ik heb een bb slen green paprika. had je afgelopen zondag ff moeten voelenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:19 schreef Reinhilde het volgende:
Davinia, tobi vind ik mooi, maar niet WOW! zoals de chococabana. Daarvoor vind ik de kleurstelling iets te licht. Indio ultramarin vind ik erg mooi, maar goeiemorgen, 109,95 voor een mt6!ik wacht wel tot die ooit een keer in de sonderpreise staat
.
BBslen ken ik alleen van naam, geen idee hoe dik/dun/grippy die zijn.
Ik vind zara ocean ook een prachtige knalkleur. En die nieuwe zara niike lonkt ook.Maar chocco ook.
En om nou alleen maar zara's te hebben is ook weer zoiets.
Ik had aangevinkt dat -ie niet op externe sites mocht, daarom deed ie het hier niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:10 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
ik heb een bb slen green paprika. had je afgelopen zondag ff moeten voelen
jammer dat de kleurenje niet bevallen.
webkim, ik kan dat filmpje zo niet openen.
staat-ie op youtube? met welke titel?
En Hoppediz Das Leichte Dublin dan? Handig voor als Cairo in de was zitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:47 schreef Reinhilde het volgende:
BBslen is een fijne doek dus?
Waves is ook mooi idd Kim. En over zelf verven zat ik ook al te denken, mn shorty is zo goed gelukt en heeft ook wel de kleuren die ik zoek. Maar hij is te short.
Als ik zou móeten vergelijken zou ik de vergelijking maken met een strepenStorch qua draagkracht: dat zit wel snor dus. Ze worden erg snel zacht en ze zijn aan de dikke kant. Niet zo dik als sommige Hopps, maar wel dikker dan Storchs en Didys. Maar ik ben erg erg erg verguld met mijn Neobulle.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:54 schreef freecell het volgende:
Neobulle ken ik helemaal niet?
Wat voor doeken zijn dat? Ervaring iemand?
geruild met iemand op thebabywearerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:23 schreef cattie het volgende:
Tearsong, waar heb je deze doek eigenlijk gekocht?
Ik heb 2 neobulle-doeken, Simon (goede keus, Reinhilde!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:54 schreef freecell het volgende:
Neobulle ken ik helemaal niet?
Wat voor doeken zijn dat? Ervaring iemand?
ha! dat zegt echt heulemaal niets. M. en ik hebben allebei donkere ogen en donker haar. Behold onze dochters:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:21 schreef oeke het volgende:
![]()
Maar als ik me goed herinner van biologielessen is het zeer waarschijnlijk dat de onze net zulke bruine kijkers krijgt als Thomas![]()
Maar dat zie je dus pas na een paar maanden....![]()
Maar ook niet onmogelijk. Een neef van mij heeft bruine ogen terwijl zijn beide ouders blauwe ogen hebben.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:27 schreef Jojogirl het volgende:
Ach er zitten vast blauwogen in de familie en dan is het helemaal niet gek dat 2 bruinogige ouders kinderen krijgen met blauwe ogen. Andersom (dus ouders blauw en kindjes bruin) is veel onwaarschijnlijker.
Ja idd, dat was mij ook al opgevallen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:35 schreef owlet het volgende:
Ik durf te wedden dat er binnen no-time een aubergine in de verkoophoek op het andere forum staat. Er is daar iemand die echt élke roze of paarse doek koopt die uit komt en ze stuk voor stuk na een paar weken max. weer nieuw in de doos doorverkoopt
Op jouw foto lijken de buitenste banen veel roze/roder/paarser..quote:
Hmmmmmm....quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:29 schreef owlet het volgende:
Jojo, bij lilababy kan je nu aangeven welke zara je zou willen hebben en dat bestelt zij ze in het groot in. Dat zijn ze er ook pas begin juni, maar dan heb je niet het risico dat je extra belasting hoeft te betalen
aarrgh.... hij is toch wel erg mooi zeg, lekker zomers. Als hij niet snel verkoopt ben ik ook niet heel verdrietig geloof ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:11 schreef Macka66 het volgende:
Didymos kan niet fotograferen, dat weten we toch!
Martinfoto bij zonnig daglicht van een Flickr pagina
[ afbeelding ]
[/sub]
quote:en de grap van de toverballen, owlet?![]()
m'n zara forest. Ook mooi, maar ik gebruik hem gewoon te weinig omdat ik bijna geen groen draag. Binnenkort komt er nog wel een nieuwe zara hier in huisquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:48 schreef Floria het volgende:
Oeh mooi tearsong! En welke doek heb je daarvoor geruild/ (nee we zijn geen aagjes ;-) !)
Het is wat offtopic, maare, het schijnt dat als je baby een jaar is, dat dan de oogkleur definitief is. Tot die tijd kan de kleur nog veranderen. Vaak begint de verandering pas na een halfjaar, dus dan zou je het eerste halfjaar doeken kunnen kopen die bij blauw/grijze ogen passenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:59 schreef oeke het volgende:
Leuk al die verschillende oogkleuren! Dan staat ons hier misschien ook nog een leuke verrassing te wachten!![]()
En dat verschil van foto's van Didymos is echt enorm![]()
In het 'echt' vind ik Martin veel mooier!
Raar zeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |