quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
Ik had weleens bedacht dat als je een taart gat bakken en dan rozijnen welt en uiteindelijk toch besluit die taart niet te bakken. Dan heb je die rozijnen zinloos geweld.
Whehhequote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:02 schreef Rasher het volgende:
Als ik me kut voel en ik beuk iemand helemaal total loss en ik voel me daarna beter. Is geweld dan zinloos?
Theo Maassen.
Overigens wel behoorlijk triest om een Freek de Jonge grap te jatten, zo diep is zelfs najib amhali nog niet gezonken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
Ik had weleens bedacht dat als je een taart gaat bakken en dan rozijnen welt en uiteindelijk toch besluit die taart niet te bakken. Dan heb je die rozijnen zinloos geweld.
Nee, ik lachte om de reactie op mijn grap.quote:
Ik ben me nergens van bewust. Ik heb hem echt zelf bedacht. Wil niet zeggen dat ik eerder was, maar wel zelf bedacht.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:13 schreef DonJuanErnesto het volgende:
[..]
Overigens wel behoorlijk triest om een Freek de Jonge grap te jatten, zo diep is zelfs najib amhali nog niet gezonken.
De Don
Ik had weleens bedacht dat als je een taart gaat bakken en dan rozijnen welt en uiteindelijk toch besluit die taart niet te bakken. Dan heb je die rozijnen zinloos geweld.
Eens met de klachtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:01 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het zo gaar als mensen zeggen dat ze tegen alle vormen van geweld zijn. Ze bedoelen volgens mij meestal dat ze tegen alle vormen van agressie (oftewel het initiëren van geweld) zijn. Maar goed, dat zeggen ze dus niet en het roept de vraag op of ze er ook op tegen zijn als iemand zichzelf verdedigt.
Was ook met die Stichting Stop Zinloos Geweld, met dat lieveheersbeestje als logo en die T-shirts bij Blokker met de diepzinnige tekst 'Is er dan ook zinvol geweld?' Ja, het is volgens mij zinvol als je bijvoorbeeld je kind van vijf verdedigt als het wordt aangevallen door een volwassen man. Of als je je hond verdedigt als die wordt geschopt door iemand.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was die zo grappig dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik lachte om de reactie op mijn grap.
Die is van de Vliegende Pantersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:13 schreef DonJuanErnesto het volgende:
[..]
Overigens wel behoorlijk triest om een Freek de Jonge grap te jatten, zo diep is zelfs najib amhali nog niet gezonken.
De Don
Je quote nu een stukje van Theo Maassen, weet je wel zeker dat je dat zomaar mag in verband met auteursrechten? Heb je schriftelijke toestemming?quote:
Ja, want Biancavia typte:quote:
Aan de ene kant ook wel weer een beetje onzin:; ik bedoel, een echte strijder schrikt niet terug voor een beetje geweld. Met woorden alleen weerhoud je de vijand er niet van om je land te veroveren en je volk te doden. Neej een echte strijder moedigt geweld aan, voor koning en vaderland ! Met het zwaard in de hand en je trouwe ros onder je ga je ervoor, voor koning en vaderland ! Dát is de essentie van een strijder !quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:33 schreef SexPistol het volgende:
Ik ben wel tegen geweld. Onzin als iemand met zijn klauwen iemand anders neerslaat zonder reden.
Maar goed, welke zieke geest ben je dan als je voor geweld bent? Horen die mensen niet in een TBS te zitten? Verder ga ik me niet meer druk maken over deze mensen. Dat zijn ze niet waard.
Ik wil wel een ding weten van mensen die pro-geweld zijn; lezen jullie wel eens? Zoja, heb je 'Het Diner' van Herman Koch gelezen? Zoja, wat vonden jullie ervan?
Je hoeft trouwes toch geen zelfverdediging te gebruiken als er geen dreiging van geweld is?
Ik zie jou met je pacifistische leefwijze nog niet gauw een heel leger Franken te lijf gaan met slechts een bataljon van 500 soldaten tot je beschikkingquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:00 schreef SexPistol het volgende:
Daar ga je al. Je gaat uit van interactie met geweld. Nee, ik bedoel als er geen enkel geweld zou zijn, zou er dan nog geweld nodig zijn?
Ikzelf heb al heel wat gedaan op dat gebied, dus praat mij niet over een strijder. Ik ben alleen zo slim geweest om er voor altijd mee op te houden
Of ga ik nu te ver voor je?
Nee, dan niet. Maar aangezien dat de menselijke aard is zal er altijd geweld zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:44 schreef SexPistol het volgende:
Mijn idee luidt; stel, er is helemaal geen geweld, is er dan nog geweld nodig?
En we hadden nog zo'n lol bij het 'idiote-namen-topic'quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:07 schreef Acinonyx het volgende:
Inderdaad, op deze planeet bestaat er geen verdorvener en/of bloeddorstiger wezen dan de mens, de grootste wan-creatie ooit geschapen
Najib Amhali!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:13 schreef DonJuanErnesto het volgende:
[..]
De Don
VInd m erg goed...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
De dreiging van geweld is vaak toch net wat handiger.quote:
Volgens Donjuan kerel niet. Maar dat is ook geen verassingquote:
respect voor De Don, jewëtzelliffquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:13 schreef DonJuanErnesto het volgende:
[..]
De Don
Ja, al begreep ik dat anderen hem ook hebben bedacht. Maar daar was ik me dus niet van bewust. Verder zijn ze ook van mezelf.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:17 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En we hadden nog zo'n lol bij het 'idiote-namen-topic'
Jij bent net echt HEEL HARD gevallen in mijn waardering
Ik haat mensen die zeggen dat de mens de ergste is of 'ja en toen kwam de mens'... dikke idioten. Wij zijn superieur aan alles wat hier rond loopt en ik ben liever mezelf dan een hert of wtf dan ook. Alsof het in het dierenrijk geweldig is.
Precies, dat dus !quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:15 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Wij behoren tot het dierenrijk, maar het is onze innovativiteit, wreedheid, en vernietigingszucht wat ons de dominante levensvorm heeft gemaakt.
We hebben niet alleen onszelf, maar gelijk de halve natuurlijke wereld naar de donder geholpen.
De Mens is het wreedste dier op aarde.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:17 schreef BluesRebel het volgende:
Ik haat mensen die zeggen dat de mens de ergste is of 'ja en toen kwam de mens'... dikke idioten. Wij zijn superieur aan alles wat hier rond loopt en ik ben liever mezelf dan een hert of wtf dan ook. Alsof het in het dierenrijk geweldig is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |