Die gaan nog een stevige dobber krijgen aan Saurus. Kan er niets dan respect voor hebben; als eerstejaarsploeg zo brutaal naar plek 2 varen in het N4+ veld, daarbij enkele 2ejaars ploegen achter je latend.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wij morgen B4+ winnen, het moet gewoon
Je roeit om te winnen denk ik, anders zou je wel gaan clubroeien. De lol zit hem voor een (groot) deel in de strijd die bij het winnen hoort. (Dat was voor mij in ieder geval wel een major motivator, en daarom doe ik het ook beter boord aan boord dan bij een achtervolgingsrace)quote:Op zondag 24 mei 2009 09:14 schreef Bellah het volgende:
Wat een naastenliefdeIk geloof dat het al eerder gezegd is, maar je roeit toch voor je lol en niet per se voor blik? Als D_A geen beginneling af wordt dit weekend en de rest wel dan komt hij heus nog wel. Zo niet dit jaar, dan volgend jaar.
Zonde van de elfsteden SjobberSowieso heldendaad. Hoe ging het met de rest dit weekend?
Tuurlijk is ook zo, maar ik weet door alles wat er dit seizoen is gebeurd dat het een mooie beloning zal zijn maar dat de vereniging er ook weet van heeft en me daardoor niet minder zou plaatsen voor aankomend seizoen.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:08 schreef ocf81 het volgende:
[..]
Je roeit om te winnen denk ik, anders zou je wel gaan clubroeien. De lol zit hem voor een (groot) deel in de strijd die bij het winnen hoort. (Dat was voor mij in ieder geval wel een major motivator, en daarom doe ik het ook beter boord aan boord dan bij een achtervolgingsrace)
DIt weekend is wel weer getoond door Proteus TjZ dat een blik in je eerste jaar niet bijzonder veel zegt. Die gasten voeren vorig jaar met hun acht achteraan het veld en hoefden nooit serieus genomen te worden als je er mee in de voorwedstrijd lag (ik roeide vorig jaar nog tegen ze in de 8+). Nu zijn die lui in twee weekenden overgangs geworden.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:14 schreef Bellah het volgende:
Wat een naastenliefdeIk geloof dat het al eerder gezegd is, maar je roeit toch voor je lol en niet per se voor blik? Als D_A geen beginneling af wordt dit weekend en de rest wel dan komt hij heus nog wel. Zo niet dit jaar, dan volgend jaar.
Inderdaad! Jammer!quote:Zonde van de elfsteden SjobberSowieso heldendaad. Hoe ging het met de rest dit weekend?
Drie keer raden waarom ik geen wedstrijdroeier benquote:Op zondag 24 mei 2009 11:08 schreef ocf81 het volgende:
Je roeit om te winnen denk ik, anders zou je wel gaan clubroeien. De lol zit hem voor een (groot) deel in de strijd die bij het winnen hoort. (Dat was voor mij in ieder geval wel een major motivator, en daarom doe ik het ook beter boord aan boord dan bij een achtervolgingsrace)
De ankers zijn er uitquote:Op zondag 24 mei 2009 12:02 schreef Orionis het volgende:
DIt weekend is wel weer getoond door Proteus TjZ dat een blik in je eerste jaar niet bijzonder veel zegt. Die gasten voeren vorig jaar met hun acht achteraan het veld en hoefden nooit serieus genomen te worden als je er mee in de voorwedstrijd lag (ik roeide vorig jaar nog tegen ze in de 8+). Nu zijn die lui in twee weekenden overgangs geworden.
Zeker niet alleen dat, begin van het seizoen voeren ze bepaald nog niet vooraan. Denk inderdaad net als Dodona dat ze een paar grote stappen gezet hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |