quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:20 schreef Danny het volgende:
Ik heb net Bram gesproken en natuurlijk baalt hij als geen ander hiervan. Dat de gekozen oplossing niet ideaal is geweest snapt hij ook, maar face it; welke oplossing zou nu WEL hebben volstaan?
Ik heb de toezegging gekregen dat iedereen die na 11:40 gestemd heeft zijn credits terug gaat krijgen de komende dagen. Er zullen vast mensen zijn die meer willen dan alleen dat, maar ik hoop echt dat we het daarbij kunnen laten.
Ja, dit was een enorme blunder.
Ja, er was paniek en er is te overhaast een 'oplossing' gecreëerd die compleet verkeerd heeft uitgepakt.
Maar ik geloof niet dat Bram's intenties zijn om de mensen een oor aan te naaien en ik weet zeker dat jullie die mening in principe delen, anders had je in eerste instantie nooit geld uitgegeven aan de streams en stemmen.
Er kunnen nu twee dingen gebeuren.
De eerste is dat iedereen massaal de Bunker links laat liggen. Op dat moment pak je Bram natuurlijk terug, want daarmee help je de bunker financieel om zeep.
De tweede is dat we ons hier overheen zetten en gewoon doorgaan met kijken en stemmen, in de wetenschap dat de lekken zijn gedicht en dit feitelijk een kinderziekte is, waar Bram eigenlijk niet eens schuldig aan is. Ze laten een website bouwen en gaan er vanuit dat die veilig is. Dat blijkt niet het geval te zijn en niemand baalt daar meer van dan Bram zelf.
Ik persoonlijk hoop dat we ons hier gezond kritisch overheen zetten, gewoon weer mee gaan doen en B&B de tweede kans geven die ze verdienen.
oh dat doe ik zeker nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:18 schreef bamby het volgende:
[..]
heeeeee niet proberen terug te krabbelender in met die hap
![]()
![]()
succes, we zullen je missenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:23 schreef Deisyy het volgende:
![]()
Ik vond het leuk met Bobby![]()
En nu moet ik naar een verjaardag waar ik geen zin in heb![]()
ik wil dr troostenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:22 schreef Nostalgist het volgende:
Eline heeft het moeilijk..... Ze huilt.
ik ga dr niet minder voor kijken, die 2 hadden toch wel verlorenquote:
\quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
Peter poneert zich imho nog steeds als de nieuwe leider... Hij gaat Jeroen keihard tegenkomen volgens mij....
Heeft natuurlijk een gigantische boost gekregen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:24 schreef Eg_Wel het volgende:
Ligt het nou aan mij of praat Pim nu al meer in een uur dan in de vorige 3 dagen bij elkaar?
waar ben je gebanned dan ? op thebunkeronline.tv of hier op het forum ? en welk acc is er gebanned ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:26 schreef Kwaliteit het volgende:
HALLO STELLETJE BUNKER FUCKERS, ALS JE EEN BEETJE OPLET BEN IK ZOWAT BIJNA ELKE DAG THE BUNKER AAN HET KIJKEN, OFTEWEL: EEN VASTE KIJKER...
HOE HALEN JULLIE HET IN JE HOOFD OM MIJ TE BANNEN, SOWIESO... IK HEB BETAALD, DIT IS PURE DIEFSTAL.
GRAAAG EN SNEL DIE UNBAN!!!! IK WACHT NU AL HEELL LANG OP PM'S EN REACTIES
Ze mist haar Hello Kitty sokken en haar hondje met een Hello Kitty jurkje. Nepwijf.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:22 schreef Nostalgist het volgende:
Eline heeft het moeilijk..... Ze huilt.
Die staat vol met adrenaline joh, neem ik hem niet kwalijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:26 schreef Nostalgist het volgende:
Peter die "voor" de groep gaat staan... Hij wil wel héél graag....
Ach en een klopje op zijn eigen schouder.... "Ik had even een helder momentje"
kunnen ze mooi een nieuwe scripter van betalenquote:
thebunkeronline.tvquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waar ben je gebanned dan ? op thebunkeronline.tv of hier op het forum ? en welk acc is er gebanned ?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:23 schreef Deisyy het volgende:![]()
Ik vond het leuk met Bobby![]()
En nu moet ik naar een verjaardag waar ik geen zin in heb![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:24 schreef mazaru het volgende:
En waar Calimero weer zijn snaveltje laat zien![]()
[ afbeelding ]jankbal![]()
hello kitty !!!!quote:
Renate ging vrijwillig weg. Dat geeft ze al dagen aan, dat ze dat ging doenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:25 schreef logicc123 het volgende:
ik heb het net niet kunnen zien, Ik snap er niks van wat is er nou precies gebeurd??
Waar is renate!?!?!, al mijn stemmen zijn voor niks ofzo????![]()
iemand samenvatting van de stemming etc?
Ga je toch via een proxy?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:26 schreef Kwaliteit het volgende:
HALLO STELLETJE BUNKER FUCKERS, ALS JE EEN BEETJE OPLET BEN IK ZOWAT BIJNA ELKE DAG THE BUNKER AAN HET KIJKEN, OFTEWEL: EEN VASTE KIJKER...
EEEN 2E BUG DIE IK ZELF GEVONDEN/GEMELD HEB
HOE HALEN JULLIE HET IN JE HOOFD OM MIJ TE BANNEN, SOWIESO... IK HEB BETAALD, DIT IS PURE DIEFSTAL.
GRAAAG EN SNEL DIE UNBAN!!!! IK WACHT NU AL HEELL LANG OP PM'S EN REACTIES
Ik neem het hem ook niet kwalijk, maar het komt een beetje onwerkelijk over.... Beetje onwerkelijk hem nu als "leider" te zien....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die staat vol met adrenaline joh, neem ik hem niet kwalijk.
zal ik er zo eens een rustig geschreven mailtje voor je uitgooien ? doe ik wel iets later aangezien dr dikke stress is daar nu , maar ik mail wel even voor jequote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:28 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
thebunkeronline.tv
ik had meer dan 1700 credits door een 2E BUG die ik gevonden had, en dus ook netjes gemeld heb in dat andere topic!!!!!
IK HEB GEEN ENKELE CREDIT GEBRUIKT, ALLEEN 50 CREDITS DIE IK NETJES HEB BETAALD, KIJK UW FACTUUR MAAR NA
sorry![]()
ben pissig
Idd, dus dat men dan nog op haar ging stemmen vond ik ook beetje onzin. Zo stabiel zag ze er ook weer niet uit dat ze daarna plots zou blijvenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Renate ging vrijwillig weg. Dat geeft ze al dagen aan, dat ze dat ging doen![]()
Stemmen op haar had dus geen zin snappie??
Precies, daar had men heel wat credits voor moeten aanschaffen...quote:
account banquote:
Precies mijn woorden....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:06 schreef Nostalgist het volgende:
En wie zegt dat dat broertje van Jeroen niet al eerder de grootste concurrent van zijn broer onderaan heeft geplaatst. ??
Jammer hoor, vond Bobby de aanjager van de groep (en daarmee het programma).![]()
Mooi wel ja! Ook ineens een Pim met nieuwe Duracell batterijen! Benieuwd hoe de onvermijdelijke clash tussen die 3 (+Jeroen) gaat aflopen..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:26 schreef Nostalgist het volgende:
Peter die "voor" de groep gaat staan... Hij wil wel héél graag....
Ach en een klopje op zijn eigen schouder.... "Ik had even een helder momentje"
Met z'n sjaaltjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik neem het hem ook niet kwalijk, maar het komt een beetje onwerkelijk over.... Beetje onwerkelijk hem nu als "leider" te zien....
nope ik ben nog ingelogdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:31 schreef Flabberguest het volgende:
wtf mijn account is helemaal weg op die site. meer mensen last van?
Mijn eigenquote:
Dat is dan wel het voordeel van de situatie, ja.... "Voer voor psychologen"quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:32 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Mooi wel ja! Ook ineens een Pim met nieuwe Duracell batterijen! Benieuwd hoe de onvermijdelijke clash tussen die 3 (+Jeroen) gaat aflopen..
Niks mis met het vertrek van Bobby! Op naar een nieuwe aflevering in de strijd om het nieuwe alfa-mannetje te worden!
Yup 2 accounts wegquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:31 schreef Flabberguest het volgende:
wtf mijn account is helemaal weg op die site. meer mensen last van?
mooi is dat. allemaal problemen makenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:32 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Mooi wel ja! Ook ineens een Pim met nieuwe Duracell batterijen! Benieuwd hoe de onvermijdelijke clash tussen die 3 (+Jeroen) gaat aflopen..
Niks mis met het vertrek van Bobby! Op naar een nieuwe aflevering in de strijd om het nieuwe alfa-mannetje te worden!
Nieuw accountquote:
Nop niks gebruikt, had zelfs nog 3 credits staan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nope ik ben nog ingelogd
heb je die bug gebruikt ? dan kan t mss zijn dat ze je gebanned hebben
Ach dat kan dan ook wel weer handig zijn in combinatie met een balk, als hij erachter komt, dat Jeroen hem voorbij gaat streven in het leiderschap...quote:
mocht dr nog iets niet lukken laat t maar weten , dan stop ik e in de mail die ik vanavond even maak voor kwaliteitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:35 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Nop niks gebruikt, had zelfs nog 3 credits staan.
Zal wel nieuwe proberen aan te maken dan.
Pardon? Peter zijn 2e dag was hij helemaal gaar, hij had niet geslapen in die kist remember.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:37 schreef Passie36 het volgende:
Gun Peter zijn peuken niet en hij is net als de tweede dag in de bunker, een jongetje die alleen maar als een achterlijke in het rond loopt, niks alphamannetje een heel zielig kereltje is het dan weer.
Cookie loginquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:38 schreef Susi het volgende:
Trouwens nu ben ik plots ingelogd zonder het überhaupt maar te proberen
automatisch login bewaren staat aan dan , heb ik ook hierquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:38 schreef Susi het volgende:
Trouwens nu ben ik plots ingelogd zonder het überhaupt maar te proberen
ex van je?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:39 schreef Jimbo het volgende:
komt renate uit gouda ???
daaaarom komt ze me zo bekend voor
Hij heeft wel gelijk. Pim komt aardig op gang nu.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:39 schreef Nostalgist het volgende:
"Bunker Pim " is de grootste concurrent geeft Jeroen aan naar Peter. Het komt op mij nogal cynisch over....
Ja en wat zei hij ook de hele tijd, ik kan gewoon niet zonder sigarette remember that too?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:38 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Pardon? Peter zijn 2e dag was hij helemaal gaar, hij had niet geslapen in die kist remember.
nooitquote:
En dan nog verdient hij het respect door 8 uur in die kist te liggen, zijn woord te doen en ondertussen niet op de voorgrond en heeft ie in 1 week zijn snel opgebouwde Fok imago van zich afgeschud.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:41 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Ja en wat zei hij ook de hele tijd, ik kan gewoon niet zonder sigarette remember that too?
Hij heeft zelfs op dag 3 toen er meer peuken binnen kwamen een heel gesprek met Bobby erover gehad dat hij alles kan hebben behalve zonder sigarette te moeten leven, hij heeft zelfs nog nooit geprobeert te stoppen met roken zei hij ook nog.
Dus ja hij was brak van de opdracht zeer zeker maar hij vond het erger dat hij geen nicotine binnen kreeg!
Zijn zijn eigen woorden.
Klopt!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:39 schreef logicc123 het volgende:
ik kan het echt niet volgen![]()
begrijp ik het zo goed?![]()
Renate stond boven aan, maar toen werd er ontdekt dat de site gehackt was , toen hebben ze een tussenstand van paar uur geleden gebruikt waarin Renate en Bobby onderaan stonden.
Daarna moest de groep beslissen wie er weg moest, toen hebben ze gekozen voor Bobby, en Renate vertrok vrijwillig.
![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
Zo.. en wie gaat er deze week weer nieuwe credits kopen?
Meeste Hotdogs in 5 minutenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:41 schreef rene90 het volgende:
De oogjes komen wel snel hopelijk?
Volgens mij hebben ze gewoon alle niet betaalde accounts verwijderdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:40 schreef mazaru het volgende:
Ik heb niet eens gestemd en mijn account is niet meer geldig
Al zou ik willen, dan ging dat nog niet. Ik ben op de een of andere manier geblocked van de sitequote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
No way denk dat ik afhaak .. Die piepstem aanhoren en alles is lief en leukquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
..opschieten?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:43 schreef Nostalgist het volgende:
Ze kon goed met hem...
Misschien ook juist niet, de bewoners zitten alleen maar meer op elkaars lip nu.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:43 schreef diedirk het volgende:
[..]
Klopt!
Maar wat ik niet snap...het wordt zonder gast of vervangers toch rete saai (saaier dn het al was)
Maar hoezo kiezen ze dan voor een tussenstand waarin renate en bobby onderaan stonden, ze stonden wel heel meest onderaan, maar er waren ook momenten waarop andere bewoners onderaan stonden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:43 schreef diedirk het volgende:
[..]
Klopt!
Maar wat ik niet snap...het wordt zonder gast of vervangers toch rete saai (saaier dn het al was)
Kon er net ook niet op komen, maar nu werkt het weer.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze gewoon alle niet betaalde accounts verwijderd
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze gewoon alle niet betaalde accounts verwijderd
Hele domme fokkersquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |