ja dat kan wel en is wel goed, maar het gaat om de oplossing.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:55 schreef Pl0x het volgende:
niet zeuren als ik niet ingreep liep bartgeld kwijt
Kan jij nou even opbokken? Je hebt de bug ontdekt, dat betekent niet dat iedereen godverdomme er al gebruik van heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:55 schreef Pl0x het volgende:
niet zeuren als ik niet ingreep liep bartgeld kwijt
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:57 schreef Stefan het volgende:
Sorry, maar vanochtend stonden Jeroen en Amber ook een tijdje onder Renate. dat verschil was echt 10 votes. Bobby stond 300 punten onder Jeroen, Renate en Amber. Nu de deelnemers mogen stemmen STEMMEN ze renate eruit omdat ze dat zelf wel. Maar de kijker bepaalt niet de deelnemer.
Vele kijkers speelden het spel om Renate erin te houden en kochten credits. Dat is dus nu ineens gewoon in de sloot gegooid.
Mijn stem geldt dus niet en dat vind ik erg heel erg jammer. Die 50 credits had ik dus net zo goed niet kunnen besteden vanochtend.
Alle votes op 0 en zondagavond 18.00 uur de exit.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:06 schreef Danny het volgende:
. Maar er is niet echt een goed alternatief ben ik bang...
Nee, de deelnemers mogen zo kiezen uit Bobby en Renate en kiezen ze dus Renate.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:10 schreef Trekpopje het volgende:
Overigens is het niet eens zo zeker dat Renate eruitvliegt, want zijn ze dan ook de 2500 euro prijzengeld kwijt?
Is dat het je nou echt waard of was je beschonken?!quote:
het is me normaliter niet zoveel geld waard, maar het is ook een soort investering natuurlijk. Als the bunker succesvol is is dat ook voor FOK! goed. En deze blunder is ook voor FOK! slecht, alleen is-ie voor the bunker slechter. Zeker omdat er al eerder werd geroepen dat het systeem lek was her en der.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Is dat het je nou echt waard of was je beschonken?!.
Vertelquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:16 schreef zer0s het volgende:
rot 29 net als gister op de chat stel je je weer behoorlijk aan
Idd, ik zat dom te wowelen. Had nog allemaal in mijn hoofd, Renate exit = 2500 euro exit.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, de deelnemers mogen zo kiezen uit Bobby en Renate en kiezen ze dus Renate.
Op zn minst kan de beslissing wie eruit moet over gelaten worden aan de streamer ipv de deelnemers.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Bram en Bart zouden die dan ook verantwoordelijk moeten houden voor de geleden schade. Verder vind ik de gekozen oplossing verre van ideaal, maar een ideale oplossing is er niet echt.
Bart gaat t nu uitleggen aan de deelnemers.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op zn minst kan de beslissing wie eruit moet over gelaten worden aan de streamer ipv de deelnemers.
ja dat ze dus zelf mogen kiezenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bart gaat t nu uitleggen aan de deelnemers.
hoho, ik heb niets te vertellen he. Ik geef puur mijn mening...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:36 schreef Sunshine-1 het volgende:
Ik wil mn geld terug! Heb fokking veel op renate gestemd in de + en bobby in de -
Krijgt iedereen zijn of haar geld terug na 11.40 uur of zitten hier ook weer 'regeltjes' aanvast..??
Juist! Desnoods eliminatie 24 uur uitstellen om hiervoor de tijd te nemen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:34 schreef Danny het volgende:
Dit is niet cool.
Als ze de stand van 11:40 aanhouden, zoals gezegd, moeten ze ook ALLE credits die sinds 11:40 zijn uitgegeven terugstorten in de accounts. Mensen die na 11:40 op renate hebben gestemd zouden hun geld terug moeten krijgen. Vind ik.
Dat lijkt mij dan de meest eerlijke manier om mensen niet het idee te geven opgelicht te zijn.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:34 schreef Danny het volgende:
Dit is niet cool.
Als ze de stand van 11:40 aanhouden, zoals gezegd, moeten ze ook ALLE credits die sinds 11:40 zijn uitgegeven terugstorten in de accounts. Mensen die na 11:40 op renate hebben gestemd zouden hun geld terug moeten krijgen. Vind ik.
Dat lijkt mij dan de meest eerlijke manier om mensen niet het idee te geven opgelicht te zijn.
Dat was het tijdstip dat ze konden garanderen (aldus B&B)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom is 11.40 als tijdstip gekozen? De stand was gisteravond ook al Bobby/Renate
Dus nog liever alle votes terug sinds gisteravond. Want ook de stemmers van voor 11.40 hadden dus eigenlijk geen zin. We moeten niet vergeten dat Renate om 11.40 feitelijk gelijk stond met Amber en Jeroen. Als de redactie als tijdstip 11.10 had genomen was Jeroen zevende geweest.
11:40 is de laatste betrouwbare stand. Daarna werd er gesjoemeld. Dus 11:40 als uitgangspunt nemen is wel ok, maar daarna is er vanalles en nogwat gestemd en DIE stemmen zijn nu zinloos.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom is 11.40 als tijdstip gekozen? De stand was gisteravond ook al Bobby/Renate
Dus nog liever alle votes terug sinds gisteravond. Want ook de stemmers van voor 11.40 hadden dus eigenlijk geen zin. We moeten niet vergeten dat Renate om 11.40 feitelijk gelijk stond met Amber en Jeroen. Als de redactie als tijdstip 11.10 had genomen was Jeroen zevende geweest.
Sja. Dan sowieso alle stemmen terug na 11.40 maar liever iedereen 24 uur ervoor ook, want men moet wel weer zn lol in het voten terugkrijgen. Zou mijn oplossing zijn dan, he.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:42 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Dat was het tijdstip dat ze konden garanderen (aldus B&B)
Als men het bekijkt, zijn alle stemmen van de hele week dan al niet goed, want heb meerdere keren gelzen dat mensen gratis konden stemmenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:42 schreef Danny het volgende:
[..]
11:40 is de laatste betrouwbare stand. Daarna werd er gesjoemeld. Dus 11:40 als uitgangspunt nemen is wel ok, maar daarna is er vanalles en nogwat gestemd en DIE stemmen zijn nu zinloos.
Ja, die votes moeten zeker terug. Maar sowieso geef als maker iedereen 50 votes gratis, laat mensen weer zin krijgen in stemmen. Kost hen niks en is leuk voor de kijker.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:42 schreef Danny het volgende:
[..]
11:40 is de laatste betrouwbare stand. Daarna werd er gesjoemeld. Dus 11:40 als uitgangspunt nemen is wel ok, maar daarna is er vanalles en nogwat gestemd en DIE stemmen zijn nu zinloos.
M'n hele statistiek naar de teringquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoop dat er iig voor de mensen die na 11:40 gestemd hebben een passende oplossing komt. Te bizar voor woorden dit eigenlijk, in 1 middag tijd.
Dit ook weg danquote:
De uitslag zal waarschijnlijk hetzelfde zijn geweest. Maar het gaat om het principe, "wij" als streamers zouden beslissen en dat zou een enorm belangrijk en essentieël punt zijn in het programma. En die is verbroken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij is aan de uitslag wel recht gedaan, want Bobby stond sowieso onderaan volgens mij.
Nee, Danny heeft sinds 11.40 ruim 250 euro besteed aan Renatequote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij is aan de uitslag wel recht gedaan, want Bobby stond sowieso onderaan volgens mij.
Nee, dat is niet zeker. Danny had nog veel geld klaarstaan en anderen ook om haar erin te houden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
De uitslag zal waarschijnlijk hetzelfde zijn geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |