Hij heeft wel gelijk. Pim komt aardig op gang nu.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:39 schreef Nostalgist het volgende:
"Bunker Pim " is de grootste concurrent geeft Jeroen aan naar Peter. Het komt op mij nogal cynisch over....
Ja en wat zei hij ook de hele tijd, ik kan gewoon niet zonder sigarette remember that too?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:38 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Pardon? Peter zijn 2e dag was hij helemaal gaar, hij had niet geslapen in die kist remember.
nooitquote:
En dan nog verdient hij het respect door 8 uur in die kist te liggen, zijn woord te doen en ondertussen niet op de voorgrond en heeft ie in 1 week zijn snel opgebouwde Fok imago van zich afgeschud.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:41 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Ja en wat zei hij ook de hele tijd, ik kan gewoon niet zonder sigarette remember that too?
Hij heeft zelfs op dag 3 toen er meer peuken binnen kwamen een heel gesprek met Bobby erover gehad dat hij alles kan hebben behalve zonder sigarette te moeten leven, hij heeft zelfs nog nooit geprobeert te stoppen met roken zei hij ook nog.
Dus ja hij was brak van de opdracht zeer zeker maar hij vond het erger dat hij geen nicotine binnen kreeg!
Zijn zijn eigen woorden.
Klopt!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:39 schreef logicc123 het volgende:
ik kan het echt niet volgen![]()
begrijp ik het zo goed?![]()
Renate stond boven aan, maar toen werd er ontdekt dat de site gehackt was , toen hebben ze een tussenstand van paar uur geleden gebruikt waarin Renate en Bobby onderaan stonden.
Daarna moest de groep beslissen wie er weg moest, toen hebben ze gekozen voor Bobby, en Renate vertrok vrijwillig.
![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
Zo.. en wie gaat er deze week weer nieuwe credits kopen?
Meeste Hotdogs in 5 minutenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:41 schreef rene90 het volgende:
De oogjes komen wel snel hopelijk?
Volgens mij hebben ze gewoon alle niet betaalde accounts verwijderdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:40 schreef mazaru het volgende:
Ik heb niet eens gestemd en mijn account is niet meer geldig
Al zou ik willen, dan ging dat nog niet. Ik ben op de een of andere manier geblocked van de sitequote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
No way denk dat ik afhaak .. Die piepstem aanhoren en alles is lief en leukquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |