abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 mei 2009 @ 11:47:55 #205
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_68686621
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:34 schreef Socios het volgende:

[..]

Ja, waarom is dat eigenlijk? Constant, de hele reis door, hoort men een ´pompend´ geluid van ´lucht´.
Dat is toch het vrijkomen van een drupje olie voor de smering?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_68688874
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 08:33 schreef dennistd het volgende:

[..]

een storing in de seinen
nee, ff serieus: het kan een storing zijn in de rijrichting, waardoor je geen trein de andere kant op kunt laten rijden. Ook kan het lijken alsof het spoor bezet is, terwijl het dat niet is. En dan natuurlijk nog het simpele kapot zijn van een draadje
OK, bedankt.
Het komt er dus vaak op neer dat er bij dubbelspoor maar 1 spoor beschikbaar is.
gr gr
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 mei 2009 @ 12:58:14 #207
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_68688969
Vaker is het zo dat het lijkt alsof het spoor bezet is en dat daardoor de treinen met lage snelheid moeten rijden. En er daardoor treinen opgeheven moeten worden. Ook moeten dan overwegen op lage snelheid aangereden worden. Kost erg veel tijd
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_68689112
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 12:58 schreef Peterselieman het volgende:
Vaker is het zo dat het lijkt alsof het spoor bezet is en dat daardoor de treinen met lage snelheid moeten rijden. En er daardoor treinen opgeheven moeten worden. Ook moeten dan overwegen op lage snelheid aangereden worden. Kost erg veel tijd
OK, en is een wisselstoring dan weer iets anders?
gr gr
  Redactie Sport dinsdag 5 mei 2009 @ 13:04:53 #209
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_68689209
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:02 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

OK, en is een wisselstoring dan weer iets anders?
Ja, dat is een wissel die het niet meer doet, maar dat kan ook nog een bezet-melding op de wissel zijn, en dan wil ie niet meer om volgens mij.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 5 mei 2009 @ 13:21:54 #210
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_68689761
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:31 schreef Duvel het volgende:

[..]

Memor is geen beveiliging, Memor is een grapje van de Fransen.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 13:29:03 #211
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_68690027
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:21 schreef James1988 het volgende:
Nou, hij heeft wel gelijk natuurlijk. Onder Memor is het perfect mogelijk om met 140 door een rood sein heen te knoerten
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 5 mei 2009 @ 13:50:05 #212
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_68690764
Een TVP



Blackpool, Vrijdag 1 Mei om 9:30 een stationsnaambordje. Achter het station zie je The Big One, De grootse coaster van UK. Links bij de Big Blue Hotel zie je nog net een randje Big Dipper, een houten achtbaan. Treinhobby, meets Pretparkhobby

[ Bericht 9% gewijzigd door Darkwing_Duck op 05-05-2009 13:57:38 ]
  dinsdag 5 mei 2009 @ 14:22:17 #213
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_68692010
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou, hij heeft wel gelijk natuurlijk. Onder Memor is het perfect mogelijk om met 140 door een rood sein heen te knoerten
HGBTF.net: Memor vs. ATB...
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:03:09 #214
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_68695888
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:22 schreef James1988 het volgende:

[..]

HGBTF.net: Memor vs. ATB...
Interessant artikel dat de stelling van Fles netjes onderschrijft!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_68697639
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 08:33 schreef dennistd het volgende:

[..]

een storing in de seinen
nee, ff serieus: het kan een storing zijn in de rijrichting, waardoor je geen trein de andere kant op kunt laten rijden. Ook kan het lijken alsof het spoor bezet is, terwijl het dat niet is. En dan natuurlijk nog het simpele kapot zijn van een draadje
Dus als ik een stukje draad span tussen de rails komt er een tijdje later op de site van NS te staan dat er een seinstoring is?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 17:38:54 #216
148385 Wadloper
Noorderling
pi_68699431
Memor, PZB, of wat dan ook... Geef mij maar gewoon ATB
  dinsdag 5 mei 2009 @ 17:45:03 #217
148385 Wadloper
Noorderling
pi_68699631
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 16:49 schreef Nightshadow het volgende:

[..]

Dus als ik een stukje draad span tussen de rails komt er een tijdje later op de site van NS te staan dat er een seinstoring is?
Moet het wel een stroomdraad zijn dacht ik, in ieder geval iets wat spanning door kan geven.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 17:48:55 #218
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_68699751
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]



Indusi
Memor

Memor een geweldig beveiligingssysteem vinden.

Wacht maar totdat een HLE13 met een I11-stam een AM75 van achteren pakt.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 18:00:46 #219
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_68700161
Dat dat niet gebeurd is mag een wonder heten, misschien zit er een kern van waarheid in wat Steven op HGBTF schrijft: in België is men veel alerter en heeft men meer kennis van de route dan in Nederland.

Het moet ook wel, want hier grijpt ATB(-Vv) in terwijl daar op veel plaatsen niets is wat dat kan. Waar de Nederlandse machinisten vertrouwen op ATB, moet de Belg het hebben van zijn alertheid.
pi_68701571
Stel: ik wil een dagje naar Keulen. Kan ik dan gewoon bij een random kaartjesautomaat een retourtje Keulen kopen of moet ik per sé reserveren via Ns Hispeed o.i.d.?

Mocht dat laatste het geval zijn (wat sowieso wel handig zal zijn vanwege de gereserveerde plekken); Hoe kom ik achter de prijs van zo'n kaartje? In de Ns HiSpeed planner krijg je dat 3-tarieven gezeur waarin elke logica ontbreekt, en het scheelt nogal of ik straks voor een enkeltje ¤38,- (low-fixed) of ¤72,- (high-flex) kwijt ben..
  dinsdag 5 mei 2009 @ 18:58:52 #221
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_68701992
Duitsland en Belgie trek je zo uit de automaat. Je kunt dan met alle gewone treinen mee. Of je met ICE mee mag weet ik niet, ik denk het wel. Het makkelijkste is NS Hispeed bellen (0900 - 9296) bellen en vragen wat het kost.

Of loop even langs de kaartautomaat
  dinsdag 5 mei 2009 @ 20:10:51 #222
133636 Zug-Chef
Zug-Chef
pi_68704693
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:50 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Een TVP

[ afbeelding ]

Blackpool, Vrijdag 1 Mei om 9:30 een stationsnaambordje. Achter het station zie je The Big One, De grootse coaster van UK. Links bij de Big Blue Hotel zie je nog net een randje Big Dipper, een houten achtbaan. Treinhobby, meets Pretparkhobby
Zo te zien aan de scherpte van de foto, heb jij de foto in ieder geval niet zelf gemaakt. Was je daar echt en heb je je meissie lief aangekeken of heb je de foto gewoon ergens op het internet gevonden
  dinsdag 5 mei 2009 @ 20:20:11 #223
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_68705061
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 20:10 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

Zo te zien aan de scherpte van de foto, heb jij de foto in ieder geval niet zelf gemaakt. Was je daar echt en heb je je meissie lief aangekeken of heb je de foto gewoon ergens op het internet gevonden
Of ik heb een nieuw toestel

Bedankt hé!
  dinsdag 5 mei 2009 @ 20:28:19 #224
133636 Zug-Chef
Zug-Chef
pi_68705407
Oh netjes dan Vertel!
  dinsdag 5 mei 2009 @ 20:30:45 #225
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_68705510
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 20:28 schreef Zug-Chef het volgende:
Oh netjes dan Vertel!
Nouja, weekendje met de trein naar Blackpool geweest voor een supergaaf pretpark onder andere dus, en ook natuurlijk alle bordjes geschoten die ik onderweg tegenkwam, en materieel, en stations. En nu de boel scherp is vraag ik maar even of men hierop zit te wachten, want ik ben nog niet op Zug-Chef kwaliteit
  dinsdag 5 mei 2009 @ 20:56:30 #226
148385 Wadloper
Noorderling
pi_68706581
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 20:30 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]
En nu de boel scherp is vraag ik maar even of men hierop zit te wachten, want ik ben nog niet op Zug-Chef kwaliteit
Tuurlijk, niet alle foto's hoeven op Zug-Chef kwaliteit (niet om ZC te kort te doen, maar hoge eisen hoeven niet persé natuurlijk. Soms is een foto ook leuk als ie niet 100% super is )
pi_68706651
Een noodremming in een DDAR is trouwens ook niet prettig, hij remt nogal hard!

En dat is niet leuk als je in een trein zit waarvan de ATB steeds 'fuck you' tegen de machinist zegt, en die niet weet hoe hij het op moet lossen.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 21:02:38 #228
133636 Zug-Chef
Zug-Chef
pi_68706807
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 20:30 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

Nouja, weekendje met de trein naar Blackpool geweest voor een supergaaf pretpark onder andere dus, en ook natuurlijk alle bordjes geschoten die ik onderweg tegenkwam, en materieel, en stations. En nu de boel scherp is vraag ik maar even of men hierop zit te wachten, want ik ben nog niet op Zug-Chef kwaliteit
Cool! Wat voor cam heb je nu ?
pi_68708329
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:46 schreef Ireyon het volgende:
Stel: ik wil een dagje naar Keulen. Kan ik dan gewoon bij een random kaartjesautomaat een retourtje Keulen kopen of moet ik per sé reserveren via Ns Hispeed o.i.d.?

Mocht dat laatste het geval zijn (wat sowieso wel handig zal zijn vanwege de gereserveerde plekken); Hoe kom ik achter de prijs van zo'n kaartje? In de Ns HiSpeed planner krijg je dat 3-tarieven gezeur waarin elke logica ontbreekt, en het scheelt nogal of ik straks voor een enkeltje ¤38,- (low-fixed) of ¤72,- (high-flex) kwijt ben..
Met internationale treinkaartjes uit de kaartautomaat mag met niet met ICE International reizen. Indien men bijvoorbeeld een kaartje met bestemming Köln Hbf koopt, dan dient men via Venlo te grens over te gaan.

Als men via internet een (ICE)-kaartje koopt, dan is de prijs afhankelijk van het moment van boeken (vroegboekkorting), het tijdstip van de reis (´s ochtends etc.) en de gekozen klasse. Te zien aan de prijzen bij de groene, blauwe en paarse bolletjes.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 22:06:21 #230
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_68709330
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 21:02 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

Cool! Wat voor cam heb je nu ?
Een instapmodelletje maar door de generatiekloof van 5 jaar issie in alle opzichten beter dan de vorige

Modelnaam staat rechts in het kader op de foto , en om ontopic te blijven nog maar wat fotootjes van station Blackpool Pleasure Beach:


Een Dieseltreintje wacht op instappers in het zonnetje. Hij zal ongeveer nog 800 meter verder rijden naar zijn Eindpunt Blackpool South, alwaar hij keert en terugrijdt naar Preston.


Een leeg station Blackpool Pleasure Beach, alwaar een trein (uursdienst) net wat reizigers heeft opgepikt. Let vooral even op het logo van het park wat verwerkt is in het station -Mister Funshine- die halverwege op de lantaarnpalen prijkt.


Een blik op het perronnetje en het enkelspoor in de richting van Blackpool South. Mocht iemand de betekenis van het bordje op het eind weten, graag!

Nog 2 Filmpjes




pi_68710030
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 21:40 schreef Socios het volgende:

[..]

Met internationale treinkaartjes uit de kaartautomaat mag met niet met ICE International reizen. Indien men bijvoorbeeld een kaartje met bestemming Köln Hbf koopt, dan dient men via Venlo te grens over te gaan.

Als men via internet een (ICE)-kaartje koopt, dan is de prijs afhankelijk van het moment van boeken (vroegboekkorting), het tijdstip van de reis (´s ochtends etc.) en de gekozen klasse. Te zien aan de prijzen bij de groene, blauwe en paarse bolletjes.
Bedankt! Dat gaat dus via Venlo worden, 72 euro is me toch iets te veel

Dus even om te checken of ik het goed begrijp;
Ik koop gewoon hier bij de plaatselijke automaat een retourtje Keulen, ga naar Venlo, stap daar over op de Regionalbahn die mij via Mönchengladbach naar Köln brengt? Is het echt zó simpel?

(mijn excuses als bovenstaande noob klinkt, maar naast af en toe op-en-neer naar Antwerpen reis ik nooit over de grens )
  dinsdag 5 mei 2009 @ 22:55:32 #232
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_68711734
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 21:40 schreef Socios het volgende:

[..]

Met internationale treinkaartjes uit de kaartautomaat mag met niet met ICE International reizen. Indien men bijvoorbeeld een kaartje met bestemming Köln Hbf koopt, dan dient men via Venlo te grens over te gaan.
Maar als je in de webdemo een kaartje koopt naar Keulen staat er wel bij dat een ICE-toeslag er al in zit...
pi_68712317
Volgens wikipedia is ICK sinds 20 april niet meer in dienst. Maar afgelopen maandag kwam ik nog een ICK tegen bij Amsterdam (met reizigers erin). Een laatst verdwaald stammetje in de omloop?
pi_68712330
Goed punt. Herstel: op de kaartautomaat is te kiezen via welke grensovergang men wil reizen. Indien gekozen wordt voor Emmerich, is het kaartje duurder en mag men dus wel met de ICE.
pi_68712370
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 22:21 schreef Ireyon het volgende:
Ik koop gewoon hier bij de plaatselijke automaat een retourtje Keulen, ga naar Venlo, stap daar over op de Regionalbahn die mij via Mönchengladbach naar Köln brengt? Is het echt zó simpel?
Ja, zo simpel is het.
pi_68712413
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:09 schreef Fixers het volgende:
Volgens wikipedia is ICK sinds 20 april niet meer in dienst. Maar afgelopen maandag kwam ik nog een ICK tegen bij Amsterdam (met reizigers erin). Een laatst verdwaald stammetje in de omloop?
Weet je zeker dat het geen ICL was?
pi_68713458
Ze waren wel NS-blauw/geel. ICL is toch nooit overgespoten en in de duitse kleuren blijven rijden.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 mei 2009 @ 23:37:56 #238
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_68713537
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:35 schreef Fixers het volgende:
Ze waren wel NS-blauw/geel. ICL is toch nooit overgespoten en in de duitse kleuren blijven rijden.
Nee, ICL is in de NS-kleuren overgeschilderd. De bakken ICK waren vaal geel, de bakken ICL zijn helder geel
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_68715590
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 08:20 schreef James1988 het volgende:
Zojuist ontdekt dat een VIRM toch best wel snel vaart kan verminderen... 't ging alleen wel schokkend. Maar toch tof.

Die lijnen. Die kleuren. Die vormen. Die geluiden. Het gewieg. VIRM
Tijn vind schommelboten ook leuk.




............................
  woensdag 6 mei 2009 @ 00:53:32 #240
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_68715864
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:09 schreef Socios het volgende:
Goed punt. Herstel: op de kaartautomaat is te kiezen via welke grensovergang men wil reizen. Indien gekozen wordt voor Emmerich, is het kaartje duurder en mag men dus wel met de ICE.
Maar dan heb je dus geen plaatsreservering, en moet je ergens gaan zitten waar niet staat dat er gereserveerd is. Zou geen probleem moeten zijn, lijkt me.

Ik vind de webdemo van de kaartautomaat erg handig, alleen jammer dat je de prijzen voor internationaal reizen niet krijgt.

En Tijn is tof
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:32:26 #241
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_68716522
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:37 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Nee, ICL is in de NS-kleuren overgeschilderd. De bakken ICK waren vaal geel, de bakken ICL zijn helder geel
En verder zijn de ICL ook te herkennen aan het ontbreken van de 'Niet roken'-stickers onder de klassecijfers.
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:33:34 #242
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_68716539
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 20:58 schreef TeringHenkie het volgende:
Een noodremming in een DDAR is trouwens ook niet prettig, hij remt nogal hard!

En dat is niet leuk als je in een trein zit waarvan de ATB steeds 'fuck you' tegen de machinist zegt, en die niet weet hoe hij het op moet lossen.
Misschien remt de DDM net iets menselijker af dan de DD-AR.
pi_68717907
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 00:41 schreef sander89 het volgende:

[..]

Tijn vind schommelboten ook leuk.




Wil Tijn zsm even 25 euro aftikken vanwege voeten op de bank? Oh nee, wacht, het is een VIRM, hij zou geld toe moeten krijgen hiervoor
hula
  woensdag 6 mei 2009 @ 08:10:17 #244
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_68718593
Ziet er goed uit darkwing
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 6 mei 2009 @ 08:24:21 #245
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_68718744
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 08:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ziet er goed uit darkwing
Heb jij deze al?

  woensdag 6 mei 2009 @ 09:16:52 #246
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_68719611
Nee Waar is het ongeveer? Ziet er leuk uit qua omgeving!

Oh, tussen Erfurt en Fulda. Sächsische Schweiz is dat geloof ik. Denk dat je je daar prima kan vermaken idd, al is er geen pretpark of coaster in de buurt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 6 mei 2009 @ 09:21:33 #247
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_68719718
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee Waar is het ongeveer? Ziet er leuk uit qua omgeving!

Oh, tussen Erfurt en Fulda. Sächsische Schweiz is dat geloof ik. Denk dat je je daar prima kan vermaken idd, al is er geen pretpark of coaster in de buurt
Dat is niet de Sächsische Schweiz, dat ligt onder Dresden. Fulda is eerder Thüringer Wald.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 6 mei 2009 @ 09:24:22 #248
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_68719775
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee Waar is het ongeveer? Ziet er leuk uit qua omgeving!

Oh, tussen Erfurt en Fulda. Sächsische Schweiz is dat geloof ik. Denk dat je je daar prima kan vermaken idd, al is er geen pretpark of coaster in de buurt
Er hoeft niet altijd een pretpark in de buurt te zijn he, treintjes is ook pret
  woensdag 6 mei 2009 @ 09:30:00 #249
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_68719908
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 09:21 schreef De_Hertog het volgende:
Dat is niet de Sächsische Schweiz, dat ligt onder Dresden. Fulda is eerder Thüringer Wald.
Auch Proficiat
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_68720806
Nice en door naar de laatste pagina
pi_68721207
Keer wat anders in het twentse in trein 7028 rijdt een SGMm-II namelijk de 2145. Dat terwijl de 2968 GDST stond op 1 van de zandsporen te Hengelo. Beide opvallend heden in 1 foto weten te krijgen,

  woensdag 6 mei 2009 @ 10:44:26 #252
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_68721946
Vanochtend ruim +20 opgelopen, goed bezig NS.

Te Breda vertrok mijn stoptrein naar Utrecht oorspronkelijk om 8.25. De IC naar Venlo van 8.21 had +5, en die zou eerst vertrekken. +6 toen dus. Vervolgens kwam er nog een goederentrein voorbijknallen, uiteindelijk met +8 vertrokken uit Breda.

In Tilburg bleef de trein op 8.55 wachten, terwijl een andere IC inmiddels ernaaststond, die ook eerder vertrok. Verdergereden, en tussen Boxtel en Den Bosch nog eens een ruime 5 minuten stilgestaan - "I.v.m. werkzaamheden is er maar één spoorbaan beschikbaar, we moeten nu wachten tot wij erlangsmogen."

En als kers op de taart werd omgeroepen dat er een kleine wijziging was in het reisplan van de trein: hij zou niet meer naar Utrecht gaan, maar naar Nijmegen.

Met een ruime +20 aangekomen in Den Bosch - way to go.
pi_68725392
[ ] care
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:25:06 #254
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_68732158
Morgen om 9:10 vertrek ik voor mijn rondrit door Nederland
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  woensdag 6 mei 2009 @ 16:00:07 #255
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_68733787
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 10:44 schreef James1988 het volgende:
Vanochtend ruim +20 opgelopen, goed bezig NS.

Te Breda vertrok mijn stoptrein naar Utrecht oorspronkelijk om 8.25. De IC naar Venlo van 8.21 had +5, en die zou eerst vertrekken. +6 toen dus. Vervolgens kwam er nog een goederentrein voorbijknallen, uiteindelijk met +8 vertrokken uit Breda.

In Tilburg bleef de trein op 8.55 wachten, terwijl een andere IC inmiddels ernaaststond, die ook eerder vertrok. Verdergereden, en tussen Boxtel en Den Bosch nog eens een ruime 5 minuten stilgestaan - "I.v.m. werkzaamheden is er maar één spoorbaan beschikbaar, we moeten nu wachten tot wij erlangsmogen."

En als kers op de taart werd omgeroepen dat er een kleine wijziging was in het reisplan van de trein: hij zou niet meer naar Utrecht gaan, maar naar Nijmegen.

Met een ruime +20 aangekomen in Den Bosch - way to go.
+20 vind ik nog wel te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')