quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat kan ik en dat weet ik zeker![]()
Maar ik moet er niet aan denken dat ik over 9 maanden een meid aan de deur krijg die wil dat ik dat krijsend ding ga opvoeden.
Kinderen zijn leuk..Of over een jaar of 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:24 schreef Probinski het volgende:
Teeering, zat vanmiddag zo tegen een kastje aan, springt er zo'n hond (ja een dier) tegen me aan. valt er van dat kastje zo een glas op m;'n hoofd kapoet
Niet dat ik dat wil kijkenquote:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:28 schreef Juicyhil het volgende:
Sowieso, op je 18de aan kinderen denken is vrij kansloos imo.
Als je je kind een goed toekomst wilt geven moet je zorgen dat je eerst je eigen zaakjes op orde hebt.
Ik moet dan sociaal zijn en meekijkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niet dat ik dat wil kijken
Maar m'n ouders wel
En om toch maar even sociaal te doen ga ik niet de hele avond achter de computer zitten
Dan ga ik meedoen aan kandidaatjes afkraken
Preciesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:28 schreef Juicyhil het volgende:
Sowieso, op je 18de aan kinderen denken is vrij kansloos imo.
Als je je kind een goede toekomst wilt geven moet je zorgen dat je eerst je eigen zaakjes op orde hebt.
Ik kijk ook alleen maar voor Hester.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niet dat ik dat wil kijken
Maar m'n ouders wel
En om toch maar even sociaal te doen ga ik niet de hele avond achter de computer zitten
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:30 schreef Sjoegerd het volgende:
Misschien begin ik wel nooit aan kinderen.
Ben je aan het voetballen met Sjoerdje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:30 schreef Sjoegerd het volgende:
Misschien begin ik wel nooit aan kinderen.
Buurman en Buurman zijn geil, ik had ze gister gezienquote:
Wtf?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ben je aan het voetballen met Sjoerdje.
Nee jij.quote:
Ja klopt, ik zal wel buiten geweest zijn ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Van de week zat er een ex van jou op je msn?
Oh sorry danique.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:32 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zal wel buiten geweest zijn ofzo.
Ik geen één.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Eigenlijk ken ik best veel tienermoeders.
Wat heb je nodig?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |