Als het na 3 topics geen practtopic is zal het dat ook niet wordenquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:29 schreef Kinz het volgende:
Schaamteloze TVP, dit kan nog wel eens een prachttopique worden.
Ze zijn liberaal in Vrije Marktwerking. Nadeel hiervan is dat dat inhoudt de werknemers zo weinig mogelijk betalen, productiekosten zo laag mogelijk houden. Maar de consument wel de maximale prijs proberen te vragen. Helaas is de consument vaak dezelfde persoon als de werknemer, dus de winst gaat elke keer naar een steeds rijkere wordende groep mensen, een systeem dat op den duur de verschillen tussen arm en rijk alleen maar groter maakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:13 schreef HugoChavez het volgende:
Was de VVD niet een liberale partij?![]()
Is de politie en leger geen overheid? Waarom willen de liberalen meer overheid?![]()
Vooral de VVD zou eens de grondbeginselen van het liberalisme moeten doorlezen, want als er één partij niet liberaal, maar juist extreem conservatief (en pro-landbouwsubsidies, autosubsidies en subsidie op villabezit!!!) is, is het de VVD wel. Er is helemaal niets, maar dan ook niets liberaal aan die partij.
Gelukkig, ik ben een N00b hier nog op FOK!, dus het is lastig voor me een goede draad te maken.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 05:02 schreef huismerk het volgende:
Ik vind dit wel humor, ik kan me ook nog zo'n poster met Femke Halsma herinneren waar in ze naast het torentje staat waar iemand een dildo voor plakte. Vooral door de tekst Groei Mee was ie rond uit leuk.
quote:
Welnee. Alleen het gepeupel krijgt straf, de rest ontspringt de dans doorgaans en kan zich daarbij verschuilen achter allerhande vage termen als landsbelang.quote:
Wauw, er bestaan nog goede mensen op deze wereld gelukkig!quote:Op maandag 11 mei 2009 04:12 schreef PLANETART het volgende:
op Indymedia uitte ik me misschien wat te snel en te vrij (dat ligt blijkbaar gevoelig). Als iemand het over straf en Nederland sterk en veilig maken heeft,...denk ik snel aan nare dingen van 50 jaar geleden. Wikipedia schrijft ook dat een totalitair regime gelooft dat een utopie bereiken alleen kan via controle en straf....
En als iemand tegen mij zegt; schommel, glijbaan, wip, floep ik nou eenmaal heel snel het woord: Speeltuin er eerlijk uit... oei oei wat slecht
die al gezien trouwens? de actie op AT5
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |