De plaatjes zijn grappig zeg ik toch.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:06 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Vertel me nou wat er zo grappig is aan al dat gebeuren?
Hoe kun je lachen om iemand anders leed toegebracht door een of andere psychisch gestoorde?quote:
Ik wil met humor de vriezer in gaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:09 schreef -SG- het volgende:
Als ik dood ga, heb ik liever dat jullie lachen dan dat jullie gaan huilen. Dat jullie het alvast weten.
Lezen is nog steeds heel moeilijk zo te zien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe kun je lachen om iemand anders leed toegebracht door een of andere psychisch gestoorde?
?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:10 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Die plaatsen zitten op 1 lijn met A'doorn.
Niet iedereen denkt daar zo over.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:09 schreef -SG- het volgende:
Als ik dood ga, heb ik liever dat jullie lachen dan dat jullie gaan huilen. Dat jullie het alvast weten.
Liever huilen ze niet om mijn dood. Moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:12 schreef mstr het volgende:
Zolang bepaalde mensen maar janken op mijn begrafenis, vind ik het best.
De mensen waar ik van gehouden heb
Ik wil nog wel 1 laatste grap, een speakertje in mijn kist met een ingesproken stukje ofzoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:12 schreef mstr het volgende:
Zolang bepaalde mensen maar janken op mijn begrafenis, vind ik het best.
De mensen waar ik van gehouden heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |