gewoon ff resizen naar 610 pixels breed met paint, photoshop, xs.to, whateverquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:25 schreef HugoChavez het volgende:
Ja, ik weet niet hoe ik de pica's verklein. Sorry.![]()
Misschien kan een mod iets voor me doen, als er nog mod's wakker zijn op dit tijdstip dan.
Maar waarom zijn rechtse mensen altijd zo chagerijnig dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Iemand die straf verdient, hoort het ook te krijgen, dus de VVD heeft opzich een goed punt
Linkse rakkers die altijd maar alles slikken
Oorspronkelijke tekst op poster:quote:
Je generaliseert.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:53 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Maar waarom zijn rechtse mensen altijd zo chagerijnig dan?![]()
Je kan echt nooit met de gasten lachen, die mensen maken het ook voor zichzelf zo moeilijk, er kan nooit een glimlach van af. Sneu. De makers van deze posters lijken me hele zure mensen, die nog nooit gelachen hebben en altijd chagerijnig door de ramen turen of er niet iemand iets illegaals doet, ze hebben gewoon zelf geen leven.
Behoorlijk, want ik ben ook vrij rechts, maar ik lach genoeg. Ik doe dingen die soms niet mogen en als ik daarom gestraft wordt, dan vind ik dat ook terecht. Realistisch ben welquote:
De rechtse mensen die ik ken (en dat zijn er nog vrij veel, te veel eigenlijkquote:
Ja, en daarom was het ook meteen een van de meest debiele politieke slogans die ik ooit heb gezien. Echt, als dat alles is waar de VVD mee aan kan komen, is het een indicatie van een enorme ideeënarmoede.quote:Op zondag 3 mei 2009 01:56 schreef Quir het volgende:
Het is niet zuur, het is hoe het hoort.
Ik kan alleen maar medelijden hebben met die rechtse mensen die alleen voor de buitenwereld leven.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:27 schreef Levolution het volgende:
Die hippies, die!
(Zuur genoeg? Niet zo bang voor rechts zijn, stelletje hasj rokende, vegetarische uitkeringtrekkers.)
Ik kan alleen maar medelijden hebben met die linkse mensen die alleen voor zichzelf leven, van ONS geld.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:53 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar medelijden hebben met die rechtse mensen die alleen voor de buitenwereld leven.
quote:
sterkste van dit topicquote:
Ze zouden het eens over Hitler moeten doen. Zijn ze gelijk van school getraptquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:11 schreef HugoChavez het volgende:
en Oost-Europa is thans radicaal rechts, dermate dat een hindoestaanse vriend van me niet met me mee durft op vakantie!
quote:En in Brussel vinden ze deze vorm van openlijke rascisme prima in de lidstaten.)
Dat komt waarschijnlijk omdat ze weten dat ze werken om al dat luie linkse handje ophoudende gajes te onderhouden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:53 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Maar waarom zijn rechtse mensen altijd zo chagerijnig dan?![]()
Je kan echt nooit met de gasten lachen, die mensen maken het ook voor zichzelf zo moeilijk, er kan nooit een glimlach van af. Sneu. De makers van deze posters lijken me hele zure mensen, die nog nooit gelachen hebben en altijd chagerijnig door de ramen turen of er niet iemand iets illegaals doet, ze hebben gewoon zelf geen leven.
dit kan gewoon niet serieus zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 01:09 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
De rechtse mensen die ik ken (en dat zijn er nog vrij veel, te veel eigenlijk) voldoen echt allemaal aan dit beeld. Zuurpruimen zijn het, jaloerse mutsen, zure wijven en gasten zonder leven.
![]()
Oké sommige linkse mensen zijn ook zuur, maar bij rechts georiënteerde mensen ken ik er echt niet één die ook lacht, humor heeft, kan relativeren.Talk to the hand please.
Als het na 3 topics geen practtopic is zal het dat ook niet wordenquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:29 schreef Kinz het volgende:
Schaamteloze TVP, dit kan nog wel eens een prachttopique worden.
Ze zijn liberaal in Vrije Marktwerking. Nadeel hiervan is dat dat inhoudt de werknemers zo weinig mogelijk betalen, productiekosten zo laag mogelijk houden. Maar de consument wel de maximale prijs proberen te vragen. Helaas is de consument vaak dezelfde persoon als de werknemer, dus de winst gaat elke keer naar een steeds rijkere wordende groep mensen, een systeem dat op den duur de verschillen tussen arm en rijk alleen maar groter maakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:13 schreef HugoChavez het volgende:
Was de VVD niet een liberale partij?![]()
Is de politie en leger geen overheid? Waarom willen de liberalen meer overheid?![]()
Vooral de VVD zou eens de grondbeginselen van het liberalisme moeten doorlezen, want als er één partij niet liberaal, maar juist extreem conservatief (en pro-landbouwsubsidies, autosubsidies en subsidie op villabezit!!!) is, is het de VVD wel. Er is helemaal niets, maar dan ook niets liberaal aan die partij.
Gelukkig, ik ben een N00b hier nog op FOK!, dus het is lastig voor me een goede draad te maken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |