Een mod die swarmahoer heetquote:Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[KLB SC #1225] over 112 topics staat hierzo #1337
Nee, dat lijkt me niet. Niet het hele land ligt plat toch?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trouwens, wat ik me dan afvraag he, gaan de lijnen van 112 ook 2min op stil om 20.00?
Nee.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trouwens, wat ik me dan afvraag he, gaan de lijnen van 112 ook 2min op stil om 20.00?
Zou vreemd zijn he.quote:
You must be jokingquote:Op maandag 4 mei 2009 19:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Achteraf gezien wellicht wel logisch. Maar hebben jullie dat nooit dan ofzo, dat er ineens een vraag in je opkomt, terwijl je het antwoord eigenlijk wel al weet?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zou vreemd zijn he.
Krijgt je vriend(in) om 20:00 uur een hartaanval zou je eerst 2 minuten moeten wachten voordat je zou kunnen bellen.
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Achteraf gezien wellicht wel logisch. Maar hebben jullie dat nooit dan ofzo, dat er ineens een vraag in je opkomt, terwijl je het antwoord eigenlijk wel al weet?.
Eigenlijk de hele dag door. Zo vroeg ik me net nog af hoe laat de dodenherdenking ook alweer isquote:Op maandag 4 mei 2009 19:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Achteraf gezien wellicht wel logisch. Maar hebben jullie dat nooit dan ofzo, dat er ineens een vraag in je opkomt, terwijl je het antwoord eigenlijk wel al weet?.
[KLB SC #1225] over 112 topics staat hierzo #1337quote:Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jij als FA he Ray, als je voor het woord mongool al 1 week ban krijgt, dan is het hek van de dam niet?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat er alleen maar om het woord 'mongool' een ban wordt gegeven.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij als FA he Ray, als je voor het woord mongool al 1 week ban krijgt, dan is het hek van de dam niet?
Ray is geen FA en dat zal echt niet het enige zijn waarvoor hij is gebanned.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij als FA he Ray, als je voor het woord mongool al 1 week ban krijgt, dan is het hek van de dam niet?
Sorry, moest zijn oud-FA. Maar hij was pas net terug en er staat dat het komt door zijn gescheld richting een mod. Nou vind ik sezten een debiel. Krijg ik nu ook een ban?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ray is geen FA en dat zal echt niet het enige zijn waarvoor hij is gebanned.
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:50 schreef Breach het volgende:
Krijg ik nu ook een ban?
quote:Edit: Nou is het niet richting jullie bedoeld hoor, maar het is meer een soort van verontwaardiging.
Het zal altijd een optelsom zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Sorry, moest zijn oud-FA. Maar hij was pas net terug en er staat dat het komt door zijn gescheld richting een mod. Nou vind ik sezten een debiel. Krijg ik nu ook een ban?
Edit: Nou is het niet richting jullie bedoeld hoor, maar het is meer een soort van verontwaardiging.
De FA's zullen wel redenen hebben en het kan mij vrij weinig schelen. Hij post ook in andere fora, dus zal daar wel een aantal notes verzameld hebben. I don't fucking care.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Sorry, moest zijn oud-FA. Maar hij was pas net terug en er staat dat het komt door zijn gescheld richting een mod. Nou vind ik sezten een debiel. Krijg ik nu ook een ban?
Edit: Nou is het niet richting jullie bedoeld hoor, maar het is meer een soort van verontwaardiging.
SCH, wist je dat slechts 0,518% van je notes van mij is? Lief hè, eigenlijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:52 schreef SCH het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het ook wat zwaar maar hij heeft het maar aan 1 iemand te danken: zichzelf. Na een ban moet je je gewoon even koest houden, daar weet ik alles van.
niet gek met zoveel notesquote:Op maandag 4 mei 2009 19:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
SCH, wist je dat slechts 0,518% van je notes van mij is? Lief hè, eigenlijk.
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:02 schreef Bjoro het volgende:
wat prechtig xeg van Fok ! tijdens de 2 min stilte !!!!
Respect !
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
SCH, wist je dat slechts 0,518% van je notes van mij is? Lief hè, eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |