Ik ook niet bepaald.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:22 schreef Desunoto het volgende:
Kinderen krijgen is echt wel het laatste waar ik aan denk.
quote:
Respect, respect. Geef maar een definitie. En niet die van vandale.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:20 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Respect voor je medemens enzo, ik ga niet lachen op een begrafenis omdat mensen dat bij mij ook ''moeten'' doen.
Nu wel jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:22 schreef Desunoto het volgende:
Denk nou maar eerst aan het kunnen krijgen ervan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:22 schreef Desunoto het volgende:
Ach, boeit mij watquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Soms kom je best wel eens triest over, wist je dat?
Euh nee.quote:
Epic.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:24 schreef Probinski het volgende:
Teeering, zat vanmiddag zo tegen een kastje aan, springt er zo'n hond (ja een dier) tegen me aan. valt er van dat kastje zo een glas op m;'n hoofd kapoet
Dat kan ik en dat weet ik zekerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Denk nou maar eerst aan het kunnen krijgen ervan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag er volgens mij ook best droog uitquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat kan ik en dat weet ik zeker![]()
Maar ik moet er niet aan denken dat ik over 9 maanden een meid aan de deur krijg die wil dat ik dat krijsend ding ga opvoeden.
Kinderen zijn leuk..Denk dat als het mijn schuld zou zijn ik toch wel mee zou helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gat in den kop?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:26 schreef Probinski het volgende:
[..]
Zag er volgens mij ook best droog uit, maar doet wel pijn
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
X FACTORRRRRRRRRRRRRRRRRR met rollende r.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |