Je hoeft niet weg nu hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 00:02 schreef Sersjee het volgende:
Ah, ik zie dat DaMook er is, dan kan ik met een gerust hart gaan ronken...
Lange dag morgen, eerst om 11.00 voetbal kijken in Alkmaar, dan door naar Hoorn voor het driebanden en van daaruit door naar Utrecht voor een concert van de zoon van God.
Trusten Sersjee ! have fun tomorrowquote:Op zondag 3 mei 2009 00:02 schreef Sersjee het volgende:
Ah, ik zie dat DaMook er is, dan kan ik met een gerust hart gaan ronken...
Lange dag morgen, eerst om 11.00 voetbal kijken in Alkmaar, dan door naar Hoorn voor het driebanden en van daaruit door naar Utrecht voor een concert van de zoon van God.
Ik zoek dus ook een baan die daarbij aansluitquote:Op zondag 3 mei 2009 00:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vroeg opstaan sucks.. ik ben totaal geen ochtendmens
Jij hebt de onuitsprekelijke eer om in mijn voetsporen verder te gaanquote:
Dat zou inderdaad wel mooi zijn, maar... met de nodige thee/koffie is het wakker worden process gelukkig wel wat te versnellen, maar feit blijft bij mij wel dat ik vaak pas rond 12:00 echt wakker begin te wordenquote:Op zondag 3 mei 2009 00:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zoek dus ook een baan die daarbij aansluit![]()
Zou fijn zijn als het bedrijfsleven dat als een voordeel zou gaan zien als de niet ochtendmensen later zouden beginnen met werken
Ik trek even een biertje openquote:Op zondag 3 mei 2009 00:09 schreef purplerose het volgende:
* purplerose doet hetzelfde ritueel met de tequila en zout als daarnet
ik zag tijdje terug in de spits of de metro een artikel wat daarover gingquote:Op zondag 3 mei 2009 00:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel mooi zijn, maar... met de nodige thee/koffie is het wakker worden process gelukkig wel wat te versnellen, maar feit blijft bij mij wel dat ik vaak pas rond 12:00 echt wakker begin te worden.
Trusten Feivel. Succes morgen!
Proost dude!quote:
Vrees dat het in ons geval even een kwestie van aanpassen isquote:Op zondag 3 mei 2009 00:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik zag tijdje terug in de spits of de metro een artikel wat daarover ging
het lijkt mij logisch maarja we moeten allemaal in hetzelfde keurslijf he
Ik blijf vechten voor meer productievere werkurenquote:Op zondag 3 mei 2009 00:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrees dat het in ons geval even een kwestie van aanpassen is. Naja, dan gaan we in de
avond gewoon extra los
Das inderdaad lachen, meest idiote dingen moeten ze doenquote:Op zondag 3 mei 2009 00:17 schreef purplerose het volgende:
Fist of Zen op mtv
zo geniaal programma
moet een groepje jongeren bv in een bibliotheek of een kerk of iig ergens waar ze stil moeten zijn pijnlijkie opdrachten doen voor geld![]()
haha, heel goedquote:Op zondag 3 mei 2009 00:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik blijf vechten voor meer productievere werkuren
Daarvoor hebben ze de ploegendienst uitgevondenquote:Op zondag 3 mei 2009 00:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik blijf vechten voor meer productievere werkuren
lolquote:Op zondag 3 mei 2009 00:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze de ploegendienst uitgevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |