abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69278382
Zeker zin in de randstad! Voor het eerst dit kortebaanseizoen een gunstige loting! We zullen zien wat twee weken vol progressie en de goede loting kan brengen!
pi_69281988
Zometeen vertrekken richting Friesland
Alleen wel slechts 5u geslapen vannacht, dus dat hielp niet echt. Zal op Wetterwille nog wel in slaap vallen, om vervolgens nog eens dik 24u wakker te moeten blijven . Eens kijken wat die elfstedentocht ons kan bieden!
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 08:17:26 #253
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_69282136
Gyas gaat dit jaar voor het record bij de Elfstedentocht. Grappig om te zien hoe dit wedstrijd beleefd wordt hier in Groningen. Zelfs Olympiagangers zijn bereid bij te dragen aan de Elfstedenroem.

In ieder geval heb ik ook veel zin in de Randstad. Heb vernomen dat er in Nijmegen veel progressie is geboekt, eens kijken of we die aanval af kunnen slaan

Veel plezier in Friesland iedereen!
Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 17:38:56 #254
185006 Dodona
Coach EJL'13, EJZ'11
pi_69297847
Welk veld start je dan?
Reach for what you wanna do - 2Pac
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 23 mei 2009 @ 18:04:54 #255
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_69329097
Interessante dag! Onze 4+ loopt wel aardig
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_69332387
Vanochtend in de heat de eerste 500m sneller dan het hele veld. Ook sneller dan Vidar. Daarna zakte het in..
Nog wel de B-finale gewonnen..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 23 mei 2009 @ 20:06:27 #257
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_69332609
op de eerste 500m win je niets hè
pi_69332663
Verdomme. Gedeelde tweede plaats met Theta.
Na 1000m viel het helaas stil bij ons, reden is duidelijk
En onze eerste split tijd klopt niet want we lagen zeker niet laatste bij de eerste 500m
Ik heb je nog zien varen Kluup Hoe bevalt die skoll ploeg?

Konings van onze TJZ - Overgangs worden in 2 weekenden is best prima
Wij morgen O4+ en SA8+ , Vooral zin in dat laatste
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 23 mei 2009 @ 20:13:30 #259
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_69332859
Wij morgen B4+ winnen, het moet gewoon
pi_69337121
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wij morgen B4+ winnen, het moet gewoon
Die gaan nog een stevige dobber krijgen aan Saurus. Kan er niets dan respect voor hebben; als eerstejaarsploeg zo brutaal naar plek 2 varen in het N4+ veld, daarbij enkele 2ejaars ploegen achter je latend.
Think outside the box, collapse the box, and take a fucking sharp knife to it. -Banksy
pi_69341649
Die 11stedentocht is toch best wel zwaar. Na 50km de boot bij Wetterwille op het gras gemikt en uit de wedstrijd gestapt.
Tot 42km nog alles koek en ei, ging echt onwijs lekker en we dachten tot dat punt het nog wel even te klaren. Zeker als je al 40km geroeit hebt, dan neemt het vertrouwen alleen nog maar toe.
Maar toen rugpijn bij ons beiden. Konden nog wel 30km door, door de pijn te verdragen. Maar 150km is dan wel echt even nog te ver. Dus toen bij Wetterwille maar gestopt.
We balen echt onwijs, en ik heb er nu spijt van dat we zijn uitgestapt. Zeker omdat we beiden nog veel energie over hadden en dus niet tot het bittere einde hebben kunnen gaan. Maar de keuze om te stoppen was helaas wel de meest verstandige.
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_69343938
Ik zou het ook wel relaxed vinden als okkinokkie wint in het B4+-veld.. Dan mogen ze niet meer starten in het B8+-veld ..

En dan is de kans groot D_A dat jij dit jaar Beginneling blijft..
pi_69343970
Wat een naastenliefde Ik geloof dat het al eerder gezegd is, maar je roeit toch voor je lol en niet per se voor blik? Als D_A geen beginneling af wordt dit weekend en de rest wel dan komt hij heus nog wel. Zo niet dit jaar, dan volgend jaar.

Zonde van de elfsteden Sjobber Sowieso heldendaad. Hoe ging het met de rest dit weekend?
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 24 mei 2009 @ 10:28:17 #264
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_69344846
6.47 in de vw!

Ohja en als zij blikken gaan we op zaterdag 8+ en zondag dus B4+ om ook te blikken
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 24 mei 2009 @ 11:01:28 #265
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_69345358
Oh 6.46
pi_69345445
Gisteren na een zeer klote voorwedstrijd (gelukkig wel 1e ) de A-finale met ruime overtuiging gewonnen! Weer 10puntjes voor het Development klassement! Ook nog eens een AAR blik wat ik nog niet in mijn verzameling heb!
Vandaag 2 directe finales, vandaar dat ik nog lekker achter de computer zit.
Rond 4 uur de LO4-, wordt een bitse pot!
Daarna rond 6 uur de LSA8+, ik ben benieuwd hoe het gaat i.c.m. de Vidraantjes!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_69345497
quote:
Op zondag 24 mei 2009 09:14 schreef Bellah het volgende:
Wat een naastenliefde Ik geloof dat het al eerder gezegd is, maar je roeit toch voor je lol en niet per se voor blik? Als D_A geen beginneling af wordt dit weekend en de rest wel dan komt hij heus nog wel. Zo niet dit jaar, dan volgend jaar.

Zonde van de elfsteden Sjobber Sowieso heldendaad. Hoe ging het met de rest dit weekend?
Je roeit om te winnen denk ik, anders zou je wel gaan clubroeien. De lol zit hem voor een (groot) deel in de strijd die bij het winnen hoort. (Dat was voor mij in ieder geval wel een major motivator, en daarom doe ik het ook beter boord aan boord dan bij een achtervolgingsrace)
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 24 mei 2009 @ 11:43:29 #268
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_69346230
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:08 schreef ocf81 het volgende:

[..]

Je roeit om te winnen denk ik, anders zou je wel gaan clubroeien. De lol zit hem voor een (groot) deel in de strijd die bij het winnen hoort. (Dat was voor mij in ieder geval wel een major motivator, en daarom doe ik het ook beter boord aan boord dan bij een achtervolgingsrace)
Tuurlijk is ook zo, maar ik weet door alles wat er dit seizoen is gebeurd dat het een mooie beloning zal zijn maar dat de vereniging er ook weet van heeft en me daardoor niet minder zou plaatsen voor aankomend seizoen.
pi_69346693
quote:
Op zondag 24 mei 2009 09:14 schreef Bellah het volgende:
DIt weekend is wel weer getoond door Proteus TjZ dat een blik in je eerste jaar niet bijzonder veel zegt. Die gasten voeren vorig jaar met hun acht achteraan het veld en hoefden nooit serieus genomen te worden als je er mee in de voorwedstrijd lag (ik roeide vorig jaar nog tegen ze in de 8+). Nu zijn die lui in twee weekenden overgangs geworden.

Wat is trouwens dat "broek uit op je rug" dat proleten de hele tijd roepen?
quote:
Inderdaad! Jammer!

Mijn ploeg lag na een meter of 300-400 vooraan in hun voorwedstrijd, maar snoekte toen zo hard dat ze bootlengtes achterstand op hebben gelopen. Daarna nog wel heel hard geprobeerd weer bij te komen, maar als het ritme gebroken is...
Think outside the box, collapse the box, and take a fucking sharp knife to it. -Banksy
pi_69350947
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:08 schreef ocf81 het volgende:
Drie keer raden waarom ik geen wedstrijdroeier ben Maar eigenlijk is mijn hele ploeg ook gedreven door de wil om te winnen, vooral eigenlijk omdat we nog niets echt verloren hebben dit jaar. En de Kruithuisbokaal is inmiddels toch al binnen, maar dat betekent niet dat we niet keihard willen gaan op de slot!
  zondag 24 mei 2009 @ 18:23:53 #271
185006 Dodona
Coach EJL'13, EJZ'11
pi_69357652
D_A ik geloof dat ik je in ons veld ga zien, toch best netjes van die Okeanos4

Over Proteus MGZ...ik geloof dat die kerels ook wel grote stappen gezet hebben dit jaar
Reach for what you wanna do - 2Pac
pi_69357984
quote:
Op zondag 24 mei 2009 12:02 schreef Orionis het volgende:
DIt weekend is wel weer getoond door Proteus TjZ dat een blik in je eerste jaar niet bijzonder veel zegt. Die gasten voeren vorig jaar met hun acht achteraan het veld en hoefden nooit serieus genomen te worden als je er mee in de voorwedstrijd lag (ik roeide vorig jaar nog tegen ze in de 8+). Nu zijn die lui in twee weekenden overgangs geworden.
De ankers zijn er uit
pi_69360255
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:33 schreef Koert het volgende:

[..]

De ankers zijn er uit
Zeker niet alleen dat, begin van het seizoen voeren ze bepaald nog niet vooraan. Denk inderdaad net als Dodona dat ze een paar grote stappen gezet hebben.
pi_69362921
B'vo in het O4+ wel die TJZ er uit gepaald (3de overall), net taftje achter Euros (en ja achter de SB 4+ maar die spelen gewoon vals )

En zeker hulde voor deze jongens hoor in 2 weekenden overgangs worden is echt prrrima!
pi_69363083
Vandaag met Skøll 2e in het B8+ veld..
Gyas heeft geblikt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')