Kan ook aan jou gaan zittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Ik wist niet dat je tegenwoordig ook via de computer elkaar kan aanraken?quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:17 schreef ImTheBase het volgende:
De mensen die mij zojuist gequote hebben vinden Fidelity tof en proberen aandacht te krijgen.
Hihi
Ssssssssttquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:17 schreef ImTheBase het volgende:
De mensen die mij zojuist gequote hebben vinden Fidelity tof en proberen aandacht te krijgen.
Hihi
kijk maar uit straks springt sjoerd er nog uitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:18 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je tegenwoordig ook via de computer elkaar kan aanraken?
Met een reep chocola en een toffe film jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:18 schreef Clif het volgende:
[..]
kijk maar uit straks springt sjoerd er nog uit
Coolquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:18 schreef Clif het volgende:
[..]
kijk maar uit straks springt sjoerd er nog uit
en een potje vaselinequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Met een reep chocola en een toffe film ja
Altijdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:19 schreef Fidelity het volgende:
[..]
CoolMoet die wel mijn beeldscherm heel laten
Ik heb soms last van een droge huid jaquote:
Kerel hou is op, heel m'n scherm begint nat te worden van je geslijmquote:
en waarom wil je het dan naar zhe nlc mee nemenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb soms last van een droge huid ja
Wheheheheheequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kerel hou is op, heel m'n scherm begint nat te worden van je geslijm.
Doekje erover, en je fapvlekken zijn ook weer wegquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
waar is de dwijlquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Voor mijn droge huidquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:20 schreef Clif het volgende:
[..]
en waarom wil je het dan naar zhe nlc mee nemen
Lees de laatste 2 woordenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Doekje erover, en je fapvlekken zijn ook weer weg
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Doekje erover, en je fapvlekken zijn ook weer weg
Zekerquote:
Uhuh, ook weer uur gefietst vandaagquote:
Pervert.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef Clif het volgende:
[..]
yeaen ik heb gezellig de hele dag binnen gezeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A tout le monde
A tout les amis
Je vous aime
Je dois partir
Let op, iemand wiens naam begint met Sjoe gaat hierop reageren en in die post komt Fidelty in voorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef KingGone het volgende:
én het gek vinden dat hier geen chicks komen...
Inderdaad! En nog steeds.. als mijn fiets niet nog halfverkracht was door die kutfietsenstelerts was ik nu lekker gaan fietsenquote:
JA ECHT HE HET IS ALLEMAAL JULLIE SCHULD DAT IK NOG VRIJGEZEL BEN STELLETJE OVERSEKSTE PUBERS VERDOMMEquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef KingGone het volgende:
én het gek vinden dat hier geen chicks komen...
we zullen zienquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Let op, iemand wiens naam begint met Sjoe gaat hierop reageren en in die post komt Fidelty in voor.
Zet 'm in een fietsenstallingquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:22 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Inderdaad! En nog steeds.. als mijn fiets niet nog halfverkracht was door die kutfietsenstelerts was ik nu lekker gaan fietsen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
JA ECHT HE HET IS ALLEMAAL JULLIE SCHULD DAT IK NOG VRIJGEZEL BEN STELLETJE OVERSEKSTE PUBERS VERDOMME
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
JA ECHT HE HET IS ALLEMAAL JULLIE SCHULD DAT IK NOG VRIJGEZEL BEN STELLETJE OVERSEKSTE PUBERS VERDOMME
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had haast en die zaten vol. Maar ach, heb het gewoon weer gedaan en mijn andere fiets heeft het wél overleefd, al stond hij opeens compleet ergens andersquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen, je moet gewoon niet op internet meisjes proberen te versieren, maar gezellig in het echte leven.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |