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:52 schreef Briggy het volgende:
Handjes omhoog [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vreselijk! Was zeker wel bijzonder laat op de avond dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:52 schreef Daniellippens het volgende:
[..]
Is mij ooit gebeurd toen ik technicus was bij BNR, nét niet helemaal weggezakt toen
Whaha, dat is wel gênant inderdaadquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik schuif alleen he, ik ben geen selfsupporter ofzo.
Op zondag doe ik het programma voor de oudere (muziek uit de jaren 30, 40, 50, 60, polka's etc..).
Ik heb geen zin om in slaap te vallen op het mengpaneel. (Ik ken verhalen van mensen waar dat bij gebeurde. Lijkt me vreselijk gênant, van de webcam staat ook aan!)
Oeps!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:52 schreef Daniellippens het volgende:
[..]
Is mij ooit gebeurd toen ik technicus was bij BNR, nét niet helemaal weggezakt toen
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:52 schreef Daniellippens het volgende:
[..]
Kan je daar ook zo een usericon van maken?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:52 schreef Briggy het volgende:
Handjes omhoog [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha dan ken je mij niet... avond/nacht is geen probleem... het was 11 uur 's ochtends en ik moest er om 5 uur al uit, dat voor iemand die nooit voor 11u opstaat....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:54 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Vreselijk! Was zeker wel bijzonder laat op de avond dan?
Ag, we zullen het maar niet over mijn tour incidentje hebben....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:52 schreef Daniellippens het volgende:
[..]
Ai, ja, dan is het logisch dat je in slaap dommelt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:57 schreef Daniellippens het volgende:
[..]
Haha dan ken je mij niet... avond/nacht is geen probleem... het was 11 uur 's ochtends en ik moest er om 5 uur al uit, dat voor iemand die nooit voor 11u opstaat....
Eindelijk een gelijk gestemdequote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:57 schreef Daniellippens het volgende:
[..]
Haha dan ken je mij niet... avond/nacht is geen probleem... het was 11 uur 's ochtends en ik moest er om 5 uur al uit, dat voor iemand die nooit voor 11u opstaat....
Trustenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:59 schreef themauster het volgende:
Tijd om te gaan slapen mijn ogen vallen nu al steeds dicht
jawel joh laten we het daar wel over hebbenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:58 schreef ErwinMoolenaar het volgende:
[..]
Ag, we zullen het maar niet over mijn tour incidentje hebben....
Kan wel maar het is wel erg kleinquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
Kan je daar ook zo een usericon van maken?
quote:Op zondag 3 mei 2009 00:01 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kan wel maar het is wel erg klein![]()
[ afbeelding ]
Vroeg opstaan sucks.. ik ben totaal geen ochtendmensquote:Op zondag 3 mei 2009 00:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Eindelijk een gelijk gestemde
ik ga liever om 7.00 naar bed dan dat ik 7.00 op moet, rilllllll
Je hoeft niet weg nu hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 00:02 schreef Sersjee het volgende:
Ah, ik zie dat DaMook er is, dan kan ik met een gerust hart gaan ronken...
Lange dag morgen, eerst om 11.00 voetbal kijken in Alkmaar, dan door naar Hoorn voor het driebanden en van daaruit door naar Utrecht voor een concert van de zoon van God.
Trusten Sersjee ! have fun tomorrowquote:Op zondag 3 mei 2009 00:02 schreef Sersjee het volgende:
Ah, ik zie dat DaMook er is, dan kan ik met een gerust hart gaan ronken...
Lange dag morgen, eerst om 11.00 voetbal kijken in Alkmaar, dan door naar Hoorn voor het driebanden en van daaruit door naar Utrecht voor een concert van de zoon van God.
Ik zoek dus ook een baan die daarbij aansluitquote:Op zondag 3 mei 2009 00:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vroeg opstaan sucks.. ik ben totaal geen ochtendmens
Jij hebt de onuitsprekelijke eer om in mijn voetsporen verder te gaanquote:
Dat zou inderdaad wel mooi zijn, maar... met de nodige thee/koffie is het wakker worden process gelukkig wel wat te versnellen, maar feit blijft bij mij wel dat ik vaak pas rond 12:00 echt wakker begin te wordenquote:Op zondag 3 mei 2009 00:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zoek dus ook een baan die daarbij aansluit![]()
Zou fijn zijn als het bedrijfsleven dat als een voordeel zou gaan zien als de niet ochtendmensen later zouden beginnen met werken
Ik trek even een biertje openquote:Op zondag 3 mei 2009 00:09 schreef purplerose het volgende:
* purplerose doet hetzelfde ritueel met de tequila en zout als daarnet
ik zag tijdje terug in de spits of de metro een artikel wat daarover gingquote:Op zondag 3 mei 2009 00:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel mooi zijn, maar... met de nodige thee/koffie is het wakker worden process gelukkig wel wat te versnellen, maar feit blijft bij mij wel dat ik vaak pas rond 12:00 echt wakker begin te worden.
Trusten Feivel. Succes morgen!
Proost dude!quote:
Vrees dat het in ons geval even een kwestie van aanpassen isquote:Op zondag 3 mei 2009 00:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik zag tijdje terug in de spits of de metro een artikel wat daarover ging
het lijkt mij logisch maarja we moeten allemaal in hetzelfde keurslijf he
Ik blijf vechten voor meer productievere werkurenquote:Op zondag 3 mei 2009 00:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrees dat het in ons geval even een kwestie van aanpassen is. Naja, dan gaan we in de
avond gewoon extra los
Das inderdaad lachen, meest idiote dingen moeten ze doenquote:Op zondag 3 mei 2009 00:17 schreef purplerose het volgende:
Fist of Zen op mtv
zo geniaal programma
moet een groepje jongeren bv in een bibliotheek of een kerk of iig ergens waar ze stil moeten zijn pijnlijkie opdrachten doen voor geld![]()
haha, heel goedquote:Op zondag 3 mei 2009 00:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik blijf vechten voor meer productievere werkuren
Daarvoor hebben ze de ploegendienst uitgevondenquote:Op zondag 3 mei 2009 00:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik blijf vechten voor meer productievere werkuren
lolquote:Op zondag 3 mei 2009 00:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze de ploegendienst uitgevonden.
Hiquote:
Trusten Roelquote:
Tsja dan moet je er nog steeds af en toe vroeg uit, maar je hebt wel de meeste productieve urenquote:
Yup, vrijdag was ie er weer.quote:
Komt goedquote:
Ah, dat heb ik niet geluisterdquote:Op zondag 3 mei 2009 09:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jupshij heeft immers ook EW gedaan vrijdag
zeker de moeite waard om terug te luisterenquote:Op zondag 3 mei 2009 09:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Komt goed
Hier is het net fijn
[..]
Ah, dat heb ik niet geluisterd
hij is gestopt met keepenquote:Op zondag 3 mei 2009 09:45 schreef Susi het volgende:
Ik hóóp dat van der Sar meedoet met het komende EK
Hij speelt de pannen van het dak bij ManUtd... Hij is wel gestopt als international.quote:
in 2012 ?quote:Op zondag 3 mei 2009 09:45 schreef Susi het volgende:
Ik hóóp dat van der Sar meedoet met het komende EK
WKquote:Op zondag 3 mei 2009 09:59 schreef borisz het volgende:
[..]
in 2012 ?
Dan is Sar helemaal met pensioen.
Dat je jezelf nog martelt met die krant...quote:Op zondag 3 mei 2009 10:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Driver___.html?p=1,1
Wat een 'journalistiek'![]()
.
quote:Op zondag 3 mei 2009 10:29 schreef Timo20 het volgende:
Een hele goede morgen![]()
![]()
![]()
![]()
Het Beeld en Geluid museum in Hilversum was echt tof![]()
jou avaquote:
Daarom snap ik niet dat 3fm hiervoor kaarten weggeeft. Laat 538 of slam dat maar doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:07 schreef Sirolf het volgende:
Toch grappig dat 3FM deze week kaarten weggeeft voor Mystery Land. Dat is zo ongeveer in m'n achtertuin!
Al past het qua muziekstijlen dan weer niet echt bij 3.
nou, als ze wat meer programma's als TSOD doen hebben ze wel meer luistercijfers denkquote:Op zondag 3 mei 2009 11:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Daarom snap ik niet dat 3fm hiervoor kaarten weggeeft. Laat 538 of slam dat maar doen.
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:25 schreef borisz het volgende:
Ik geloof dat er een klein feestje was in Barcelona gister
[ afbeelding ]
En al helemaal dat ze nu kaarten weggeven terwijl artiesten nog niets eens bekend zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 11:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Daarom snap ik niet dat 3fm hiervoor kaarten weggeeft. Laat 538 of slam dat maar doen.
Alsof ze ooit de Darkraver of Dana op 3fm draaienquote:Op zondag 3 mei 2009 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En al helemaal dat ze nu kaarten weggeven terwijl artiesten nog niets eens bekend zijn. En Giel die de programmering komende week bekend gaat maken... Nou die draait ook echt de hele tijd de muziek van Mysteryland
.
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:25 schreef borisz het volgende:
Ik geloof dat er een klein feestje was in Barcelona gister
[ afbeelding ]
quote:
Radiomakenquote:Op zondag 3 mei 2009 11:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]zeker doen. Kan zelf interviews met bekende sporters doen, zelf het journaal presenteren, reclame spotjes inspreken, voetbal wedstrijd regisseren. En nog zoveel meer. Echt tof
![]()
Krijgt ook alles wat je hebt gedaan thuis gestuurd via de mail
Haha, nou iddquote:Op zondag 3 mei 2009 11:55 schreef borisz het volgende:
Toch prettig als Hans en Roel er hetzelfde over denken
Schakel je rond 16:00 wel over op RTV Noord?quote:Op zondag 3 mei 2009 11:57 schreef borisz het volgende:
Ik heb trouwens Arrow opgezet, toch zonde dat die zendergaat.
Kan ik niet ontvangenquote:Op zondag 3 mei 2009 11:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schakel je rond 16:00 wel over op RTV Noord?die doen live verslag van de basketbaltopper tussen Den Bosch en Grunn. Geloof dat radio 1 er ook wel bij is en vanavond beelden van de wedstrijd bij Studio Sport.
quote:
He niet te grappig he!quote:Op zondag 3 mei 2009 12:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Kan ik niet ontvangen![]()
Hebben ze ook online streaming. ? Of hebben ze daar in het noorden nooit van gehoord ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |