quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
Ik had weleens bedacht dat als je een taart gat bakken en dan rozijnen welt en uiteindelijk toch besluit die taart niet te bakken. Dan heb je die rozijnen zinloos geweld.
Whehhequote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:02 schreef Rasher het volgende:
Als ik me kut voel en ik beuk iemand helemaal total loss en ik voel me daarna beter. Is geweld dan zinloos?
Theo Maassen.
Overigens wel behoorlijk triest om een Freek de Jonge grap te jatten, zo diep is zelfs najib amhali nog niet gezonken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
Ik had weleens bedacht dat als je een taart gaat bakken en dan rozijnen welt en uiteindelijk toch besluit die taart niet te bakken. Dan heb je die rozijnen zinloos geweld.
Nee, ik lachte om de reactie op mijn grap.quote:
Ik ben me nergens van bewust. Ik heb hem echt zelf bedacht. Wil niet zeggen dat ik eerder was, maar wel zelf bedacht.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:13 schreef DonJuanErnesto het volgende:
[..]
Overigens wel behoorlijk triest om een Freek de Jonge grap te jatten, zo diep is zelfs najib amhali nog niet gezonken.
De Don
Ik had weleens bedacht dat als je een taart gaat bakken en dan rozijnen welt en uiteindelijk toch besluit die taart niet te bakken. Dan heb je die rozijnen zinloos geweld.
Eens met de klachtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:01 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het zo gaar als mensen zeggen dat ze tegen alle vormen van geweld zijn. Ze bedoelen volgens mij meestal dat ze tegen alle vormen van agressie (oftewel het initiëren van geweld) zijn. Maar goed, dat zeggen ze dus niet en het roept de vraag op of ze er ook op tegen zijn als iemand zichzelf verdedigt.
Was ook met die Stichting Stop Zinloos Geweld, met dat lieveheersbeestje als logo en die T-shirts bij Blokker met de diepzinnige tekst 'Is er dan ook zinvol geweld?' Ja, het is volgens mij zinvol als je bijvoorbeeld je kind van vijf verdedigt als het wordt aangevallen door een volwassen man. Of als je je hond verdedigt als die wordt geschopt door iemand.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was die zo grappig dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik lachte om de reactie op mijn grap.
Die is van de Vliegende Pantersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:13 schreef DonJuanErnesto het volgende:
[..]
Overigens wel behoorlijk triest om een Freek de Jonge grap te jatten, zo diep is zelfs najib amhali nog niet gezonken.
De Don
Je quote nu een stukje van Theo Maassen, weet je wel zeker dat je dat zomaar mag in verband met auteursrechten? Heb je schriftelijke toestemming?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |