van 11 tot 1 is 2 uurtjesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef Probinski het volgende:
[..]
Ook en gister doodgewerkt, vandaag van 11tot 1 gewerkt, toen pwnd bij glaasje enzo, dus ja
Je denkt echt dat ik een kansloos figuur ben he?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Weet ik, alleen ik reaguurde toch een beetje serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lifes hardquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef Probinski het volgende:
[..]
Ook en gister doodgewerkt, vandaag van 11tot 1 gewerkt, toen pwnd bij glaasje enzo, dus ja
DuurDDDDDDDDDDDDDD ook altijd even voordat je je nederlandse les hebt bereikt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:27 schreef Clif het volgende:
[..]
het fietsen vind ik opzich niet vervelend word ik tenminste wakkeren lkkr muziek luisteren
het enige vervelende is dat je altijd zo ver weg moet
en dat het even duurd voordat je er bent
Ja nou, na een dag als gister is dat al veelquote:
Ja, dat het zoveel tijd in beslag neemt.. sommige klasgenootjes zijn in 5 minuten thuis, ik moet dan nog 10 kmquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:27 schreef Clif het volgende:
[..]
het fietsen vind ik opzich niet vervelend word ik tenminste wakkeren lkkr muziek luisteren
het enige vervelende is dat je altijd zo ver weg moet
en dat het even duurd voordat je er bent
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:27 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
DuurDDDDDDDDDDDDDD ook altijd even voordat je je nederlandse les hebt bereikt.
Waterquote:
quote:
Ach volgend jaar moet ik elke dag naar Utrechtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:28 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ja, dat het zoveel tijd in beslag neemt.. sommige klasgenootjes zijn in 5 minuten thuis, ik moet dan nog 10 km
Wel gezond!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:28 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ja, dat het zoveel tijd in beslag neemt.. sommige klasgenootjes zijn in 5 minuten thuis, ik moet dan nog 10 km
hihiquote:
jup dat heb ik ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:28 schreef Fidelity het volgende:
[..]
www.9292ov.nlquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach volgend jaar moet ik elke dag naar Utrecht
Ik weet niet waarom.. maar ik denk steeds dat jij een meisje bentquote:
Z'n avatar is ook een meidquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:29 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom.. maar ik denk steeds dat jij een meisje bent
40-50 minuten ongeveerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |