dat gaat behoorlijk tegen het 'open' concept in. Op de huidige manier is er natuurlijk veel meer betrokkenheid tussen kijker en maken en dat kan eigenlijk alleen maar positief uitpakken, zelfs als het alleen maar gezeik zou zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juud, wij weten niet exact wie wat doet, maak dat eens duidelijk in een communicatie topic, incl. verantwoordelijkheden? Desnoods in de TBO COS (de eerste posting).
Het voorkomt ook dat bijvoorbeeld Dementor veel vragen krijgt waar hij zo druk mee is en misschien niet zoveel mee kan.
Bijvoorbeeld:
voor een spel idee mail je naar spelidee@bunker.nl
voor willen werken mail je naar werk@bunker.nl
voor commentaar mail je naar commentaar@bunker.nl
Dan kun je achter de schermen bepalen wie verantwoordelijk is voor welke mailbox, haal je die bij personen weg voor de schermen en krijg je minder "gedoe"
Goed, ik bemoei mij nu ook met van alles en nog wat en waar ik niets mee te maken heb![]()
Ik stop er mee, zie het maar als positieve kritiek
Klopt, Juud heeft dat niet goed begrepen.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat zou nogal raar zijn. De afspraak is duidelijk; FOK! wordt in geen enkele wijze beperkt op inhoud. Alle moderatie e.d. is in handen van FOK! en the bunker heeft daar feitelijk niets over te zeggen. Daar was Bram het expliciet mee eens.
Dat is wel een nadeel trouwens van meerdere mensen die dingen melden; jij of juud79 of wie ook kan een uitspraak als deze doen en dat wordt dan door veel mensen als waarheid aangenomen.
Cc die zingt.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat loopt zo enorm door elkaar dat daar geen vaste lijst voor te maken is. Het ene moment sta je koffie te zetten, dan ben je aan het brainen over nieuwe polls en dan moet er een bericht op de site en tegelijkertijd moet die afwas ook nog gedaan worden. En dan moeten de oordopjes in en het volume op tien (en m'n zangmond dicht blijven) .
OK, maar je loopt het risico dat je betrokken raakt bij zaken waar je niet bij betrokken wil zijn en vice versa. En je loopt risico aan afbreuk van mensen. De bunker is de bunker, Fok! is Fok!. Zij maken streams, wij kijken hier streams en leveren input en commentaar. Als het door elkaar gaat lopen en dat doet het nu echt vind ik, dan sneeuwen de streams onder.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:39 schreef Danny het volgende:
[..]
dat gaat behoorlijk tegen het 'open' concept in. Op de huidige manier is er natuurlijk veel meer betrokkenheid tussen kijker en maken en dat kan eigenlijk alleen maar positief uitpakken, zelfs als het alleen maar gezeik zou zijn.
Van mij hoeven ze het niet aan te nemen, ik heb immers geen 'Bunker Crew' Tag.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat zou nogal raar zijn. De afspraak is duidelijk; FOK! wordt in geen enkele wijze beperkt op inhoud. Alle moderatie e.d. is in handen van FOK! en the bunker heeft daar feitelijk niets over te zeggen. Daar was Bram het expliciet mee eens.
Dat is wel een nadeel trouwens van meerdere mensen die dingen melden; jij of juud79 of wie ook kan een uitspraak als deze doen en dat wordt dan door veel mensen als waarheid aangenomen.
Te vals en te hard volgens Bart. En toen moest ik huilen en wilde ik een troosthond.quote:
Kwestie van taken verdelen. Jij zet op die dag 's morgens koffie en jij brengt op die morgen het nieuws naar buiten, vanmiddag doet Juud dat. Niet op één dag iedereen en alles door elkaar heen mixen binnen één uur. Dat geeft chaos. Stick to the program, dat voorkomt fouten en ruis. Daarom is het ook beter om zaken te koppelen aan mailboxen en niet aan personen. Personen wisselen, mailboxen blijven hetzelfde.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat loopt zo enorm door elkaar dat daar geen vaste lijst voor te maken is. Het ene moment sta je koffie te zetten, dan ben je aan het brainen over nieuwe polls en dan moet er een bericht op de site en tegelijkertijd moet die afwas ook nog gedaan worden. En dan moeten de oordopjes in en het volume op tien (en m'n zangmond dicht blijven) .
met alle respect, maar ik heb je die tag gegeven zodat duidelijk was dat jij evt vragen kunt beantwoorden. Op het moment dat ik jou iets heel anders zie beweren dan we zelf met Bram hebben afgesproken neem ik dat niet voor waarheid aan. Zaken die betrekking hebben op de inhoud van de bunker e.d. wil ik nog wel voor waarheid aannemen, maar als je dingen gaat roepen over de afspraken tussen FOK! en the Bunker gaat er een flinke schep zout bij tot we het rechtstreeks van Bram horen.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt, Juud heeft dat niet goed begrepen.
Dat is de reden dat ik een tagje heb, alles wat van mij afkomt wat betreft The Bunker kan voor waarheid worden aangenomen.
dan gaat dat lijnrecht in tegen gemaakte afspraken en neem ik het dus niet klakkeloos voor waarheid aan. En als ik vaker van dergelijke uitspraken lees is dat tagje net zo hard weer weg natuurlijk.quote:Dat iemand komt klussen en vervolgens allerlei inside info verspreid en The Bunker expres negatief belicht door zowel posts als topics aan te maken is not done.
Fok! zou hier eventueel ook schade van kunnen onder vinden c.q het is niet goed voor de relatie tussen Fok! en The Bunker.
Leuk in theorie, onhaalbaar in praktijk. Omdat er altijd weer onverwachte dingen tussenkomen die prioriteit hebben. Zoals bijvoorbeeld een crewmember naar het politiebureau brengen, midden in de voetbalspits. Of even snel thuis een wasje draaien.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kwestie van taken verdelen. Jij zet op die dag 's morgens koffie en jij brengt op die morgen het nieuws naar buiten, vanmiddag doet Juud dat. Niet op één dag iedereen en alles door elkaar heen mixen binnen één uur. Dat geeft chaos. Stick to the program, dat voorkomt fouten en ruis. Daarom is het ook beter om zaken te koppelen aan mailboxen en niet aan personen. Personen wisselen, mailboxen blijven hetzelfde.
Er komt zoveel meer bij kijken dan simpelweg het maken van een planning.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kwestie van taken verdelen. Jij zet op die dag 's morgens koffie en jij brengt op die morgen het nieuws naar buiten, vanmiddag doet Juud dat. Niet op één dag iedereen en alles door elkaar heen mixen binnen één uur. Dat geeft chaos. Stick to the program, dat voorkomt fouten en ruis. Daarom is het ook beter om zaken te koppelen aan mailboxen en niet aan personen. Personen wisselen, mailboxen blijven hetzelfde.
ik zie het juist als een vorm van binding. Hoe meer openheid hoe meer betrokken de kijker zich voelt en hoe trouwer die kijker is/wordt/blijft. Als alle discussie achter obscure en onpersoonlijke mailadressen plaats gaat vinden zullen er véél meer negatieve topics komen met wilde speculaties.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
OK, maar je loopt het risico dat je betrokken raakt bij zaken waar je niet bij betrokken wil zijn en vice versa. En je loopt risico aan afbreuk van mensen. De bunker is de bunker, Fok! is Fok!. Zij maken streams, wij kijken hier streams en leveren input en commentaar. Als het door elkaar gaat lopen en dat doet het nu echt vind ik, dan sneeuwen de streams onder.
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zie het juist als een vorm van binding. Hoe meer openheid hoe meer betrokken de kijker zich voelt en hoe trouwer die kijker is/wordt/blijft. Als alle discussie achter obscure en onpersoonlijke mailadressen plaats gaat vinden zullen er véél meer negatieve topics komen met wilde speculaties.
het is dan ook iets waar we zelf op aangedrongen hebben. Sterker nog, wij zouden het liever nog veel interactiever en opener zien.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:52 schreef Dementor het volgende:
![]()
De manier waarop de kijker op dit moment in verbinding staat met de makers is nooit eerder vertoond.
Ja het kan veel beter maar dit is een goed begin, ik ben zo blij dat Fok! hieraan meewerkt.
Dementor, verlies je effe niet uit het oog dat iedereen die in dit topic en dit forum post enkel en alleen de bunker beter en leuker wil maken?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:48 schreef Dementor het volgende:
Ik ga er verder ook niet meer op in, wederom staan de beste stuurlui aan wal en is het schip al lang de haven uitgevaren.
Daar ga ik in eerste instantie wel vanuit.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dementor, verlies je effe niet uit het oog dat iedereen die in dit topic en dit forum post enkel en alleen de bunker beter en leuker wil maken?
Ja, maar die attack had je moeten kenmerken als risico nummer één en daar had al een plannetje voor op de plank kunnen liggen.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er komt zoveel meer bij kijken dan simpelweg het maken van een planning.
Wat dacht je van afgelopen zaterdag gedurende die aanvallen op de site..
Dan mag je binnen enkele minuten met elkaar verschillende scenario's doornemen terwijl op dat zelfde moment de aanvallen gestopt dienen te worden.
quote:Ik ga er verder ook niet meer op in, wederom staan de beste stuurlui aan wal en is het schip al lang de haven uitgevaren.
Daar mag je altijd vanuit gaan. Niemand zeikt hier om het zeiken maar om een beter en leuker programma te maken, anders is het een beetje verspilling van tijd denk je ook niet? Zelfs diehard criticasters als Stefan en Loedertje zijn enthausiast over het programma en streamloggen vrolijk mee. Dat is m.i. hoe FOK! ook een beetje werkt en waarom ik er zo graag kom.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar ga ik in eerste instantie wel vanuit.
Nee want ik weet in dit geval waarom jij dit soort dingen post.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar die attack had je moeten kenmerken als risico nummer één en daar had al een plannetje voor op de plank kunnen liggen.
[..]
[quote]Hiermee diskwalificeer je jezelf toch echt wel een beetje. Je roep zelf te pas en te onpas zaken, je zwengelt regelmatig zelf één en ander aan.
Ik zeg nergens dat ik The Bunker ben en ik neem alle feedback mee maar zaken die in ieder project management boekje staan en die wellicht handig waren geweest daar hebben wij op dit moment vrij weinig aan.quote:Ik lever imo positieve kritiek en commentaar, ga je er opeens niet meer op in? Waarom niet? Past het niet in jouw straatje? Maar is jouw straatje ook het straatje van de Bunker dan? Zegt nu "de Bunker" dat ik één van de beste stuurlui ben of zegt Dementor dat? En hoe weet ik nu uit welk kanaal dat komt?
En dat bedoel ik dus. Jij bent niet "de Bunker", "de Bunker" is een team van mensen en overlevers.
Volgens mij is het niet alleen dat er geen tijd voor is om dingen volgens een boekje te doen, ook een tekort aan mankracht. Het zou fijn zijn als dat (deels) op te lossen is met de mensen die een dagje komen 'meelopen' op de bunker.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:06 schreef Dementor het volgende:
Ik zeg nergens dat ik The Bunker ben en ik neem alle feedback mee maar zaken die in ieder project management boekje staan en die wellicht handig waren geweest daar hebben wij op dit moment vrij weinig aan.
Er was simpelweg geen tijd voor, daar hebben de mensen hier ook enorm veel van geleerd.
Je kunt onmogelijk weten wat de intenties zijn van iedere user in TBO.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daar mag je altijd vanuit gaan. Niemand zeikt hier om het zeiken maar om een beter en leuker programma te maken, anders is het een beetje verspilling van tijd denk je ook niet? Zelfs diehard criticasters als Stefan en Loedertje zijn enthausiast over het programma en streamloggen vrolijk mee. Dat is m.i. hoe FOK! ook een beetje werkt en waarom ik er zo graag kom.
Alles is eerlijk, direct en open maar het lastige is dat als je lang op FOK! post dat je dan de persoon los van de argumenten gaat zien...
Een tekort aan mankracht is inderdaad het grootste probleem.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet alleen dat er geen tijd voor is om dingen volgens een boekje te doen, ook een tekort aan mankracht. Het zou fijn zijn als dat (deels) op te lossen is met de mensen die een dagje komen 'meelopen' op de bunker.
En dat is ook heerlijk. Het is goed voor de teamgeest, en iedereen verkeert continu in een rush.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk in theorie, onhaalbaar in praktijk. Omdat er altijd weer onverwachte dingen tussenkomen die prioriteit hebben. Zoals bijvoorbeeld een crewmember naar het politiebureau brengen, midden in de voetbalspits. Of even snel thuis een wasje draaien.
En die chaos valt eigenlijk best mee. Het is geordende chaos en persoonlijk kan ik niet anders.
Ze bedoelde ik het niet Danny. Ik wil als kijker graag weten waar ik één en ander kwijt kan. Een vast adres is dan perfect voor de streamers. Hoe ze het daar agenda technisch en achter de schermen oplossen is aan hen. Of ik nu van Jantje of Pietje een antwoord krijg zal mij een zorg zijn, ik wil alleen weten waar ik iets kwijt kan en dat er naar gekeken wordt, gaarne eenduidig, los van wisselende crewmembers. Het was een meer organisatorische, om onduidelijkheid te voorkomen. Werken met functies, i.p.v. mensen is niet slecht. We zien dan vanzelf wel welke mensen vandaag of morgen die functie hebben.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zie het juist als een vorm van binding. Hoe meer openheid hoe meer betrokken de kijker zich voelt en hoe trouwer die kijker is/wordt/blijft. Als alle discussie achter obscure en onpersoonlijke mailadressen plaats gaat vinden zullen er véél meer negatieve topics komen met wilde speculaties.
ik zou het houden op het POSTEN van verbetervoorstellen. FOK! is wat dat betreft de officiële discussieplek. Dat is een afspraak gemaakt met Bram en Bart.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt onmogelijk weten wat de intenties zijn van iedere user in TBO.
Ik heb ook berichten gelezen waar wij verder niets mee kunnen, men heeft een bepaald verwachtingspatroon en als The Bunker daar op dit moment niet aan kan voldoen is dat jammer.
Aan de andere kant is er voldoende gelegenheid voor eigen inbreng van de users, dus i.p.v de boel af te kraken is het mailen van verbetervoorstellen fijner.
je zou alles in TBO kwijt moeten kunnen en daar zou dan vanuit de bunker op gereageerd worden. Zo was de afspraak en daar wordt an sich zo nu en dan al teveel van afgeweken imo (hoewel het ook vaak WEL goed gaat). Daarnaast ben je gewoon FOK!user. In dat opzicht heeft Dementor (of juud79, of dieenebart of ditishuub of enjoybram of copycat) helemaal NIETS te vertellen hier. Zij kunnen niet verbieden dat er iets gezegd word, noch je dwingen iets op andere manieren te doen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze bedoelde ik het niet Danny. Ik wil als kijker graag weten waar ik één en ander kwijt kan. Een vast adres is dan perfect voor de streamers. Hoe ze het daar agenda technisch en achter de schermen oplossen is aan hen. Of ik nu van Jantje of Pietje een antwoord krijg zal mij een zorg zijn, ik wil alleen weten waar ik iets kwijt kan en dat er naar gekeken wordt, gaarne eenduidig, los van wisselende crewmembers. Het was een meer organisatorische, om onduidelijkheid te voorkomen. Werken met functies, i.p.v. mensen is niet slecht. We zien dan vanzelf wel welke mensen vandaag of morgen die functie hebben.
Wat al zou kunnen helpen is als crewleden in hun avatar of onder in hun postings zouden zetten wat hun taken zijn en waar ze zich verantwoordelijk voor weten en waar je ze op aan kunt spreken.
Binding is goed, maar teveel binding is slecht. Ik wens als kijker te worden benaderd, als Fok! member, niet als participant, zodat ik vrijuit kan spreken.
Maar Dementor, je geeft zelf aan dat je niet of nauwelijks door je mailbox heen kunt komen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt onmogelijk weten wat de intenties zijn van iedere user in TBO.
Ik heb ook berichten gelezen waar wij verder niets mee kunnen, men heeft een bepaald verwachtingspatroon en als The Bunker daar op dit moment niet aan kan voldoen is dat jammer.
Aan de andere kant is er voldoende gelegenheid voor eigen inbreng van de users, dus i.p.v de boel af te kraken is het mailen van verbetervoorstellen fijner.
Dat zou dan een soort bugmeldtopic moeten worden, maar dan moet het ook alleen daarvoor gebruikt worden.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze bedoelde ik het niet Danny. Ik wil als kijker graag weten waar ik één en ander kwijt kan. Een vast adres is dan perfect voor de streamers.
Ja, posten.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:17 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zou het houden op het POSTEN van verbetervoorstellen. FOK! is wat dat betreft de officiële discussieplek. Dat is een afspraak gemaakt met Bram en Bart.
[..]
je zou alles in TBO kwijt moeten kunnen en daar zou dan vanuit de bunker op gereageerd worden. Zo was de afspraak en daar wordt an sich zo nu en dan al teveel van afgeweken imo (hoewel het ook vaak WEL goed gaat).
daar gaan we aan werken.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, posten.
Maar het mag wel wat centraler op Fok, ik heb geen tijd om constant op Fok alle TBO topics te checken.
Natuurlijk is dat fijner, maar niet iedereen heeft zo 123 een oplossing klaarliggen, dat zul je ook wel begrijpen. Als je aan mij vraagt hoe je ik noem een dwarsstraat oorontsteking geneest, of een automotor uit elkaar sleutelt dan moet ik ook ff googlen hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef Dementor het volgende:
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat al zou kunnen helpen is als crewleden in hun avatar of onder in hun postings zouden zetten wat hun taken zijn en waar ze zich verantwoordelijk voor weten en waar je ze op aan kunt spreken.
misschien in je sig??quote:Op maandag 4 mei 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zet koffie, doe de afwas, veeg wat aan, schrijf een stukje, doe een boodschap, doe een wasje, maak de lunch -oh nee dat doen Juud en Bart al-, vraag of ik iemand nog wat te drinken in kan schenken, loop cafés af voor de juiste koffiefilters, rook even een jointje tussendoor, zet een nieuwsitem op de site, zie dat ik iets fout heb gedaan en vraag Dementor het te fiksen, schrijf, knip én plak een briefje voor de bewoners, maak de redactie schoon, speel portier et cetera, et cetera.
Past dat?
Heb ik ook, maar in het geval van NMNS en zijn eerdere pogingen The Bunker in te komen neem ik het met een korreltje zout.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat fijner, maar niet iedereen heeft zo 123 een oplossing klaarliggen, dat zul je ook wel begrijpen. Als je aan mij vraagt hoe je ik noem een dwarsstraat oorontsteking geneest, of een automotor uit elkaar sleutelt dan moet ik ook ff googlen hoor. Maargoed, zojuist postte Neemmijnietserieus een oplossing voor jullie problemen en toen vond je dat 'de beste stuurlui aan wal staan'. Natuurlijk was het wellicht een oplossing die niet kan gaan werken in de praktijk, maar ik vind dat je altijd een open instelling aan moet nemen mbt kritiek, ook al is dat moelijk.
Daarin heb ik je eerder bijgevallen, het mag inderdaad wel wat strakker en overzichtelijker gemodereerd wordenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, posten.
Maar het mag wel wat centraler op Fok, ik heb geen tijd om constant op Fok alle TBO topics te checken.
Wederom een tekort aan mankracht, ik zit hier al vanaf vorige week maandag en maak extreem lange dagen.
Ik doe het graag omdat het gewoon kickass is maar vraag soms wel even geduld omdat ik achter zoveel zaken tegelijk aan moet.
Ja, dat past als "Manusje van alles, niet aanspreekbaar voor relevante zaken"quote:Op maandag 4 mei 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zet koffie, doe de afwas, veeg wat aan, schrijf een stukje, doe een boodschap, doe een wasje, maak de lunch -oh nee dat doen Juud en Bart al-, vraag of ik iemand nog wat te drinken in kan schenken, loop cafés af voor de juiste koffiefilters, rook even een jointje tussendoor, zet een nieuwsitem op de site, zie dat ik iets fout heb gedaan en vraag Dementor het te fiksen, schrijf, knip én plak een briefje voor de bewoners, maak de redactie schoon, speel portier et cetera, et cetera.
Past dat?
En je lacht.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Past dat?
En dat dekt de lading dan weer niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, dat past als "Manusje van alles, niet aanspreekbaar voor relevante zaken"
Wie verzorgt de handjobs voor de redactieleden dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
En knipoog. En bedenk daar meteen een nieuwe levensfilosofie omheen. En ik roep heel vaak 'KUT!" als ik weer struikel of m'n teen of tiet stoot.quote:
Handjobs? Mij was verteld dat alles met de mond moest.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:24 schreef Stefan het volgende:
Wie verzorgt de handjobs voor de redactieleden dan?
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Handjobs? Mij was verteld dat alles met de mond moest.
Ze wilden kennelijk niet door Stefan gepijpt wordenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je zaterdag van de partij?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar in het geval van NMNS en zijn eerdere pogingen The Bunker in te komen neem ik het met een korreltje zout.
Overdag. 's Avonds heb ik een feestje in A'dam van twee nichten. Die gerieven elkaar maar lekker oraal.quote:
Kwestie van slechte mondopmondreclamequote:Op maandag 4 mei 2009 16:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze wilden kennelijk niet door Stefan gepijpt worden
OK, nu ga ik heftig op mijn PM box lopen F5-en... Gert schiet eens opquote:Op maandag 4 mei 2009 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Overdag. 's Avonds heb ik een feestje in A'dam van twee nichten. Die gerieven elkaar maar lekker oraal.
quote:
Gelukkig ben jij niet degene die daar over gaat al zou je dat maar al te graag willen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Wat is dat een ontzettend sneue opmerking. Als ik die bunker in had willen komen dan had ik dat wel gemeld lullo.
Eergisteren had ik bijvoorbeeld een 100 procent kans om mijn kont erin te draaien. Ik heb dat niet gedaan, sterker nog, ik heb achterlangs één en ander in twijfel getrokken in het gemeld bij relevante personen.
Dit soort opmerkingen van jou, als Bunker crewmember, diskwalificeren je wat mij betreft nogal.
confirmedquote:Op maandag 4 mei 2009 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eergisteren had ik bijvoorbeeld een 100 procent kans om mijn kont erin te draaien. Ik heb dat niet gedaan, sterker nog, ik heb achterlangs één en ander in twijfel getrokken in het gemeld bij relevante personen.
Je loopt op de zaken vooruit.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:29 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
OK, nu ga ik heftig op mijn PM box lopen F5-en... Gert schiet eens op
WOW, d'r staat gewoon een spook bij de redactie op die streamsquote:
Nee hoor, ik moet wachten op bevestiging, maar nu Cc er ook is zit ik op een wipstoelquote:
Huh?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:33 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moet wachten op bevestiging, maar nu Cc er ook is zit ik op een wipstoel
Prima dat je afzet tegen NMNS (je hebt dat schijnbaar nodig om jezelf te rechtvaardigen), maar wel graag met relevante en steekhoudende argumenten. Als ik mee had willen werken had ik mijzelf wel op die lijst gezet hier.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet degene die daar over gaat al zou je dat maar al te graag willen.![]()
Ik ga weer even door met mijn werk zodat de streamers weer een leuke avond krijgen, daar gaat het om.
Het gaat er nu om dat een aantal topics centraal komen te staan zodat de communicatie beter verloopt, het gaat hier niet om jou.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Prima dat je afzet tegen NMNS (je hebt dat schijnbaar nodig om jezelf te rechtvaardigen), maar wel graag met relevante en steekhoudende argumenten. Als ik mee had willen werken had ik mijzelf wel op die lijst gezet hier.
*jaloers is*quote:Op maandag 4 mei 2009 16:33 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moet wachten op bevestiging, maar nu Cc er ook is zit ik op een wipstoel
Wat voor topics dan? Wat wil je allemaal centraal hebben?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het gaat er nu om dat een aantal topics centraal komen te staan zodat de communicatie beter verloopt, het gaat hier niet om jou.
Voornamelijk redactioneel werk maar ik zit ook wel eens bij de regie aan de knoppen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat voor topics dan? Wat wil je allemaal centraal hebben?
Wat is overigens precies jouw functie bij de bunker?
Ik ben al weg Dementor, succes d'r maar meequote:Op maandag 4 mei 2009 16:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het gaat er nu om dat een aantal topics centraal komen te staan zodat de communicatie beter verloopt, het gaat hier niet om jou.
Kun je eens uitleggen wat de structuur van de redactie is?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voornamelijk redactioneel werk maar ik zit ook wel eens bij de regie aan de knoppen.
Ik ga daar een apart topic over openen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Kun je eens uitleggen wat de structuur van de redactie is?
Bram: algemene baas
Bart: hoofdredactie
Huub? wat voor redactie doet hij?
Jij doet redactie en beetje regie en coordineert de vrijwilligers
Vrijwilligers doen streams verslaan
Mariell doet PR
Wie beslist nu wat er uitgevoerd wordt door de deelnemers?
Topquote:Op maandag 4 mei 2009 16:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga daar een apart topic over openen.
Ja wellicht.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Top![]()
Denk dat velen nu benieuwd zijn hoe eea in zijn gang gaat. Kun je ook een groepsfoto ofzo maken?
Ik denk dat velen deze discussie hier met verbazing lezen maar zich er (heel verstandig) buiten houden.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Top![]()
Denk dat velen nu benieuwd zijn hoe eea in zijn gang gaat. Kun je ook een groepsfoto ofzo maken?
Dat wordt een hele klus, met al die werkzaamheden, subwerkzaamheden en subsubwerkzaamheden die een ieder doet.quote:
Nieuw sub-topic openen ?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt een hele klus, met al die werkzaamheden, subwerkzaamheden en subsubwerkzaamheden die een ieder doet.
Subwerkzaamheden en subsubwerkzaamheden in een bunker die eigenlijk het keldertje van johan vlemmix is? Dat is mentaaltechnisch gezien niet iets wat ik nog zomaar uit kan wissen nuquote:Op maandag 4 mei 2009 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt een hele klus, met al die werkzaamheden, subwerkzaamheden en subsubwerkzaamheden die een ieder doet.
Ik raak nu even mijn borsten aan terwijl ik aan jou denk. Helpt dat?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:30 schreef Maanvis het volgende:
Subwerkzaamheden en subsubwerkzaamheden in een bunker die eigenlijk het keldertje van johan vlemmix is? Dat is mentaaltechnisch gezien niet iets wat ik nog zomaar uit kan wissen nu.
Ik zal je zo mijn rekeningnummer ff PM-en om de kosten van een lobotomie te betalenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik raak nu even mijn borsten aan terwijl ik aan jou denk. Helpt dat?
Dat valt wel meequote:Op maandag 4 mei 2009 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |