ik heb een bb slen green paprika. had je afgelopen zondag ff moeten voelenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:19 schreef Reinhilde het volgende:
Davinia, tobi vind ik mooi, maar niet WOW! zoals de chococabana. Daarvoor vind ik de kleurstelling iets te licht. Indio ultramarin vind ik erg mooi, maar goeiemorgen, 109,95 voor een mt6!ik wacht wel tot die ooit een keer in de sonderpreise staat
.
BBslen ken ik alleen van naam, geen idee hoe dik/dun/grippy die zijn.
Ik vind zara ocean ook een prachtige knalkleur. En die nieuwe zara niike lonkt ook.Maar chocco ook.
En om nou alleen maar zara's te hebben is ook weer zoiets.
Ik had aangevinkt dat -ie niet op externe sites mocht, daarom deed ie het hier niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:10 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
ik heb een bb slen green paprika. had je afgelopen zondag ff moeten voelen
jammer dat de kleurenje niet bevallen.
webkim, ik kan dat filmpje zo niet openen.
staat-ie op youtube? met welke titel?
En Hoppediz Das Leichte Dublin dan? Handig voor als Cairo in de was zitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:47 schreef Reinhilde het volgende:
BBslen is een fijne doek dus?
Waves is ook mooi idd Kim. En over zelf verven zat ik ook al te denken, mn shorty is zo goed gelukt en heeft ook wel de kleuren die ik zoek. Maar hij is te short.
Als ik zou móeten vergelijken zou ik de vergelijking maken met een strepenStorch qua draagkracht: dat zit wel snor dus. Ze worden erg snel zacht en ze zijn aan de dikke kant. Niet zo dik als sommige Hopps, maar wel dikker dan Storchs en Didys. Maar ik ben erg erg erg verguld met mijn Neobulle.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:54 schreef freecell het volgende:
Neobulle ken ik helemaal niet?
Wat voor doeken zijn dat? Ervaring iemand?
geruild met iemand op thebabywearerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:23 schreef cattie het volgende:
Tearsong, waar heb je deze doek eigenlijk gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |