Zo vaak milf lapohunt ik ook weer niet hoorquote:
Tja, moet je het niet lezenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Echt soms krijg ik last van plaatsvervangende schaamte als ik last.fm shoutboxen lees.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo vaak milf lapohunt ik ook weer niet hoor
Wel want jij vindt Stahlgewitter vet om de tekstquote:
quote:
Brendon zegt:quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:51 schreef Probinski het volgende:
[..]
Wel want jij vindt Stahlgewitter vet om de tekst
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:54 schreef Desunoto het volgende:
Hier de verzameling smileys van 1 pagina shoutbox:
xD T___T <3 <3 ;_; *-* x3 *-*xD x3
*_________* ;D
XD >: O___________________________O
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:51 schreef Probinski het volgende:
[..]
Wel want jij vindt Stahlgewitter vet om de tekst
Tienerhoeren zijn duur.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Brendon zegt:
jup, dus op je rug and take it like a teen whore maar ik hou wel van je !!
Brendon zegt:
en jij toch van mij, schatje
en nu snel liggen. Sletquote:
quote:
wat ben je ana het schrijven?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:56 schreef Juicyhil het volgende:
Godsamme, het stuk wat ik aan het schrijven ben komt maar niet af
Ohaiquote:
je weet wel wat ik lekker vindquote:
Schrijven waarover?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:56 schreef Juicyhil het volgende:
Godsamme, het stuk wat ik aan het schrijven ben komt maar niet af
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je weet wel wat ik lekker vind
Review van gisterenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat ben je ana het schrijven?
Hey Piet Piraatquote:
Ik weet alles van je, hun.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je weet wel wat ik lekker vind
voor FOK!?quote:
niet allesquote:
Zie je niet wat ze aanheeftquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussen Tiel en Arnhem?quote:
Nee gekkie, jullie geven me geen toegangskaartjesquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]Die rond staat te springen toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Stomquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee gekkie, jullie geven me geen toegangskaartjes
Ik ben niet rustig hoor.quote:
Het kan nog veel ergerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:08 schreef Zeroku het volgende:
Iedereen bekomt van de schrik van die japanner. Ik heb 'm al 40 keer bekeken maar ik zie er geen man in
Pics?quote:
Haiquote:
Schoenen heb je toch nodigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:14 schreef Sjoegerd het volgende:
Hmm... Die schoenen gaan me wel 80 euro kosten...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]Die vallen toch wel mee, of zijn dat ook mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heyyquote:
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Hoi?quote:
welkequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:14 schreef Sjoegerd het volgende:
Hmm... Die schoenen gaan me wel 80 euro kosten...
Nodig niet, heb nog 2 paar goedequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hai
[..]
Schoenen heb je toch nodig, willen je ouders geen handje helpen
?
Blauwe DC schoenen.quote:
Schoenen zonder kleur? Zwart? NOEEEEEEEEEEEES.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nodig niet, heb nog 2 paar goede.. Maar ik wil eens iets met kleur
. En denk niet dat mijn ouders me willen sponsoren
quote:
Zien er toch vet uitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nodig niet, heb nog 2 paar goede.. Maar ik wil eens iets met kleur
. En denk niet dat mijn ouders me willen sponsoren
Jepquote:
Mijn zus vind ze ook tofquote:
Jupquote:
Hoezo typisch voor mij?quote:
Chickquote:
Hey die hebben we vaker gezienquote:
pics or GTFOquote:
quote:
Omdat het kanquote:
Zal het er morgen nog wel even over hebben met mijn moederquote:
Je moet er wat voor over hebben!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zal het er morgen nog wel even over hebben met mijn moeder. Ik wil eigenlijks ook nog een shirt ofzo erbij, alleen de leuke shirts bij Large zijn 30 euro ofzo
Welke "leuke"? De leuke die ik vanmorgen zag waren iets goedkoperquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zal het er morgen nog wel even over hebben met mijn moeder. Ik wil eigenlijks ook nog een shirt ofzo erbij, alleen de leuke shirts bij Large zijn 30 euro ofzo
Hahaha die stok is tofquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:24 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Hoidaar
Voor de fokstokkers:
FOK!Stok door Nederland #87: VELP
Ik heb ook meerdere malen overwogen om hem gewoon te houden, maar dat heb ik maar niet gedaanquote:
De shirts van DC, Globe enzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Welke "leuke"? De leuke die ik vanmorgen zag waren iets goedkoper.
Hoeveel is zoveel?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:30 schreef Fidelity het volgende:
Ik heb vandaag een heel leuk shirtje gezien bij de H&M... maar ik heb de laatste tijd al zoveel uitgegeven aan kleding/uitgaan etc... kopen of niet?
Hij was wel echt mooi..
Ja Duh!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:30 schreef Fidelity het volgende:
Ik heb vandaag een heel leuk shirtje gezien bij de H&M... maar ik heb de laatste tijd al zoveel uitgegeven aan kleding/uitgaan etc... kopen of niet?
Hij was wel echt mooi..
Ik zit ook met dat dilemma, alleen heb ik nog niet veel uitgegeven aan kleding enzoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:30 schreef Fidelity het volgende:
Hij was wel echt mooi..
Wat is "zoveel"quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:30 schreef Fidelity het volgende:
Hij was wel echt mooi..
Ben wel benieuwd naar jouw kledingstijlquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:35 schreef Fidelity het volgende:
Het shirtje kost maar 20 euro, dus opzich niet zo heel veel. Maar ik heb al afgelopen maand heel veel kleding gekocht..Ik heb geen foto van het shirtje trouwens
Mwah, gewoon doenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:35 schreef Fidelity het volgende:
Het shirtje kost maar 20 euro, dus opzich niet zo heel veel. Maar ik heb al afgelopen maand heel veel kleding gekocht..Ik heb geen foto van het shirtje trouwens
Eeeeuhm... veel...quote:
Iets op tegen?quote:
quote:
quote:
Hahaha, ik draag vaak hakken (ben ik ook gelijk wat groter, ik ben een kleintjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar jouw kledingstijl![]()
Het is maar geld..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:35 schreef Fidelity het volgende:
Kleine meisjesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:37 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahaha, ik draag vaak hakken (ben ik ook gelijk wat groter, ik ben een kleintje)
Hahahaha, door jou ga ik het misschien nog halen ook...quote:
Justicequote:
Whehe, mijn schoenen zijn platter dan plat zo ongeveerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:37 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahaha, ik draag vaak hakken (ben ik ook gelijk wat groter, ik ben een kleintje)
True, maar beetje sparen is ook niet verkeerdquote:
Als je niet echt iets hebt voor te sparen is kleren altijd leuk tochquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:39 schreef Fidelity het volgende:
[..]
True, maar beetje sparen is ook niet verkeerd
Heb ik ook! En Phantom part 1.5 + 2.0quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:39 schreef KingGone het volgende:
[..]
We Are Your Friends (Reprise Live Version)![]()
True. Maar als je haar leuk vind , kun je er alleen maar spijt van krijgen. Dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:39 schreef Fidelity het volgende:
[..]
True, maar beetje sparen is ook niet verkeerd
Hahaha zou toch wat zijn als jij hakken droegquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Whehe, mijn schoenen zijn platter dan plat zo ongeveer.. En hoe klein is klein?
Doet me denken aan White Pride World Wide.quote:
A Cross The Universequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:40 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Heb ik ook! En Phantom part 1.5 + 2.0
Hahaha, ja ik ga hem morgen denk ik gewoon halenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je niet echt iets hebt voor te sparen is kleren altijd leuk toch
Dat is zeker niet zo grootquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:40 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahaha zou toch wat zijn als jij hakken droeg![]()
Ik heb al lang niet meer gemeten.. maar ik denk wel 1.60 nu!
Whehe das de zelfde lengte als m'n vriendinquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:40 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Doet me denken aan White Pride World Wide.
Hmm daar dacht ik nou ook aanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Doet me denken aan White Pride World Wide.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:40 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahaha je bent niet de enige, iedereen steekt boven me uitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is zeker niet zo groot, ik zit er 20 cm boven ongeveer
Kleintje![]()
![]()
Is een kopje thee ook goed?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef ImTheBase het volgende:
[..]Zullen wij eens een kopje koffie drinken?
Chinese theequote:
Ik ben zelf al niet één van de langstequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahaha je bent niet de enige, iedereen steekt boven me uit
Haha het valt opzich ook wel mee, maar soms voel ik me wel ontzettend kleinquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef Probinski het volgende:
[..]
Whehe das de zelfde lengte als m'n vriendin, en dies helemaal niet klein ofzo hoor
Die is inderdaad al beterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat deze is uitverkocht
Je gaat reclame maken?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, vind het een tof shirtquote:
die is ee nstuk beterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[ afbeelding ]
1.80 vind ik aardig langquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben zelf al niet één van de langste
Hoiquote:
Nummer 7? Dat was vanmiddag al.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:46 schreef ImTheBase het volgende:
Een zwaargewond slachtoffer van gister is vandaag ook nog eens overleden, klote. Stom dat die dader dood is, die had serieus echt een lange tijd gemarteld mogen worden.
Ben stiekem maar 1.78quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:46 schreef Fidelity het volgende:
[..]
1.80 vind ik aardig langJe steekt toch 20 cm boven mij uit?
Mjah, maar t is ook gewoon leuk, kleine meisjesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:45 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Haha het valt opzich ook wel mee, maar soms voel ik me wel ontzettend klein
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben stiekem maar 1.78.. Maar voel me soms wel vrij klein, vooral in vergelijking met Clif
Dat dusquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:47 schreef Probinski het volgende:
[..]
Mjah, maar t is ook gewoon leuk, kleine meisjes
Medefokkerquote:
Dan zijn wij ongeveer evenlang denk ik?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben stiekem maar 1.78.. Maar voel me soms wel vrij klein, vooral in vergelijking met Clif
Jij bent wel wat langer dan mij geloof ik.. Ik heb ook niet voor niks de stoel in de auto best ver naar vorenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:48 schreef Probinski het volgende:
[..]
Dan zijn wij ongeveer evenlang denk ik?
Maar Clifje is gewoon een reus, net als die rooie hond van TV
Komt door m'n schoenzolen maanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij bent wel wat langer dan mij geloof ik.. Ik heb ook niet voor niks de stoel in de auto best ver naar voren
ik ben maar 1.95 ofzoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:48 schreef Probinski het volgende:
[..]
Dan zijn wij ongeveer evenlang denk ik?
Maar Clifje is gewoon een reus, net als die rooie hond van TV
Kan ook wel kloppen jaquote:
Woooooooow, dan moet ik helemaal omhoog kijken hahahaquote:
Ik maar 1.86quote:
Krijg je een stijve nek van hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:52 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Woooooooow, dan moet ik helemaal omhoog kijken hahaha
Kun je beter naast mij staanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:52 schreef Fidelity het volgende:
[..]
lolquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:52 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Bed of Rosesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Bon Jovi - You give love a bad name... Die gaat voor de 8e keer achter elkaar aan nu ofzo
Slijm Slimquote:
"Zo groot is het ook niet hoor" zegt ie danquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
"Zo groot is het ook niet hoor" zegt ie dan
MWHEHEHEHE JA HAHAHA!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A tout le monde
A tout les amis
Je vous aime
Je dois partir
Heb jij geen last van hoogtevrees als je naar de grond kijkt?quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:54 schreef Probinski het volgende:
[..]
MWHEHEHEHE JA HAHAHA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een keer met het uitgaan stelde een vriendin mij voor aan een jongen die ze kende, die jongen was echt 2 meter nog wat... ik begon met hem te praten en ik stond voor hem.. ik heb het hele gesprek omhoog moeten kijkenquote:
Nou, die 20cm verschil zegmaar kan ook aardig last van je nek opleveren hoor als je dicht bij elkaar staatquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:56 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Een keer met het uitgaan stelde een vriendin mij voor aan een jongen die ze kende, die jongen was echt 2 meter nog wat... ik begon met hem te praten en ik stond voor hem.. ik heb het hele gesprek omhoog moeten kijkenen ja, je krijgt er een stijve nek van
Maar onder de 2 meter valt dan idd nog mee
ik groei gelukkig niet meerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:56 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Een keer met het uitgaan stelde een vriendin mij voor aan een jongen die ze kende, die jongen was echt 2 meter nog wat... ik begon met hem te praten en ik stond voor hem.. ik heb het hele gesprek omhoog moeten kijkenen ja, je krijgt er een stijve nek van
Wat is eigenlijks gemiddeld voor een 18 jarige?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:56 schreef Fidelity het volgende:
[..]
daar hebben ze trappetjes voor uitgevondenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:57 schreef Probinski het volgende:
[..]
Nou, die 20cm verschil zegmaar kan ook aardig last van je nek opleveren hoor als je dicht bij elkaar staat
True, dan lijkt het verschil opeens erg grootquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:57 schreef Probinski het volgende:
[..]
Nou, die 20cm verschil zegmaar kan ook aardig last van je nek opleveren hoor als je dicht bij elkaar staat
goeie vraagquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat is eigenlijks gemiddeld voor een 18 jarige?
IPHquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:57 schreef Clif het volgende:
[..]
daar hebben ze trappetjes voor uitgevonden
Met je knar tegen de deurposten oplopenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:57 schreef Clif het volgende:
[..]
ik groei gelukkig niet meerwant anders is het niet leuk meer
Ik heb ook altijd een krukje bij mequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:57 schreef Clif het volgende:
[..]
daar hebben ze trappetjes voor uitgevonden
dat heb ik soms bijnaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:58 schreef Probinski het volgende:
[..]
Met je knar tegen de deurposten oplopen
182,5.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat is eigenlijks gemiddeld voor een 18 jarige?
Dus ik zit onder het gemiddelde.. Als je niet uit je nek lultquote:
Ja denk het wel.. zou niet goed zijn als het gemiddelde van vrouwen 1.82 zou zijnquote:
zo'n inklapbaar in je broekzakstopding?quote:
Die zijn fucking hendig man!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:00 schreef Probinski het volgende:
[..]
zo'n inklapbaar in je broekzakstopding?
Vrouw 169,6.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:00 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ja denk het wel.. zou niet goed zijn als het gemiddelde van vrouwen 1.82 zou zijn
Ja, echt handig zo'n ding!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:00 schreef Probinski het volgende:
[..]
zo'n inklapbaar in je broekzakstopding?
Ideale P..p Hoogtequote:
Nu weet ze het.quote:
quote:
quote:Shot through the heart
And youre to blame
You give love a bad name
I play my part and you play your game
You give love a bad name
You give love a bad name
Hahaha ja sorry ik ben langzaam, maar ik ben er nog welquote:
Pervertquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:04 schreef Fidelity het volgende:
Ooow.. hahaha die grapje hebben ze wel vaker gemaakt
Het is trouwens niet eens ideale pijp hoogte, of je moet langer dan 2 meter zijn
ze leeftquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:04 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahaha ja sorry ik ben langzaam, maar ik ben er nog wel
Het is gewoon een tof nummer!quote:
quote:
Whehe inderdaad, dan kun je beter de 1e klassertjes tegenwoordig hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:04 schreef Fidelity het volgende:
Ooow.. hahaha die grapje hebben ze wel vaker gemaakt
Het is trouwens niet eens ideale pijp hoogte, of je moet langer dan 2 meter zijn
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:05 schreef Probinski het volgende:
[..]
Whehe inderdaad, dan kun je beter de 1e klassertjes tegenwoordig hebben, die zijn kleeein
quote:
die zijn niet normaal klein gewoonquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:05 schreef Probinski het volgende:
[..]
Whehe inderdaad, dan kun je beter de 1e klassertjes tegenwoordig hebben, die zijn kleeein
Tot je 18e welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
.. Alleen niet bepaald legaal om te doen
Metallicaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:06 schreef ImTheBase het volgende:
What don't kill ya makes you more strong!
Als je al die 1e klassertjes nu ziet.. die zouden het zo doen volgens mijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:05 schreef Probinski het volgende:
[..]
Eigenlijks is alles onder de 18 voor een 18 jarige illegaal, volgens de wet dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:06 schreef Probinski het volgende:
[..]
Tot je 18e wel, ga terug in de tijd en sla je slag
Ze beginnen steeds vroegerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Als je al die 1e klassertjes nu ziet.. die zouden het zo doen volgens mij
Alles voor een breezerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef Fidelity het volgende:
[..]
no waiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Eigenlijks is alles onder de 18 voor een 18 jarige illegaal, volgens de wet dan.
Haal het niveau dan weer omhoogquote:
Zou je denken?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Als je zelf <18 bent niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Eigenlijks is alles onder de 18 voor een 18 jarige illegaal, volgens de wet dan.
Maar aan een 13 jarige zitten kan ook gewoon niet Sjoerd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
het word ieder jaar erger..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Brugsmurfen spelen met de poes van hun vriendin genaamd Barbie ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef KingGone het volgende:
Kom kom. Brugsmurfen spelen nog met barbies.
Ja, echt ongezond. En de hoeveelheid make-up dat die meisjes op hebben :|quote:
Can't touch thatquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar aan een 13 jarige zitten kan ook gewoon niet Sjoerd.
Heeft het iets met 12chan te makenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is dat ik laatst een ban heb gehad voor wat ik nu wilde doen, anders had ik het gedaan.
Ah nou zeg das niet liefquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is dat ik laatst een ban heb gehad voor wat ik nu wilde doen, anders had ik het gedaan.
vind het niet eens mooiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:09 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ja, echt ongezond. En de hoeveelheid make-up dat die meisjes op hebben :|
Ja, merkte ik ook al, lopen ze in de stad alsof ze heel stoer zijnquote:
Interessant. Wat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Tja, maar onder de jongere generatie zitten wel meer emo's/scene's enzo dan degene rond de 18 geloof ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:09 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ja, echt ongezond. En de hoeveelheid make-up dat die meisjes op hebben :|
Op naar Thailandquote:
emo's en scene'squote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja, maar onder de jongere generatie zitten wel meer emo's/scene's enzo dan degene rond de 18 geloof ik
Het is dezelfde generatie hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja, maar onder de jongere generatie zitten wel meer emo's/scene's enzo dan degene rond de 18 geloof ik
Kleurtjesquote:
Is het ook niet.. ziet er erg fatsig uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |