Licht dat dan maar eens toequote:
Hoe heeft het eigenlijk zo ver kunnen komen dat die kwast überhaupt op tv is gekomen en dan ook nog tot overmaat van ramp in een redelijk kwaliteitsprogramma als de DWDD blijft terug komen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:47 schreef devl1nsect het volgende:
Die gast zingt zo vals als een kraai en kan niet eens echt gitaar spelen. Prutser.
EN HIJ IS ZO LEUK LIVE! DAN KRIJGT HIJ HET PUBLIEK MEE ENZO!!!1!!
Ja, DJ Tiesto kan dat ook. Wil dan niet zeggen dat je met een muziek grootheid als Bob Dylan vergeleken moet worden.
Meer een entertainer. En dat zijn de clini clowns ook.
Hu-morquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:18 schreef BluesRebel het volgende:
Ik overwoog gisteravond toen ik DWDD zag om dit topic te openen.. Wat een waardeloos stuk stront. Vooral toen hij die hoge ´Aaaaaaaah´ ging doen..... WAT VALS!
Weg ermee!
Nee,quote:Op zondag 3 mei 2009 00:27 schreef Heathen. het volgende:
Ik raad hem aan. Serieus, alles wat in dwdd te zien is werkt op de een of andere manier niet. Maar op dat album klinkt het echt lekker.
Onzin uitkramen laat ik aan jou over.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:06 schreef n0r het volgende:
Bob Dylan = koning![]()
&Blonchi, misschien moet je het daadwerkelijk eens luisteren voordat je dat soort onzin uitkraamt
Tiesto.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:47 schreef devl1nsect het volgende:
Die gast zingt zo vals als een kraai en kan niet eens echt gitaar spelen. Prutser.
EN HIJ IS ZO LEUK LIVE! DAN KRIJGT HIJ HET PUBLIEK MEE ENZO!!!1!!
Ja, DJ Tiesto kan dat ook. Wil dan niet zeggen dat je met een muziek grootheid als Bob Dylan vergeleken moet worden.
Meer een entertainer. En dat zijn de clini clowns ook.
Jij snapt het héle principe van rockmuziekquote:Op zondag 3 mei 2009 02:33 schreef blonchi het volgende:
[..]
Onzin uitkramen laat ik aan jou over.
Dylan kón en kán niet zingen. Dus moet hij gewoon z'n bakkes houden. Hij is baanbrekend geweest in de popmuziek. Ben ik het mee eens. Maar veel betere performers dan dhr. Dylan zelf hebben zijn muziek pas draaglijk gemaakt.
Maar goed, beste dorpshippie, onder het genot van welk geestverruimend middel dan ook, word je vanzelf minder kritisch en gaan je zintuigen anders functioneren.
En dan dat omhoog gevallen, door links Amsterdam geknuffelde, naïeve blonde kind: Die kan dus óók niet zingen. Geef hem een rol als Lennert Nijgh en leg hem in hemelsnaam het zwijgen op.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |