abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 mei 2009 @ 08:11:12 #201
185006 Dodona
Coach EJL'13, EJZ'11
pi_69044774
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:49 schreef ocf81 het volgende:

Op zich blijft het leuk om mee te kunnen varen in het nationale veld, en ik denk dat mijn rug nu wel goed is, maar om vanuit egoïstische overwegingen te doen en hen zo van enige winstkans af te houden zou niet juist zijn. (maar het blijft wel kriebelen )
mwa, denk dat onze winstkans zonder invaller significant lager is
Reach for what you wanna do - 2Pac
pi_69045206
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 01:08 schreef Bellah het volgende:
Zeggeuh Marten, lekker brutaal vanavond
Leuk verhaaltje te vertellen Bellah?
Think outside the box, collapse the box, and take a fucking sharp knife to it. -Banksy
pi_69046085
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 08:11 schreef Dodona het volgende:

[..]

mwa, denk dat onze winstkans zonder invaller significant lager is
Ik heb ook gezegd dat ze als ze echt niemand kan vinden, ik er nog wel over na wil denken, maar dat ik gewoon niet de beste keus was.
pi_69050390
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 08:43 schreef Orionis het volgende:
Leuk verhaaltje te vertellen Bellah?
Neuh, weinig boeiend... Maar Tritonezen zijn soms zo heerlijk arrogant
pi_69067684
Vandaag na 1500m op de Bosbaan al moeten omkeren door de bliksem.
Was niet heel relaxed om vervolgens met zo'n hevige onweersbui terug te moeten roeien midden over de Bosbaan..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_69070013
Onweer
Om 6 uur 's ochtends op CS voor wedstrijd
Sprinten

Bed!
pi_69070435
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 21:13 schreef Bellah het volgende:
Onweer
Om 6 uur 's ochtends op CS voor wedstrijd
Sprinten

Bed!
PEiK?
Wij gaan morgen trouwens rond 9u trainen,
pi_69070494
PEiK! In pakje!
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 15 mei 2009 @ 21:49:51 #209
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_69071326
Morgen 2- 'en

WOEHOEE

ROEIEN
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 16 mei 2009 @ 20:24:55 #210
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_69095454
Mijn bootje (op de ZRB):

Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
  zaterdag 16 mei 2009 @ 21:57:22 #211
185006 Dodona
Coach EJL'13, EJZ'11
pi_69099115
Vraagt zich dan toch af welke positie jij in die boot vervult

Over posities...ben weer geswitched; nu heb ik daadwerkelijk elke positie in de 4 vervuld
  zaterdag 16 mei 2009 @ 22:06:46 #212
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_69099485
Ja? Ik hoop voor je dat je op boeg zit. Boeg vind ik de allerfijnste plek in een boot.

In mijn boot zit ik op slag.
Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
pi_69100188
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 22:54 schreef Bellah het volgende:

[..]
Als je idd dat compoblik haalt kom ik je feliciteren hoor, dus dan weet je 't!
Zeg, ik heb me aan mijn afspraak gehouden. Maar waar was jij? Toch niet verlegen geworden van mijn mooie gespierde winnaars lichaam?

Wat een bagger water en wind overigens. En gefeliciteerd met je b'vo Wat een vrouwen in die 8 van jullie overigens. Lijken allemaal op elkaar.
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_69101365
Allemaal middellang - lang bruin haar (in een staart) - Redelijke voorgevel - En dan ook nog eens allemaal de zelfde kleding aan.
Poeh

Lekkere sprint trouwens tegen Nereus . Ik zag jullie oproeien - Bellah ja wij waren aan het vieren.
pi_69102156
@Michiel: Gefeliciteerd hoor! En toch wil ik je een seen 2k zien doen in de skiff.
@Bellah: Ook gefeliciteerd met de B'vo Jullie in pakjes gestart? :S

@Dodona: Was leuk roeien gister, handen zijn flink kapot

en dan ook nog @Elena: Hoe eens op mee te gluren en maak een account!
pi_69106748
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 22:49 schreef seekfaM het volgende:
Bellah ja wij waren aan het vieren.
Vandaar dat ik geen acht kon vinden op het water
Die ene overvaren vier zit aardig in elkaar overigens, damn.

En nee, zo op elkaar leken ze nou ook weer niet. Maar ik heb geen flauw idee hoe ze eruit ziet want niemand leek op die fok foto Het roeien zag er idd wel lekker uit bij die Orca8.
  zondag 17 mei 2009 @ 08:20:38 #217
185006 Dodona
Coach EJL'13, EJZ'11
pi_69109766
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 22:06 schreef Boomrups het volgende:
Ja? Ik hoop voor je dat je op boeg zit. Boeg vind ik de allerfijnste plek in een boot.

In mijn boot zit ik op slag.
Wel het langst gezeten:

Compotijd altijd boeg

Winterwedstrijden op slag
Heineken op 6
Varsity op boeg
Hollandia op boeg
ZRB op 2
en nu dan naar schaduwslag

ben wel met je eens dat boeg de fijnste plek in een boot is; maar soms ben je functioneler op een andere positie

We hebben overigens besloten dat we de Randstad laten lopen, dus Thrawn: moge je mannen winnen

@ Delnooz: was inderdaad lekker stukje; jammer dat we geen afstandjes gingen doen; had wel willen weten hoe hard de boot kon met die bezetting
pi_69116472
quote:
Op zondag 17 mei 2009 08:20 schreef Dodona het volgende:

[..]

We hebben overigens besloten dat we de Randstad laten lopen, dus Thrawn: moge je mannen winnen
In een 3+ waren jullie natuurlijk wel bijzonder gevaarlijke concurrentie geweest! Hoe gaat het met het vinden van een 4e man? Al zicht op wat oplossingen?
Think outside the box, collapse the box, and take a fucking sharp knife to it. -Banksy
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2009 @ 15:43:22 #219
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_69119796
Nou aankomend weekend het B4+ veld maar eens aanvegen
pi_69120604
Het O4+ veld gaan wij starten, misschien ook nog SA8+ maar dat is afhankelijk hoe goed we het doen.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2009 @ 16:17:28 #221
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_69120766
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:11 schreef seekfaM het volgende:
Het O4+ veld gaan wij starten, misschien ook nog SA8+ maar dat is afhankelijk hoe goed we het doen.
Ja, ik moet morgen even afwachten wat de arts zegt. Als hij aangeeft dat ik morgen goed ben en dat ik zaterdag mag starten gaan we 8+'en anders waarschijnlijk alleen B4+ op zondag.

We beginnen langzaam weer te herstellen, eindelijk.
pi_69129369
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arg 3e op de PeiL, dacht eerst dat ik gewonnen had omdat mijn competietiecommissaris dat had gezegd en dat ook zo leek op het scorebord, maar dat was dus alleen van het blok, en niet de race. Ik was wel de snelste van mijn blok. Net niet snel genoeg dus. Maar wel puntjes gesprokkeld voor de skiff bokaal.
BTW Dodona, hebben jullie die Sauriër zo ver weten te krijgen dat ie mee doet?

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2009 22:32:42 ]
  zondag 17 mei 2009 @ 22:23:02 #223
185006 Dodona
Coach EJL'13, EJZ'11
pi_69133970
Wij hebben onze 4de binnen; mijn waarde oud-ploeggenoot, nieuw-ploeggenoot en malloot in een skiff Sjobber.
Op de ARB eens kijken hoe het veld zich ontwikkeld heeft.
Denk wel dat ik de Randstad even kom toeschouwen
  zondag 17 mei 2009 @ 22:48:58 #224
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_69134891
Zo, hoppa! Big blades in onze empacher classic en we voeren ineens harder dan orca naar een mooie 3e plek!

Of zoals mijn coach het zei: een houten blik (aangezien we de snelste ploeg in een houten boot in ons veld waren)
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_69135019
Goezo!

Volgens mij was het weer vandaag ook best prima (ondanks 1 - 2 regenbuitjes)
Ieder die hard gevaren heeft en taart heeft gewonnen gefeliciteerd!
pi_69136012
als je nog een gast in motorpak met een fotocamera hebt zien sjouwen, dan was ik dat...
pi_69136800
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 22:49 schreef seekfaM het volgende:
Allemaal middellang - lang bruin haar (in een staart) - Redelijke voorgevel - En dan ook nog eens allemaal de zelfde kleding aan.
Poeh

Lekkere sprint trouwens tegen Nereus . Ik zag jullie oproeien - Bellah ja wij waren aan het vieren.
Idd, daar zijn we op geselecteerd

Kan me geen viertje meer herinneren, maar ik heb die paarse skiff wel zien liggen! Helaas was die nogal eenzaam.. Vandaar dus. Ik zat overigens op 6 (en voldeed aardig aan bovenstaande criteria ) en m'n fotoboek lijkt ook nog steeds aardig. Roeien was idd wel lekker op zaterdag (Nereus de grond in geboord in 1.31..) alleen vandaag ging het moeizaam. Maar toch, wederom gewonnen (!) en daarmee de Kruithuisbokaal binnen Bij deze ook gefeli aan iedereen die hard ging (jaja, ook degenen die harder dan Orca gingen tulik ) Ik heb in ieder geval een prachtweekend gehad!

/p.s.
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 22:06 schreef Boomrups het volgende:
Boeg vind ik de allerfijnste plek in een boot.
Ja! Ik ook!

[ Bericht 2% gewijzigd door Bellah op 17-05-2009 23:47:09 ]
pi_69139225
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:23 schreef Dodona het volgende:
Wij hebben onze 4de binnen; mijn waarde oud-ploeggenoot, nieuw-ploeggenoot en malloot in een skiff Sjobber.
Op de ARB eens kijken hoe het veld zich ontwikkeld heeft.
Denk wel dat ik de Randstad even kom toeschouwen
Tsjah. Eerst Vrijdag/zaterdag de 11stedentocht in de buitencategorie proberen te overleven. En dan hopen dat ik voor de ARB al hersteld ben. Want nu anderhalve week na de Ringvaart voel ik die nog steeds wel (zoals vandaag).
  maandag 18 mei 2009 @ 07:47:12 #229
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_69140353
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou aankomend weekend het B4+ veld maar eens aanvegen
Eerst blikken, dan blaten. Bovendien snap je hopelijk wel dat als jij of je ploeggenoten winnen dat je dan het B8+ veld wel kan vergeten. Ik weet niet of ik die prijs wel zou willen betalen...
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 18 mei 2009 @ 07:56:06 #230
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_69140408
quote:
Op maandag 18 mei 2009 07:47 schreef Boomrups het volgende:

[..]

Eerst blikken, dan blaten. Bovendien snap je hopelijk wel dat als jij of je ploeggenoten winnen dat je dan het B8+ veld wel kan vergeten. Ik weet niet of ik die prijs wel zou willen betalen...
gelukkig maak ik eigen keuzes en heb ik daar allang over nagedacht. En de coaches ook

Verder zien we het wel, iig ook weer even in de boot gezeten en dat voelde prima. Vandaag maar weer eens fysio'en.
  maandag 18 mei 2009 @ 09:47:41 #231
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_69142143
quote:
Op maandag 18 mei 2009 07:47 schreef Boomrups het volgende:

[..]

dat heb jij toch ook gedaan in 2007?
  maandag 18 mei 2009 @ 10:28:56 #232
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_69143230
Ongelofelijk dat jij dat weet....

Ja dat klopt, mijn eerstejaarsacht is richting het eind van het seizoen verder gegaan in viertjes. Een van die viertjes heeft geblikt op de Martini, en dat was het viertje waar ik niet in zat.

Maar destijds was ik al tegen het opsplitsen in viertjes. Ik had het seizoen veel liever in de acht afgemaakt, óók zonder blik. Het voelde een beetje laf om maar in een makkelijker veld te gaan roeien als je het niet kan bolwerken in het achtenveld. Een beetje wat Bart Veldkamp deed: als je geen Nederlands Kampioen meer kan worden dan maar in België proberen waar de concurrentie zwakker is.

In ieder geval konden we op de NSRF dus niet meer in het B8+ veld starten omdat de helft van onze ploeg nieuweling geworden was. Vond ik erg jammer.
pi_69144554
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:28 schreef Boomrups het volgende:
Ongelofelijk dat jij dat weet....

Ja dat klopt, mijn eerstejaarsacht is richting het eind van het seizoen verder gegaan in viertjes. Een van die viertjes heeft geblikt op de Martini, en dat was het viertje waar ik niet in zat.

Maar destijds was ik al tegen het opsplitsen in viertjes. Ik had het seizoen veel liever in de acht afgemaakt, óók zonder blik. Het voelde een beetje laf om maar in een makkelijker veld te gaan roeien als je het niet kan bolwerken in het achtenveld. Een beetje wat Bart Veldkamp deed: als je geen Nederlands Kampioen meer kan worden dan maar in België proberen waar de concurrentie zwakker is.

In ieder geval konden we op de NSRF dus niet meer in het B8+ veld starten omdat de helft van onze ploeg nieuweling geworden was. Vond ik erg jammer.
Aan de andere kant had jullie acht (net als die van Pikhoofd) weinig kans om in het B8+ veld te blikken met de achten van Vidar, Skadi en de mijne er nog in. Als je puur voor het blik gaat, wat aan het einde van het jaar wel eens belangrijk wil worden, was het gewoon de juiste beslissing van jullie coaches om in 4tjes verder te gaan.

@D_A: Alle 2ejaars ploegen zijn er inmiddels uit, dus we zullen zien wat jullie in het B4+ veld gaan doen
pi_69145051
Even een vraagje aan het eerst reagerende asoposlid: Is Boudewijn nou als beginneling gestart in oranje pakje? Dan is hij echt een koning!
  maandag 18 mei 2009 @ 12:26:26 #236
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_69146850
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:15 schreef Thrawn het volgende:

[..]

Aan de andere kant had jullie acht (net als die van Pikhoofd) weinig kans om in het B8+ veld te blikken met de achten van Vidar, Skadi en de mijne er nog in. Als je puur voor het blik gaat, wat aan het einde van het jaar wel eens belangrijk wil worden, was het gewoon de juiste beslissing van jullie coaches om in 4tjes verder te gaan.

Grappig dat ik twee jaar na dato dezelfde discussie weer aan het voeren ben.

Het klopt dat we reëel gezien geen kans hadden op blik in de acht. Het is dan ook inderdaad een logische beslissing geweest van onze coaches om wel voor een blik te gaan in een veld waar dat wel mogelijk was. ''Een eerstejaarsacht is geen sociaal project, we roeien om te winnen" was een uitspraak van een van de coaches en daar had hij gelijk in.

Maar toch was ik liever met opgeheven hoofd strijdend ten onder gegaan dan met onze staart tussen de benen naar een makkelijker veld verhuisd. En mijn ploeggenoten die het B4+ wonnen op de Martini? Die waren blij, maar dat blik had voor hun zeker een rare bijsmaak. Dat ze geen blikfeest gevierd hebben zegt genoeg.

Let wel: dit verhaal is heel specifiek voor onze ploeg van destijds. Ik kan me voorstellen dat als je acht gehalveerd wordt door blessures en andere dingen je natuurlijk het B4+ gaat starten. Maar ook dan kun je niet ontkennen dat een blik in het B8+ veld gewoon een mooier blik is om te winnen.

Even iets geheel anders: weet iemand wie wél mee zijn geweest naar Varese met de A-equipe, maar niet door McGowan zijn geselecteerd voor de acht die naar Banyoles gaat? WanEnOonlie, weet jij dat misschien?
pi_69146984
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 01:08 schreef Bellah het volgende:
Zeggeuh Marten, lekker brutaal vanavond
Whooow sorry ben even niet op FOK geweest
Waarom waren wij brutaal? Was dat de avond van onze bijna-aanvaring soms? Ben je een stuur en lap je even de regels van het kanaal aan je laars.. Neem jou niets kwalijk hoor Bellah, we zaten gewoon vol je stuur uit te schelden
We hebben sinds deze week een gloednieuwe Empacher, is nog nooit een wedstrijd in gevaren en voordat wij erin zaten is er 15minuten in gevaren voor de botendoop. Om even vieze woorden te gebruiken; supergeile boot!! Op de Randstad kunnen jullie 'm aanschouwen
(Helaas?) hebben we dus nu onze Filippi om moeten ruilen voor Empacher (=geel = banaan = om weg te laten rotten )
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_69147598
quote:
Op maandag 18 mei 2009 12:26 schreef Boomrups het volgende:

[..]

Grappig dat ik twee jaar na dato dezelfde discussie weer aan het voeren ben.

Het klopt dat we reëel gezien geen kans hadden op blik in de acht. Het is dan ook inderdaad een logische beslissing geweest van onze coaches om wel voor een blik te gaan in een veld waar dat wel mogelijk was. ''Een eerstejaarsacht is geen sociaal project, we roeien om te winnen" was een uitspraak van een van de coaches en daar had hij gelijk in.

Maar toch was ik liever met opgeheven hoofd strijdend ten onder gegaan dan met onze staart tussen de benen naar een makkelijker veld verhuisd. En mijn ploeggenoten die het B4+ wonnen op de Martini? Die waren blij, maar dat blik had voor hun zeker een rare bijsmaak. Dat ze geen blikfeest gevierd hebben zegt genoeg.

Let wel: dit verhaal is heel specifiek voor onze ploeg van destijds. Ik kan me voorstellen dat als je acht gehalveerd wordt door blessures en andere dingen je natuurlijk het B4+ gaat starten. Maar ook dan kun je niet ontkennen dat een blik in het B8+ veld gewoon een mooier blik is om te winnen.

Even iets geheel anders: weet iemand wie wél mee zijn geweest naar Varese met de A-equipe, maar niet door McGowan zijn geselecteerd voor de acht die naar Banyoles gaat? WanEnOonlie, weet jij dat misschien?
Ik win liever strijdend tegen 23 ploegen dan te winnen in een 4+ waar je eigenlijk altijd bijna zeker bent van een blik als je een beetje in de 4+ kunt roeien. Ik ben dan nu wel enkele jaren actief en 2 jaar lid van studentenvereniging, maar ik heb pas afgelopen Hollandia mijn eerst tellende blik binnen gehaald, door flink mijn ballen uit m'n broek te roeien. Alomal; ik roei voor de lol en niet per se voor blik. (ja toch?)

Onze 2ejaars dames hebben zich dit jaar Overgangs gemaakt in 2 wedstrijden, door te starten in een 4+ veld van 3 inschrijvingen. Misschien beetje lullig om het zo over te brengen maar ik zal er echt niet trots op zijn. Leuk dat de mouwtjes er dan af mogen (tsja, mores ) en dat je een hoge status hebt, betekend niet gelijk dat je een goede roeier bent. Zie nu maar te overleven in het Overgangs veld..

Wij (L4-) hadden op de Varsity blikkans in het LSA4- veld, maar omdat er maar 3 ploegen waren ingeschreven leek het ons gaver om met 3 voorwedstrijden (op een andere wedstrijd dus..) een veld te winnen. De ploeg die won waren onwijs blij, vierend met bier, watergespartel van roeiers en op hun website gaven ze aan dat ze toch wel hoge verwachtingen hebben na het winnen van die race, kijkend naar de rest van het seizoen. Deze ploeg kwam op de Hollandia bijlangena niet eens in de buurt van ons..

Tsja Boomrups; weet niet precies wat nou de échte discussie is maar als ik als roeier of coach de keuze had, had ik gestart in een veld waar je wél de strijd aan kan gaan. Boeiend dat je ploeg achteraan vaart, dat maakt het (als je een strenge invloeg op je roeiers hebt) alleen maar gebrander om de volgende wedstrijd 1nalaatste te worden Knallen met je ballen en zenuwen aan de start!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 18 mei 2009 @ 12:53:49 #239
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_69147813
Logisch is een B8+ blik toffer dan een B4+ blik, maar vanwege blessures en meuk. Gun ik het de gasten wel die nu B4+ gaan starten. De twee heren die geblesseerd zijn komen er ook vast wel op een manier
pi_69148214
quote:
Op maandag 18 mei 2009 12:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Logisch is een B8+ blik toffer dan een B4+ blik, maar vanwege blessures en meuk. Gun ik het de gasten wel die nu B4+ gaan starten. De twee heren die geblesseerd zijn komen er ook vast wel op een manier
Deze hele discussie is wel sterk afhankelijk van het jaar. In 2007 was het lichte vierenveld bijna net zo groot, en door tweedejaarsploegen bijna net zo zwaar als het achtenveld.
Zelfde geldt voor het zware vierenveld vorig jaar...
Nu dat tweedejaarsklassement er is, zal dat niet snel meer voorkomen denk ik, maar er zullen altijd ploegen blijven overstappen naar de 4+ waardoor je ook daar nooit blikgarantie zult hebben. Kijk maar eens naar de eerstejaarsdames4 van triton, die nu al 3 wedstrijden op rij tweede worden door opeens opduikende pleogen!
  maandag 18 mei 2009 @ 13:49:55 #241
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_69149616
Boomrups, ik zat toen in de Asopos zware 8. En toen wij eindelijk ploegen in begonnen te halen, haakten er steeds meer af. Laga, jullie en volgens mij later nog meer.

Boudewijn is inderdaad nog steeds beginneling ja, maar met 5.58 mag je wel in het oranje starten.

Harmen Eefting (Njord) was overigens ook nog beginneling in de sb-8 en trok pas in zijn tweede jaar sb-8 zijn eerste blik...
pi_69150591
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:04 schreef De_Brok het volgende:

[..]

Deze hele discussie is wel sterk afhankelijk van het jaar. In 2007 was het lichte vierenveld bijna net zo groot, en door tweedejaarsploegen bijna net zo zwaar als het achtenveld.
Zelfde geldt voor het zware vierenveld vorig jaar...
Nu dat tweedejaarsklassement er is, zal dat niet snel meer voorkomen denk ik, maar er zullen altijd ploegen blijven overstappen naar de 4+ waardoor je ook daar nooit blikgarantie zult hebben. Kijk maar eens naar de eerstejaarsdames4 van triton, die nu al 3 wedstrijden op rij tweede worden door opeens opduikende pleogen!
Het zware B4+ veld is dit jaar ook goed gevuld, als ik het een beetje geteld heb zijn er zometeen nog 11 eerstejaarsploegen over (2x saurus, 2x njord, triton, phocas, okeanos, nereus, argo, asopos en euros) want alle ouderjaars zijn er ondertussen uit (afgezien van een zekere 3ejaars in een asoposboot ).

Die boten liggen dus allemaal mooi dicht bij elkaar in een competitief veld, en het lijkt me dus sterk dat een 4tje uit een 8 er met het grootste gemak met een blik vandoor kan gaan. Als ze dit wil lukken zal er flink hard geroeid moeten worden.

Het zware&dames 4+ veld in 2007 en bijvoorbeeld het damesveld vorig jaar was wel min of meer een instappen = blik veld.
pi_69153094
Heeft er iemand zin in een mooie wedstrijd op 6 juni? De EDR is dit jaar voor het eerste onderdeel van de NOOC competitie en daarmee een van de grootste compowedstrijden van het jaar. Het pré-EDR feest op vrijdag 5 juni belooft ook erg mooi te worden: link!
pi_69176813

wat was het een drukte op het water tijdens de PEiL...
pi_69177824
Kun je nagaan, dat was nog niks. Ik heb inmiddels gesocialized met menig clubdame.. "Ja, wil jij mijn riem even vasthouden? Prima dankjewel"
pi_69180024
Vooral bij de start was het erg slecht geregeld. Echt zo druk dat je niet meer van A naar B kon gaan zonder eerst drie keer te botsten en tig keer te onderhandelen over wie wat ging doen. Ik denk dat de wedstrijdleiding de volgende keer best de boten wat verder mag laten doorvaren. Op die manier zal de drukte veel beter te managen zijn en daarmee ook de vertraging veel minder.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:18:32 #247
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_69194984
Het is ieder jaar weer een ramp met oplijnen en aanleggen met de PEiL. Komt volgens mij met name door C4-ploegen die niet luisteren en besluiten om gewoon te keren waar het ze uitkomt ipv even door te roeien naar het punt waar het moet.
Oh en motorboten die het vaarverbod negeren zijn ook heel apart. Dat mens op die eerste boot liep maar te krijsen dat de brugwachter iedereen gewoon doorliet en dat was dan schijnbaar een enorm sterk argument voor het negeren van een vaarverbod. Ze hield pas d'r kop toen een b-4 ploeg van orca heel hard "BROEK UIT OP JE RUG, BROEK UIT OP JE RUG" begon te roepen Vervolgens is ze wel asosicaal doorgevaren richting finish btw

We hebben nog wel een briljante tussendoorroei-move gemaakt, waardoor we iig vrij snel konden aanleggen (wat nodig was want ons stuurtje moest daarna zelf roeien)
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_69237589
De tering wat is het geil roeiweer! Vandaag voor 't eerst in jaren weer eens echt geskiffed, en het ging zoooo lekker! De Amstel was compleet glad, heerlijk om dat te doen. Ik ben echt verliefd geworden op skiffen vandaag!
pi_69275806
De meubelboulevards waren ook leuk vandaag! *kuch* B-U-R-G-E-R *proest*
pi_69276269
Oh ja, iedereen vrolijke Hemelvaart (ik heb geen meubelboulevard gezien hoor...)

Al zin in de Randstad?
pi_69278382
Zeker zin in de randstad! Voor het eerst dit kortebaanseizoen een gunstige loting! We zullen zien wat twee weken vol progressie en de goede loting kan brengen!
pi_69281988
Zometeen vertrekken richting Friesland
Alleen wel slechts 5u geslapen vannacht, dus dat hielp niet echt. Zal op Wetterwille nog wel in slaap vallen, om vervolgens nog eens dik 24u wakker te moeten blijven . Eens kijken wat die elfstedentocht ons kan bieden!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 08:17:26 #253
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_69282136
Gyas gaat dit jaar voor het record bij de Elfstedentocht. Grappig om te zien hoe dit wedstrijd beleefd wordt hier in Groningen. Zelfs Olympiagangers zijn bereid bij te dragen aan de Elfstedenroem.

In ieder geval heb ik ook veel zin in de Randstad. Heb vernomen dat er in Nijmegen veel progressie is geboekt, eens kijken of we die aanval af kunnen slaan

Veel plezier in Friesland iedereen!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 17:38:56 #254
185006 Dodona
Coach EJL'13, EJZ'11
pi_69297847
Welk veld start je dan?
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 23 mei 2009 @ 18:04:54 #255
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_69329097
Interessante dag! Onze 4+ loopt wel aardig
pi_69332387
Vanochtend in de heat de eerste 500m sneller dan het hele veld. Ook sneller dan Vidar. Daarna zakte het in..
Nog wel de B-finale gewonnen..
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 23 mei 2009 @ 20:06:27 #257
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_69332609
op de eerste 500m win je niets hè
pi_69332663
Verdomme. Gedeelde tweede plaats met Theta.
Na 1000m viel het helaas stil bij ons, reden is duidelijk
En onze eerste split tijd klopt niet want we lagen zeker niet laatste bij de eerste 500m
Ik heb je nog zien varen Kluup Hoe bevalt die skoll ploeg?

Konings van onze TJZ - Overgangs worden in 2 weekenden is best prima
Wij morgen O4+ en SA8+ , Vooral zin in dat laatste
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 23 mei 2009 @ 20:13:30 #259
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_69332859
Wij morgen B4+ winnen, het moet gewoon
pi_69337121
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wij morgen B4+ winnen, het moet gewoon
Die gaan nog een stevige dobber krijgen aan Saurus. Kan er niets dan respect voor hebben; als eerstejaarsploeg zo brutaal naar plek 2 varen in het N4+ veld, daarbij enkele 2ejaars ploegen achter je latend.
pi_69341649
Die 11stedentocht is toch best wel zwaar. Na 50km de boot bij Wetterwille op het gras gemikt en uit de wedstrijd gestapt.
Tot 42km nog alles koek en ei, ging echt onwijs lekker en we dachten tot dat punt het nog wel even te klaren. Zeker als je al 40km geroeit hebt, dan neemt het vertrouwen alleen nog maar toe.
Maar toen rugpijn bij ons beiden. Konden nog wel 30km door, door de pijn te verdragen. Maar 150km is dan wel echt even nog te ver. Dus toen bij Wetterwille maar gestopt.
We balen echt onwijs, en ik heb er nu spijt van dat we zijn uitgestapt. Zeker omdat we beiden nog veel energie over hadden en dus niet tot het bittere einde hebben kunnen gaan. Maar de keuze om te stoppen was helaas wel de meest verstandige.
pi_69343938
Ik zou het ook wel relaxed vinden als okkinokkie wint in het B4+-veld.. Dan mogen ze niet meer starten in het B8+-veld ..

En dan is de kans groot D_A dat jij dit jaar Beginneling blijft..
pi_69343970
Wat een naastenliefde Ik geloof dat het al eerder gezegd is, maar je roeit toch voor je lol en niet per se voor blik? Als D_A geen beginneling af wordt dit weekend en de rest wel dan komt hij heus nog wel. Zo niet dit jaar, dan volgend jaar.

Zonde van de elfsteden Sjobber Sowieso heldendaad. Hoe ging het met de rest dit weekend?
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 24 mei 2009 @ 10:28:17 #264
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_69344846
6.47 in de vw!

Ohja en als zij blikken gaan we op zaterdag 8+ en zondag dus B4+ om ook te blikken
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 24 mei 2009 @ 11:01:28 #265
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_69345358
Oh 6.46
pi_69345445
Gisteren na een zeer klote voorwedstrijd (gelukkig wel 1e ) de A-finale met ruime overtuiging gewonnen! Weer 10puntjes voor het Development klassement! Ook nog eens een AAR blik wat ik nog niet in mijn verzameling heb!
Vandaag 2 directe finales, vandaar dat ik nog lekker achter de computer zit.
Rond 4 uur de LO4-, wordt een bitse pot!
Daarna rond 6 uur de LSA8+, ik ben benieuwd hoe het gaat i.c.m. de Vidraantjes!
pi_69345497
quote:
Op zondag 24 mei 2009 09:14 schreef Bellah het volgende:
Wat een naastenliefde Ik geloof dat het al eerder gezegd is, maar je roeit toch voor je lol en niet per se voor blik? Als D_A geen beginneling af wordt dit weekend en de rest wel dan komt hij heus nog wel. Zo niet dit jaar, dan volgend jaar.

Zonde van de elfsteden Sjobber Sowieso heldendaad. Hoe ging het met de rest dit weekend?
Je roeit om te winnen denk ik, anders zou je wel gaan clubroeien. De lol zit hem voor een (groot) deel in de strijd die bij het winnen hoort. (Dat was voor mij in ieder geval wel een major motivator, en daarom doe ik het ook beter boord aan boord dan bij een achtervolgingsrace)
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 24 mei 2009 @ 11:43:29 #268
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_69346230
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:08 schreef ocf81 het volgende:

[..]

Je roeit om te winnen denk ik, anders zou je wel gaan clubroeien. De lol zit hem voor een (groot) deel in de strijd die bij het winnen hoort. (Dat was voor mij in ieder geval wel een major motivator, en daarom doe ik het ook beter boord aan boord dan bij een achtervolgingsrace)
Tuurlijk is ook zo, maar ik weet door alles wat er dit seizoen is gebeurd dat het een mooie beloning zal zijn maar dat de vereniging er ook weet van heeft en me daardoor niet minder zou plaatsen voor aankomend seizoen.
pi_69346693
quote:
Op zondag 24 mei 2009 09:14 schreef Bellah het volgende:
DIt weekend is wel weer getoond door Proteus TjZ dat een blik in je eerste jaar niet bijzonder veel zegt. Die gasten voeren vorig jaar met hun acht achteraan het veld en hoefden nooit serieus genomen te worden als je er mee in de voorwedstrijd lag (ik roeide vorig jaar nog tegen ze in de 8+). Nu zijn die lui in twee weekenden overgangs geworden.

Wat is trouwens dat "broek uit op je rug" dat proleten de hele tijd roepen?
quote:
Inderdaad! Jammer!

Mijn ploeg lag na een meter of 300-400 vooraan in hun voorwedstrijd, maar snoekte toen zo hard dat ze bootlengtes achterstand op hebben gelopen. Daarna nog wel heel hard geprobeerd weer bij te komen, maar als het ritme gebroken is...
pi_69350947
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:08 schreef ocf81 het volgende:
Drie keer raden waarom ik geen wedstrijdroeier ben Maar eigenlijk is mijn hele ploeg ook gedreven door de wil om te winnen, vooral eigenlijk omdat we nog niets echt verloren hebben dit jaar. En de Kruithuisbokaal is inmiddels toch al binnen, maar dat betekent niet dat we niet keihard willen gaan op de slot!
  zondag 24 mei 2009 @ 18:23:53 #271
185006 Dodona
Coach EJL'13, EJZ'11
pi_69357652
D_A ik geloof dat ik je in ons veld ga zien, toch best netjes van die Okeanos4

Over Proteus MGZ...ik geloof dat die kerels ook wel grote stappen gezet hebben dit jaar
pi_69357984
quote:
Op zondag 24 mei 2009 12:02 schreef Orionis het volgende:
DIt weekend is wel weer getoond door Proteus TjZ dat een blik in je eerste jaar niet bijzonder veel zegt. Die gasten voeren vorig jaar met hun acht achteraan het veld en hoefden nooit serieus genomen te worden als je er mee in de voorwedstrijd lag (ik roeide vorig jaar nog tegen ze in de 8+). Nu zijn die lui in twee weekenden overgangs geworden.
De ankers zijn er uit
pi_69360255
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:33 schreef Koert het volgende:

[..]

De ankers zijn er uit
Zeker niet alleen dat, begin van het seizoen voeren ze bepaald nog niet vooraan. Denk inderdaad net als Dodona dat ze een paar grote stappen gezet hebben.
pi_69362921
B'vo in het O4+ wel die TJZ er uit gepaald (3de overall), net taftje achter Euros (en ja achter de SB 4+ maar die spelen gewoon vals )

En zeker hulde voor deze jongens hoor in 2 weekenden overgangs worden is echt prrrima!
pi_69363083
Vandaag met Skøll 2e in het B8+ veld..
Gyas heeft geblikt..
pi_69363291
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:16 schreef Kluupkluup het volgende:
Vandaag met Skøll 2e in het B8+ veld..
Gyas heeft geblikt..
Zag het, nog last gehad van Theta?
D_A gefeliciteerd met je halfblik

Dodona? jullie starten alleen het N4+ veld? volgens mij zie je die Okeanos dan niet, als ze gaan achten want zaterdag is namelijk ook het EJK, dus dan is er geen tijd voor het N4+ veld, anders had je er ons ook wel in kunnen vinden, snel gevaren vandaag, kon alleen beter.
Kwamen in het SA8+ veld wel als eerste uit de start, alleen waren de benen daarna simpel weg gewoon op, jammer is dat.

[ Bericht 29% gewijzigd door seekfaM op 24-05-2009 21:27:49 ]
  zondag 24 mei 2009 @ 21:34:09 #277
185006 Dodona
Coach EJL'13, EJZ'11
pi_69363739
Was het maar waar...wij zijn gewoon EJZ B4+; alleen randstad door ploegwijziging laten lopen.
Maar op ARB gewoon weer in N4 en B4 present
pi_69363755
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:22 schreef seekfaM het volgende:

[..]

Zag het, nog last gehad van Theta?
D_A gefeliciteerd met je halfblik

Dodona? jullie starten alleen het N4+ veld? volgens mij zie je die Okeanos dan niet, als ze gaan achten want zaterdag is namelijk ook het EJK, dus dan is er geen tijd voor het N4+ veld, anders had je er ons ook wel in kunnen vinden, snel gevaren vandaag, kon alleen beter.
Kwamen in het SA8+ veld wel als eerste uit de start, alleen waren de benen daarna simpel weg gewoon op, jammer is dat.
Nee.. Hij doelt op dat D_A met zijn 3 mede beginnelingen in het B4+veld zullen starten op zondag (degenen die nu dus niet in de boot zaten).
pi_69364035
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:34 schreef Dodona het volgende:
Was het maar waar...wij zijn gewoon EJZ B4+; alleen randstad door ploegwijziging laten lopen.
Maar op ARB gewoon weer in N4 en B4 present
O ik dacht dat je al Nieuweling was, maar nee. Succes dan nog hé!
@Kluup, ik snap nu, het zijn nu gewoon twee viertjes, ik snap. Prima
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 24 mei 2009 @ 22:35:48 #280
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_69366368
En we gaan weer achten!

Niets geen viertje meer, afriggeren dat ding hopla!
pi_69392887
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
En we gaan weer achten!

Niets geen viertje meer, afriggeren dat ding hopla!
Wij gaan deze week weer even in 4'tjes trainen..
  maandag 25 mei 2009 @ 20:33:55 #282
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_69394793
Hé Michiel, ik weet niet of je deze reeks nog volgt, maar ik wilde je complimenteren met je stukken op NLroei. Ze steken er qua diepte vaak bovenuit, hulde daarvoor en ga zo door alsjeblieft
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 25 mei 2009 @ 20:40:46 #283
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_69395083
EJ klassement

1 Vidar
59 (58 )
2 Laga
50 (48 )
3 Pro/Lag
35 (32)
4 Theta
34 (32)
5 Okeanos
30 (30)
6 Gyas
29 (27)

Dat gaat nog spannend worden komende weken

En we gaan uiteraard weer achten op de ARB.
pi_69396975
Plaatst iemand mij trouwens in de lijst van deelnemers in deze topic, als er een nieuwe open wordt gemaakt?
pi_69410504
En wil die iemand bij mij dan "tourroeier" veranderen in "coach"?
pi_69417352
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:28 schreef Delnooz het volgende:
En wil die iemand bij mij dan "tourroeier" veranderen in "coach"?
puh, ontkenningsfase?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:47:53 #287
185006 Dodona
Coach EJL'13, EJZ'11
pi_69422197
Nouja ergens wel logisch, gezien Delnooz een stuk meer coacht dan in de roeiboot te vinden is.
pi_69437695
Joechei, beginneling-af dus!

Zondag nog tot heel laat de stad in geweest, lekker biertjes gedronken en de volgende dag toch je heel fit voelen. vreemd
quote:
Op zondag 24 mei 2009 12:02 schreef Orionis het volgende:

[..]

Zegt trouwens ook heel weinig hoor... Je kan ook starten in boutvelden (bijv. B4+ en dan N4+, die tegenstand is daar echt miniem. Vooral ook omdat betere ploegen in het (Development) 4- veld varen
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:52:45 #289
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_69445487
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 23:18 schreef Nappeklapperapper het volgende:

Zegt trouwens ook heel weinig hoor... Je kan ook starten in boutvelden (bijv. B4+ en dan N4+, die tegenstand is daar echt miniem. Vooral ook omdat betere ploegen in het (Development) 4- veld varen
Ja inderdaad, de tegenstand is daar echt miniem. Vaak zie je dat lichte achten die een blik trekken daarna ook nog even in het N4+ een blik op komen halen. Dat is zo'n boutveld zeg, daar kunnen zelfs mijn zusje met haar vriendinnetjes nog winnen...
pi_69446585
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:52 schreef Boomrups het volgende:

[..]

Ja inderdaad, de tegenstand is daar echt miniem. Vaak zie je dat lichte achten die een blik trekken daarna ook nog even in het N4+ een blik op komen halen. Dat is zo'n boutveld zeg, daar kunnen zelfs mijn zusje met haar vriendinnetjes nog winnen...
Kattepis, vandaar ook dat er regelmatig slecht een ploeg of 20 meedoet om dat makkelijke blikje op te halen
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:52:02 #291
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_69447441
als we het daarentegen over het lichte beginnelingen en nieuwelingen vier met veld hebben met 4 en 3 inschrijvingen, dan is het een ander verhaal ja.

Al geloof ik wel dat de zware vier-met velden wel lichter zijn geworden dan voorheen, maar relatief gezien zijn ze nog zoveel zwaarder dan de dames en lichte-velden
pi_69452827
Er is dan ook geen enkele reden om voor deze categorie roeiers nog een extra veld te creëren mijns inziens.
Het leid alleen maar tot verdere verspreiding van de velden en extra mogelijkheden om elkaar te ontwijken.

Klassement varen is wellicht leuk hoor maar ik vind die beperkingen in het aantal blikken om mee te mogen doen onzinnig. Laat gewoon iedere vereniging een zo goed mogelijke ploeg maken zoals voorheen en integreer de race met het SA veld dan lijkt het tenminste nog ergens op.
Dit is drie keer niks
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_69458685
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:29 schreef pullup het volgende:
Er is dan ook geen enkele reden om voor deze categorie roeiers nog een extra veld te creëren mijns inziens.
Het leidt alleen maar tot verdere verspreiding van de velden en extra mogelijkheden om elkaar te ontwijken.

Klassement varen is wellicht leuk hoor maar ik vind die beperkingen in het aantal blikken om mee te mogen doen onzinnig. Laat gewoon iedere vereniging een zo goed mogelijke ploeg maken zoals voorheen en integreer de race met het SA veld dan lijkt het tenminste nog ergens op.
Dit is drie keer niks
Weet je wel wat het idee achter dit nieuwe klassement is?
pi_69462548
pff vandaag watervrij proberen te skiffen ... ik heb twee halen watervrij gehaald, (voor de rest alleen telkens watervrij aan één boord ) mag ik de schuld geven aan windkracht 4?

na een paar honderd meter heen en terug kwam ik er trouwens achter dat de skiff een flinke afwijking naar bakboord had, even uit het water gehaald, en bleek de vin getordeerd te zijn de coach heeft 'm toen maar enigszins recht gebogen en ik ben weer verder gaan skiffen.

sowieso was de hele afstelling naar de klote na een jaarfeest en een vereniginsweekend waar die skiff talloze malen is omgeslagen.

vandaag toch nog wel mooi 14 km/u gehaald in een opzetje (vorige keer nog maar 12 km/u), dat gaat steeds beter (en later in een goede skiff met bigblades moet dat helemaal goedkomen).

[ Bericht 11% gewijzigd door immortalsean op 27-05-2009 18:40:46 ]
pi_69463807
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:33 schreef Koert het volgende:

[..]

Weet je wel wat het idee achter dit nieuwe klassement is?
Ik ben goed op de hoogte en vind het een stimulans voor de grauwe middelmaat, in tegenstelling tot de vorige opzet van het klassement dat toen de Challenge Cup heette. Het is absoluut geen stimulans voor verenigingen om zelf goede ploegen te maken en zorgt zo voor verdere verspreiding van de velden.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_69468833
Deze week zijn we weer even in 4'tjes aan het trainen, ipv in de acht.

Vandaag echt een klote training gehad.
We waren er al uit dat we de schuld aan het weer zouden geven toen we de boot eruit haalden en zagen dat we geen vin hadden..
pi_69471530
Heeft iedereen vin-pech de laatste tijd ofzo? En wat is dan het idee achter dat nieuwe klassement, ik weet het namelijk niet.

Wij doen ook 4+ en en 8en, en hoewel ik vorig jaar het hele jaar glad heb geroeid valt het me dit jaar toch echt tegen... Alsof je constant tegen een stenen muur zit te trappen, mijn god. En het composeizoen duurt nog maar drie weken...

pi_69474030
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:11 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik ben goed op de hoogte en vind het een stimulans voor de grauwe middelmaat, in tegenstelling tot de vorige opzet van het klassement dat toen de Challenge Cup heette. Het is absoluut geen stimulans voor verenigingen om zelf goede ploegen te maken en zorgt zo voor verdere verspreiding van de velden.
Ik sluit me geheel aan bij de visie van Pulp. Dit is een klassement dat geen glans heeft. De eerste ploegen zijn al gestopt in dit klassement mee te doen omdat ze tegenstand willen opzoeken. Daarnaast zorgt het er ook voor dat een leuke wedstrijd in het buitenland voor de deelnemende ploegen eigenlijk niet goed mogelijk is. Als je dan ook de teruggang van het niveau in het (DL)N4+ veld ziet dan is nog meer duidelijk dat dit een onzinnig verhaal is. Het wordt tijd om roeiers te stimuleren beter te worden, en te zorgen dat toppers door willen gaan in plaats van al dat middelmaatwerk.

[ Bericht 0% gewijzigd door jw3 op 28-05-2009 08:20:42 ]
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:41:23 #299
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_69483043
Maar zou je dat dan niet beter kunnen stimuleren met een 'top' 2-klassement waar gewoon iedereen ongeacht status aan mee mag doen?
pi_69484876
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:19 schreef Kluupkluup het volgende:
Deze week zijn we weer even in 4'tjes aan het trainen, ipv in de acht.

Vandaag echt een klote training gehad.
We waren er al uit dat we de schuld aan het weer zouden geven toen we de boot eruit haalden en zagen dat we geen vin hadden..
huh! GEEN vin?! hoe kan dat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')