kunnen ze mooi een nieuwe scripter van betalenquote:
thebunkeronline.tvquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waar ben je gebanned dan ? op thebunkeronline.tv of hier op het forum ? en welk acc is er gebanned ?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:23 schreef Deisyy het volgende:![]()
Ik vond het leuk met Bobby![]()
En nu moet ik naar een verjaardag waar ik geen zin in heb![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:24 schreef mazaru het volgende:
En waar Calimero weer zijn snaveltje laat zien![]()
[ afbeelding ]jankbal![]()
hello kitty !!!!quote:
Renate ging vrijwillig weg. Dat geeft ze al dagen aan, dat ze dat ging doenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:25 schreef logicc123 het volgende:
ik heb het net niet kunnen zien, Ik snap er niks van wat is er nou precies gebeurd??
Waar is renate!?!?!, al mijn stemmen zijn voor niks ofzo????![]()
iemand samenvatting van de stemming etc?
Ga je toch via een proxy?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:26 schreef Kwaliteit het volgende:
HALLO STELLETJE BUNKER FUCKERS, ALS JE EEN BEETJE OPLET BEN IK ZOWAT BIJNA ELKE DAG THE BUNKER AAN HET KIJKEN, OFTEWEL: EEN VASTE KIJKER...
EEEN 2E BUG DIE IK ZELF GEVONDEN/GEMELD HEB
HOE HALEN JULLIE HET IN JE HOOFD OM MIJ TE BANNEN, SOWIESO... IK HEB BETAALD, DIT IS PURE DIEFSTAL.
GRAAAG EN SNEL DIE UNBAN!!!! IK WACHT NU AL HEELL LANG OP PM'S EN REACTIES
Ik neem het hem ook niet kwalijk, maar het komt een beetje onwerkelijk over.... Beetje onwerkelijk hem nu als "leider" te zien....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die staat vol met adrenaline joh, neem ik hem niet kwalijk.
zal ik er zo eens een rustig geschreven mailtje voor je uitgooien ? doe ik wel iets later aangezien dr dikke stress is daar nu , maar ik mail wel even voor jequote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:28 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
thebunkeronline.tv
ik had meer dan 1700 credits door een 2E BUG die ik gevonden had, en dus ook netjes gemeld heb in dat andere topic!!!!!
IK HEB GEEN ENKELE CREDIT GEBRUIKT, ALLEEN 50 CREDITS DIE IK NETJES HEB BETAALD, KIJK UW FACTUUR MAAR NA
sorry![]()
ben pissig
Idd, dus dat men dan nog op haar ging stemmen vond ik ook beetje onzin. Zo stabiel zag ze er ook weer niet uit dat ze daarna plots zou blijvenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Renate ging vrijwillig weg. Dat geeft ze al dagen aan, dat ze dat ging doen![]()
Stemmen op haar had dus geen zin snappie??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |