wordquote:
48 uur vliegt om als het gezellig isquote:
Ga jij trouwens ook even weg met jouw reactie in het Primera Division toto topicquote:
Wie wat waar wanneer?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Ga jij trouwens ook even weg met jouw reactie in het Primera Division toto topic![]()
Ik vind het wel erg stoer dat je je perse op mij richt, hoor.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wie wat waar wanneer?
Zit je er echt mee dat ik je dom heb genoemd?
Sorry hoor, maar als ik (als organisator) vergeet of niet de mogelijkheid heb om snel de volgende ronde te plaatsen voor de toto dan mag een deelnemer aan de desbetreffende toto van mij best de nieuwe ronde plaatsen. Als je die dan niet kunt vinden, dan vind ik je dom..... Dat heeft niets met stoerdoenerij te maken, dat heeft dan meer met jouw onkunde te maken.quote:Op maandag 4 mei 2009 02:27 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg stoer dat je je perse op mij richt, hoor.
Zo offtopic was ie niet hoorquote:Vooral met een complete off-topic post. (Daar kan ik met je mee praten)
?quote:
Meer bedoel je?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:18 schreef Bjoro het volgende:
nou kijken of ik van deze dag mee ga meemaken dan die van gisteren
altijd meer, toch ?quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 13:21 schreef SCH het volgende:
Ik heb het kassameisje spontaan anaal genomen uit feestvreugde![]()
![]()
Arm kindquote:Op maandag 4 mei 2009 13:21 schreef SCH het volgende:
![]()
![]()
Ik heb kaarten voor de bekerfinale
![]()
Ik denk dat ze niks heeft gevoeld hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 13:40 schreef SCH het volgende:
Het lukte niet goed hoor. Ze had haar broek nog aan, misschien was dat het
Viespeukquote:Op maandag 4 mei 2009 13:21 schreef SCH het volgende:![]()
![]()
Ik heb kaarten voor de bekerfinale
![]()
Wie weet heeft sezten daar wel een antwoord opquote:Op maandag 4 mei 2009 14:30 schreef SCH het volgende:
Als ik nu vast 2 minuten stil ben mag ik dan vanavond doorkwebbelen?
Neequote:Op maandag 4 mei 2009 14:30 schreef SCH het volgende:
Als ik nu vast 2 minuten stil ben mag ik dan vanavond doorkwebbelen?
Die is vanochtend om 8 uur al 2 minuten stil geweest, wedden.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wie weet heeft sezten daar wel een antwoord op.
ik ben vanochtend om 8 uur 2 uurtjes stil geweest !quote:Op maandag 4 mei 2009 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Die is vanochtend om 8 uur al 2 minuten stil geweest, wedden.
ppffff....voor mij voorlopig niet !quote:Op maandag 4 mei 2009 15:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Eerst vanavond sezten.
Morgen dronken worden, heul erg waarschijnlijk.
jammer dat er zo'n rare naam op staatquote:
Is die weer niet lief geweest ?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Had je het maar niet gezegd dan kon je nu nog posten.
oh en het toernooi staat op de FPquote:Op maandag 4 mei 2009 16:42 schreef remlof het volgende:
sezten vind het nodig een mod uit te schelden terwijl ie net terug is van een ban, week weg nu.
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:14 schreef SCH het volgende:
Wie schold setzen uit dan? Volgens mij heeft hij echt een probleem, heb ook wel een beetje met hem te doen. Als je in korte tijd zoveel mensen tegen je in het harnas jaagt.
Een mod.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:42 schreef remlof het volgende:
sezten vind het nodig een mod uit te schelden terwijl ie net terug is van een ban, week weg nu.
Een mod die swarmahoer heetquote:Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[KLB SC #1225] over 112 topics staat hierzo #1337
Nee, dat lijkt me niet. Niet het hele land ligt plat toch?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trouwens, wat ik me dan afvraag he, gaan de lijnen van 112 ook 2min op stil om 20.00?
Nee.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trouwens, wat ik me dan afvraag he, gaan de lijnen van 112 ook 2min op stil om 20.00?
Zou vreemd zijn he.quote:
You must be jokingquote:Op maandag 4 mei 2009 19:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Achteraf gezien wellicht wel logisch. Maar hebben jullie dat nooit dan ofzo, dat er ineens een vraag in je opkomt, terwijl je het antwoord eigenlijk wel al weet?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zou vreemd zijn he.
Krijgt je vriend(in) om 20:00 uur een hartaanval zou je eerst 2 minuten moeten wachten voordat je zou kunnen bellen.
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Achteraf gezien wellicht wel logisch. Maar hebben jullie dat nooit dan ofzo, dat er ineens een vraag in je opkomt, terwijl je het antwoord eigenlijk wel al weet?.
Eigenlijk de hele dag door. Zo vroeg ik me net nog af hoe laat de dodenherdenking ook alweer isquote:Op maandag 4 mei 2009 19:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Achteraf gezien wellicht wel logisch. Maar hebben jullie dat nooit dan ofzo, dat er ineens een vraag in je opkomt, terwijl je het antwoord eigenlijk wel al weet?.
[KLB SC #1225] over 112 topics staat hierzo #1337quote:Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jij als FA he Ray, als je voor het woord mongool al 1 week ban krijgt, dan is het hek van de dam niet?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat er alleen maar om het woord 'mongool' een ban wordt gegeven.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij als FA he Ray, als je voor het woord mongool al 1 week ban krijgt, dan is het hek van de dam niet?
Ray is geen FA en dat zal echt niet het enige zijn waarvoor hij is gebanned.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij als FA he Ray, als je voor het woord mongool al 1 week ban krijgt, dan is het hek van de dam niet?
Sorry, moest zijn oud-FA. Maar hij was pas net terug en er staat dat het komt door zijn gescheld richting een mod. Nou vind ik sezten een debiel. Krijg ik nu ook een ban?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ray is geen FA en dat zal echt niet het enige zijn waarvoor hij is gebanned.
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:50 schreef Breach het volgende:
Krijg ik nu ook een ban?
quote:Edit: Nou is het niet richting jullie bedoeld hoor, maar het is meer een soort van verontwaardiging.
Het zal altijd een optelsom zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Sorry, moest zijn oud-FA. Maar hij was pas net terug en er staat dat het komt door zijn gescheld richting een mod. Nou vind ik sezten een debiel. Krijg ik nu ook een ban?
Edit: Nou is het niet richting jullie bedoeld hoor, maar het is meer een soort van verontwaardiging.
De FA's zullen wel redenen hebben en het kan mij vrij weinig schelen. Hij post ook in andere fora, dus zal daar wel een aantal notes verzameld hebben. I don't fucking care.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Sorry, moest zijn oud-FA. Maar hij was pas net terug en er staat dat het komt door zijn gescheld richting een mod. Nou vind ik sezten een debiel. Krijg ik nu ook een ban?
Edit: Nou is het niet richting jullie bedoeld hoor, maar het is meer een soort van verontwaardiging.
SCH, wist je dat slechts 0,518% van je notes van mij is? Lief hè, eigenlijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:52 schreef SCH het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het ook wat zwaar maar hij heeft het maar aan 1 iemand te danken: zichzelf. Na een ban moet je je gewoon even koest houden, daar weet ik alles van.
niet gek met zoveel notesquote:Op maandag 4 mei 2009 19:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
SCH, wist je dat slechts 0,518% van je notes van mij is? Lief hè, eigenlijk.
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:02 schreef Bjoro het volgende:
wat prechtig xeg van Fok ! tijdens de 2 min stilte !!!!
Respect !
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
SCH, wist je dat slechts 0,518% van je notes van mij is? Lief hè, eigenlijk.
Ik denk een procentje of 4 hoger.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:09 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Lief hoor, ook dat je dat uitrekent.
De rest is van sijmz zeker?
En...weet je het al ?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:37 schreef SCH het volgende:
Eigenlijk de hele dag door. Zo vroeg ik me net nog af hoe laat de dodenherdenking ook alweer is![]()
Weeknieprecies, dacht ergens rond de 350 ofzo.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:16 schreef Breach het volgende:
Hoeveel notes heb jij SCH?
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Weeknieprecies, dacht ergens rond de 350 ofzo.
Ik ken niemand die meer echte notes heeft dan SCH.quote:
Ookt Tong nietquote:Op maandag 4 mei 2009 20:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ken niemand die meer echte notes heeft dan SCH.
Jawel er is iemand die meer notes heeft.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ken niemand die meer echte notes heeft dan SCH.
quote:
Ik ookquote:Op maandag 4 mei 2009 20:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel er is iemand die meer notes heeft.
Ow, ik las over het "echte" heen
quote:03-01-2007 18:52 doe ik er als zwarte nog eentje bij
quote:03-05-2007 00:54 Oow Eindhoven,
Is wonderful,
En aan het eind van het seizoen weer overvol,
Het stratumseind,
En stadhuisplein,
Het kampioensfeest zal weer in het zuiden zijn!
quote:14-02-2008 21:48 Meest fanatieke mod ever!
quote:05-05-2008 13:27 Jij hebt de eer om mijn eerste note te zijn!
vind je het eigenlijk niet een beetje zielig dat je er zo trots op bent ?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:37 schreef SCH het volgende:
Wat zijn onechte notes dan?
tong80 heeft er veel minder.
De meeste van mij zijn trouwens niet van VBL denk ik, maar een heel klein deel. Zal vooral POL zijn, uit mijn ruige tijd
Huh, waar leid je uit af dat ik er trots op ben?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vind je het eigenlijk niet een beetje zielig dat je er zo trots op bent ?
Die reactie staat er nogquote:Op maandag 4 mei 2009 21:05 schreef Suijk het volgende:
Ik sta al 300 jaar op 6 notes. Waar de laatste over gaat kan ik wel raden.
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die reactie staat er nog.
Volgens mij mag ik dit helemaal niet doen. Okay, ik stop. Sorry FA's
.
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die reactie staat er nog.
Volgens mij mag ik dit helemaal niet doen. Okay, ik stop. Sorry FA's
.
| Forum Opties | |
|---|---|