quote:
Om sommige plaatjes kon ik wel lachen jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:57 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik vraag me daadwerkelijk af wie er om kan lachen. Maarja.
Ook al kan het eigenlijk niet, ik kon m'n lach niet inhoudenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Om sommige plaatjes kon ik wel lachen ja.
Wat zei ie?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Denk je niet? Hij PMde me straks nog over de SC
Dan zal ik wel te nuchter zijn ofzo, kan de lol er namelijk niet van inzien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ook al kan het eigenlijk niet, ik kon m'n lach niet inhouden
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:02 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dan zal ik wel te nuchter zijn ofzo, kan de lol er namelijk niet van inzien.
Wie?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
2 Pac vind Iron Maiden trouwens de shit.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:02 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dan zal ik wel te nuchter zijn ofzo, kan de lol er namelijk niet van inzien.
180 minuten ? 10800 seconden?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:02 schreef Desunoto het volgende:
Nee, 3 uur zelfs.
Dat was dus dat je nog steeds kon mailenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:58 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Wat was er boven mijn reactie dan te zien?
Een reactie van jou
Daar reageerde ik op. Uiteindelijk dacht ik dat je het tegen DA had, en vroeg ik me af waarom je me quotte.
We herrineren het wel. Alleen op een andere manier als jij doet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:04 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Those who do not remember the past are condemned to repeat it.
Nu nog iemand zoeken voor erbijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:05 schreef Renesite het volgende:
Dus, aardbei dildo in kaarslicht?
Vertel me nou wat er zo grappig is aan al dat gebeuren?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
We herrineren het wel. Alleen op een andere manier als jij doet..
De plaatjes zijn grappig zeg ik toch.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:06 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Vertel me nou wat er zo grappig is aan al dat gebeuren?
Hoe kun je lachen om iemand anders leed toegebracht door een of andere psychisch gestoorde?quote:
Ik wil met humor de vriezer in gaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:09 schreef -SG- het volgende:
Als ik dood ga, heb ik liever dat jullie lachen dan dat jullie gaan huilen. Dat jullie het alvast weten.
Lezen is nog steeds heel moeilijk zo te zien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe kun je lachen om iemand anders leed toegebracht door een of andere psychisch gestoorde?
?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:10 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Die plaatsen zitten op 1 lijn met A'doorn.
Niet iedereen denkt daar zo over.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:09 schreef -SG- het volgende:
Als ik dood ga, heb ik liever dat jullie lachen dan dat jullie gaan huilen. Dat jullie het alvast weten.
Liever huilen ze niet om mijn dood. Moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:12 schreef mstr het volgende:
Zolang bepaalde mensen maar janken op mijn begrafenis, vind ik het best.
De mensen waar ik van gehouden heb
Ik wil nog wel 1 laatste grap, een speakertje in mijn kist met een ingesproken stukje ofzoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:12 schreef mstr het volgende:
Zolang bepaalde mensen maar janken op mijn begrafenis, vind ik het best.
De mensen waar ik van gehouden heb
Niet in het algemeen neequote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:12 schreef Jotcha het volgende:
1 voordeel: niemand anders jaagt op redheads
Ja maar dat is natuurlijk ook niet de reden waarom je huilt op een begrafenis.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Liever huilen ze niet om mijn dood. Moet er niet aan denken. Zo'n leuk leven gehad gaan ze huilen. Best wel een anti-climax dan.
Ach, ik heb er geen problemen mee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Liever huilen ze niet om mijn dood. Moet er niet aan denken. Zo'n leuk leven gehad gaan ze huilen. Best wel een anti-climax dan.
Zoals vandaag op het nieuws was?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik wil nog wel 1 laatste grap, een speakertje in mijn kist met een ingesproken stukje ofzo
Precies.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:13 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja maar dat is natuurlijk ook niet de reden waarom je huilt op een begrafenis.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter dat ze lachen om mijn leven dan huilen om mijn dood.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:13 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja maar dat is natuurlijk ook niet de reden waarom je huilt op een begrafenis.
Stel dat jij dood zou gaan he, dan weet ik dat ik mag lachen.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het lijkt alsof jouw logica precies tegenover de logica van anderen hier staat.Ik heb ook al geen hyvesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! En geen LastFM en geen Twitter! Oh My Gosh!
A little knowledge is a dangerous thing.
Zoals ik zei het gaat daar niet om.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Beter dat ze lachen om mijn leven dan huilen om mijn dood.
Ik behandel mensen zoals ik graag behandelt wordt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:15 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Stel dat jij dood zou gaan he, dan weet ik dat ik mag lachen.![]()
Zodra mensen gaan painten met foto's vanuit Apeldoorn, dan kan ik er niet om lachen.
Ja dat heb ik liever niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:15 schreef KingGone het volgende:
[..]
Zoals ik zei het gaat daar niet om.
Juist om het afscheid.. iets met missen enzovoorts.
Precies.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:15 schreef KingGone het volgende:
[..]
Zoals ik zei het gaat daar niet om.
Juist om het afscheid.. iets met missen enzovoorts.
Niet dat dat altijd lukt hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik behandel mensen zoals ik graag behandelt wordt.
Niet iedereen wil behandelt worden zoals jij graag behandelt wil worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik behandel mensen zoals ik graag behandelt wordt.
'Behandel mensen zoals jij graag behandelt zou wil worden'quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niet iedereen wil behandelt worden zoals jij graag behandelt wil worden.
Jij wil liever dat mensen je helemaal niet missen als je er niet meer bent? Dat ze je maar moeten vergeten?quote:
Ja maakt iedereen even een lijstje hoe hij behandelt wilt worden zegquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Sommige mensen willen niet behandeld worden zoals jij dat wil bij jezelf.
wel een fanhyve tochquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik heb ook al geen hyves! En geen LastFM en geen Twitter! Oh My Gosh!
Dat komt ook uit een of ander prehistorisch boek.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
'Behandel mensen zoals jij graag behandelt zou wil worden'
Doe ik dat, is het nog niet goed.
Kinderen maken/krijgen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:18 schreef Jotcha het volgende:
Zeg, zullen we het weer over iets gezelligs hebben?
Thuisabortus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |