quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
JA ECHT HE HET IS ALLEMAAL JULLIE SCHULD DAT IK NOG VRIJGEZEL BEN STELLETJE OVERSEKSTE PUBERS VERDOMME
Fiets je altijd een uur om naar school te gaan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:22 schreef Clif het volgende:
[..]
dat doe ik wel weer als ik naar school moet
Om precies te zijn 6 met jou meegeteldquote:
geslacht: Manquote:
drie kwartier heen en trug en als ik sportief wil doen een half uurquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Fiets je altijd een uur om naar school te gaan?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik voel nooit aan mijn fucking dood, eerlijk gezegd.
Shemalequote:
Hoe de fuckingduck kan dat slijmen zijn?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef KingGone het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG
SLIJMMMMMMMMMMMMMMMM.
Daten?
Ik dacht dat jij wel zou moeten weten dat dat niet serieus bedoelt was.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:24 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Neen, je moet gewoon niet op internet meisjes proberen te versieren, maar gezellig in het echte leven.
Haha grapjasquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik voel nooit aan mijn fucking dood, eerlijk gezegd.
Same here! Ik vind het wel chill om eerlijk te zijn, iPod in..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef Clif het volgende:
[..]
drie kwartier heen en trug en als ik sportief wil doen een half uur![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel zou moeten weten dat dat niet serieus bedoelt was.
Weet ik, alleen ik reaguurde toch een beetje serieus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel zou moeten weten dat dat niet serieus bedoelt was.
Ook en gister doodgewerkt, vandaag van 11tot 1 gewerkt, toen pwnd bij glaasje enzo, dus jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef Clif het volgende:
[..]
wadan? ow wacht probin is pwnd by beeltje/glaasje
quote:
het fietsen vind ik opzich niet vervelend word ik tenminste wakkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:26 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Same here! Ik vind het wel chill om eerlijk te zijn, iPod in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |