krijgen fok-medewerkers in de pauze korting bij de mac net zoals de Politie?
heksehiel:Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk. P.F:Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Tevens zijn de prijzen van alle Mc's verschillende en mits de lokatie van de Mc een eigen website heeft, zijn ze dus niet altijd op internet te vinden, swarmahoer.
heksehiel:Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk. P.F:Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$ Beach schreef het volgende: RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed.. Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
Het gaat om de Macdonalds op Centraal in Amsterdam. (naast de febo)
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende: swarma spam hoer Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende: Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Op vrijdag 1 mei 2009 19:46 schreef mafkees01 het volgende: Onzin topic. Toch geen enkele waarde?
Heeft toch iets meer waarde dan jouw user-account.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende: swarma spam hoer Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende: Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.